|
|
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 20:48 | |
| - Gravelkit schreef:
- Milkykit schreef:
- I love my little Milky
kitpaw :3 «3 Ik kreeg pas het besef dat de ceremonie er stond toen ik de rang onder Milky's naam zag staan. xD Ahw Gwavel is so cute<3 |
|
| |
»Quinty« 134
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 20:49 | |
| Ik heb ook zin om setjes te maken! O.o |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 20:49 | |
| Zow, ik ben bezig aan een meeneemsetjes shopje~ ^^ Daarna posten met Snowdrop, Broken, Flash en Bumble Ik ben superblij!!!!! Ik heb vandaag in draf over een dubbel van 1m20 gesprongen en mijn paard deed zo zijn best. Volgende keer gaan we maybe 1m30-1m40 springen <333333 |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 20:50 | |
| - Nevermind schreef:
- Zow, ik ben bezig aan een meeneemsetjes shopje~ ^^
Daarna posten met Snowdrop, Broken, Flash en Bumble
Ik ben superblij!!!!! :DIk heb vandaag in draf over een dubbel van 1m20 gesprongen en mijn paard deed zo zijn best. Volgende keer gaan we maybe 1m30-1m40 springen <333333 Ik heb nu al medelijden met Snowdrop hehehe xD |
|
| |
»Quinty« 134
| |
| - Nevermind schreef:
Ik ben superblij!!!!! :DIk heb vandaag in draf over een dubbel van 1m20 gesprongen en mijn paard deed zo zijn best. Volgende keer gaan we maybe 1m30-1m40 springen <333333 Awwh cool! Ik wou vroeger altijd paardrijden, maar ik mocht het nooit.. :'c |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Heey evryB .D dansen was echt awsom om te kijken xd Volgende week es proberen m'n eerste les, en daarna zal ik weten of het gemakkelijk gaat met m'n rug xd I'm sooooo happy, heb ik eindelijk (mss) een sport gevonden xd |
|
| |
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 20:51 | |
| - Starlingkit schreef:
- Gravelkit schreef:
- Milkykit schreef:
- I love my little Milky
kitpaw :3 «3 Ik kreeg pas het besef dat de ceremonie er stond toen ik de rang onder Milky's naam zag staan. xD Ahw Gwavel is so cute<3 Starling looks pwetty. (: They're growing up :c |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 20:51 | |
| - Starlingkit schreef:
- Gravelkit schreef:
- Milