Algemene Onzin Topic - Pagina 5

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27 ... 50  Volgende
Slenderstep
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 21:04

Muse;; volgens mij is het bij ons niet zo heel erg duur de lessen, maar natuurlijk moet je het maar zien zitten om heel België af te reizen naar het hol van pluto ;s
Maar van wat ik vandaag gezien heb, denk ik wel dat het zal lukken met af en toe thuis wat te oefenen, maar wie doet dit nou niet?? Ik ben al blij dat ik een les mocht bijwonen xd
Mijn avond is gewoon compleet c:
Dan maar hopen dat ik morgen nog van dit gevoel kan genieten ;s

Maar voor nu ga ik weer even aan het posten slaan.
Mensen vrijwillig voor een topic? ik heb enkel SC-WC- en BC katten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Fogpaw
Member
77
Actief

CAT'S PROFILE
Fogpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 21:08

Dat is ook heel vervelend Tamar, ik ken ook wel wat paardjes die heel gemeen weigeren (Of na de sprong doodleuk stil te gaan staan) En ik ben gewend om op kleine paardjes/pony's te rijden. Dus als opeens een grote knol van 1.75 onder je vandaan schiet is dat wel even apart (':
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 21:10

Fogpaw schreef:
Dat is ook heel vervelend Tamar, ik ken ook wel wat paardjes die heel gemeen weigeren (Of na de sprong doodleuk stil te gaan staan) En ik ben gewend om op kleine paardjes/pony's te rijden. Dus als opeens een grote knol van 1.75 onder je vandaan schiet is dat wel even apart (':

Hahaha dat is zo irritant (;
Ik rijd nu op een net ingereden paard die alles bijzonder eng vindt en ineens weg kan springen xD
En hij is best wel big ;w;
Heronwing
Member
335

CAT'S PROFILE
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 21:11

Fogpaw schreef:

Ik heb zelf een New Forest kruisinkje als verzorgpaard. Vind springen geweldig, maar bij een dubbel is de tweede sprong zo eng dat ze niet over de eerste wil en als ze een week niet gesprongen heeft weet ze plotseling niet meer hoe het moet... En toch gaan we binnenkort naar ander terrein ;D
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 21:12

heb ik toestemming om te gaan janken?
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 21:13

Snowcrystal schreef:
Je mag van mij ;w;
Sterkte ;w;
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 21:15

Vanillapaw schreef:
Snowcrystal schreef:
Je mag van mij ;w;
Sterkte ;w;
mijn leven gaat een hell worden en ik ga echt gewoon niet genoeg rust krijgen als ik mijn studiefinanciering niet kan veranderen..
ben van 217 euro in de maand naar 141 euro gegaan oftewel ik kom half in het rood te staan, moet hele weekenden gaan werken, dat gaat mij mn school en mijn lijf te kosten gezien mijn ouders me niet gaan toesteken...
Fogpaw
Member
77
Actief

CAT'S PROFILE
Fogpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 21:18

Heronwing schreef:
Fogpaw schreef:

Ik heb zelf een New Forest kruisinkje als verzorgpaard. Vind springen geweldig, maar bij een dubbel is de tweede sprong zo eng dat ze niet over de eerste wil en als ze een week niet gesprongen heeft weet ze plotseling niet meer hoe het moet... En toch gaan we binnenkort naar ander terrein ;D

Hahaha hij is gewoon slim P:

Ik ga waarschijnlijk volgende maand of die maand erna oefenparcours springen op de manege. ;D
Starlingdash
Member
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 21:18

VERVELING:

@Gabs;;
;_; Dat is echt heel erg mousedung :C Sterkt<3
Flashback
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Tenor
NIET emma lol
304
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flashback
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 21:21

Fogpaw schreef:
Heronwing schreef:
Fogpaw schreef:

Ik ga waarschijnlijk volgende maand of die maand erna oefenparcours springen op de manege. ;D
Ik train paardjes die net op de manege toekomen. Heb laatst een Belgisch Warmblloed met een schofthoogte van 1m80 binnengekregen, ze was 7 jaar oud en had nog nooit een baar van dicht gezien. Natuurlijk sprong ze over een balk, een meter, maar zo blijft het leuk ^^ Nu springt ze al parcours van 90cm met andere mensen en rijd ze E7 dressuurproeven. So proud <3
--
Het paardje waarmee ik vandaag sprong, was de mijne, ook een Belgisch warmbloed. Ik ben nog steeds sow happy dat we de volgende keer zo hoog gaan springen ^^
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 21:22

Snowcrystal schreef:
Vanillapaw schreef:
Snowcrystal schreef:
Je mag van mij ;w;
Sterkte ;w;
mijn leven gaat een hell worden en ik ga echt gewoon niet genoeg rust krijgen als ik mijn studiefinanciering niet kan veranderen..
ben van 217 euro in de maand naar 141 euro gegaan oftewel ik kom half in het rood te staan, moet hele weekenden gaan werken, dat gaat mij mn school en mijn lijf te kosten gezien mijn ouders me niet gaan toesteken...

Awh sterkte ;w;
Mijn pm staat altijd open voor je <'3
Gravelrose
Member
Chi
298
Actief

CAT'S PROFILE
Gravelrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 21:22

@Soof, chiqe. ^^
Destiny heeft het nog steeds in zich<3
Had vorige keren nog eens barrel geprobeerd in buiten piste, en toen was het altijd een drafje. Maar vandaag, na al één uur te hebben gereden ging ze ervoor. Volle galop, moest ze zelfs tegenhouden of ze draaide te scherp en nam de ton mee. xD
Zelfs zonder sporen ging ze vooruit en weigerde ze niet. <3 She's just an amazing pony.
Milkyway
Elder
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 21:23

Gravelkit schreef:
@Soof, chiqe. ^^
Had vorige keren nog eens barrel geprobeerd in buiten piste, en toen was het altijd een drafje. Maar vandaag, na al één uur te hebben gereden ging ze ervoor. Volle galop, moest ze zelfs tegenhouden of ze draaide te scherp en nam de ton mee. xD
Zelfs zonder sporen ging ze vooruit en weigerde ze niet. <3 She's just an amazing pony.
Dat is wel wat anders dan die eerste keer xD
Gravelrose
Member
Chi
298
Actief

CAT'S PROFILE
Gravelrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 21:32

Milkykit schreef:
Gravelkit schreef:
@Soof, chiqe. ^^
Dat is wel wat anders dan die eerste keer xD

Idd xD
Zoë verschoot er zelf ook van. :') Ik geef dr losse teugel, dacht dat ze toch niet zo snel zou gaan. Wrong xD Maar ben al blij dat ze helemaal genezen is en terug wat pit krijgt.
Fogpaw
Member
77
Actief

CAT'S PROFILE
Fogpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 21:33

Flashkit. schreef:
Fogpaw schreef:
Heronwing schreef:
Fogpaw schreef:

Ik train paardjes die net op de manege toekomen. Heb laatst een Belgisch Warmblloed met een schofthoogte van 1m80 binnengekregen, ze was 7 jaar oud en had nog nooit een baar van dicht gezien. Natuurlijk sprong ze over een balk, een meter, maar zo blijft het leuk ^^ Nu springt ze al parcours van 90cm met andere mensen en rijd ze E7 dressuurproeven. So proud <3
--
Het paardje waarmee ik vandaag sprong, was de mijne, ook een Belgisch warmbloed. Ik ben nog steeds sow happy dat we de volgende keer zo hoog gaan springen ^^

Awh, jaloers!
Ik heb een lange tijd niet echt hoog meer gesprongen, maar dat komt vanzelf wel. Ga ooit wel met mijn verzorgpaard de lucht in (;
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 21:34

Lol, ik rijd gewoon op een haflinger xDD
Die hartstikke irritant kan zijn en geen enkel paard mag en altijd er vandoor galoppeerd...
Flashback
Member
NIET emma lol
304
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flashback
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 21:35

Vanillapaw schreef:
Die hartstikke irritant kan zijn en geen enkel paard mag en altijd er vandoor galoppeerd...
OMG! HAFLINGERS ARE THE BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn eerste ponys waren twee haflingers en mijn verzorgpony van twee jar terug was er ook één, ze zijn zo irri en cute tegelijkertijd <33333333333
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 21:38

Flashkit. schreef:
Vanillapaw schreef:
Mijn eerste ponys waren twee haflingers en mijn verzorgpony van twee jar terug was er ook één, ze zijn zo irri en cute tegelijkertijd <33333333333

OMG ;DD
Degene waar ik op rijd bijt altijd de halstertouwen door, vreet letterlijk de lik it op, gaat poepen als ze ergens geen zin in heeft en gaat piepen, bokken en stijgeren als ze net gaat galopperen <'3
They are amazing ;DD
Glacialvoice
Member
Dιεuw
136
Actief

CAT'S PROFILE
Glacialvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 21:40

K heb dit account net overgenomen, k houdt nu al van d'r <'3

Kent iemand hier toevallig de tv serie Luther van BBC?
Flashback
Member
NIET emma lol
304
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flashback
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 21:41

Vanillapaw schreef:
Flashkit. schreef:
Vanillapaw schreef:

OMG ;DD
Degene waar ik op rijd bijt altijd de halstertouwen door, vreet letterlijk de lik it op, gaat poepen als ze ergens geen zin in heeft en gaat piepen, bokken en stijgeren als ze net gaat galopperen <'3
They are amazing ;DD
Echt he, mijn verzorgpony wou niet galoperen en als je dan een zweepslag gaf op haar gat, begon ze keihard te bokken, soms stond ze zelfs recht xD
Hoe ik erop bleef zitten is nog steeds een mysterie xD Maar ze bleef een cutie <3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: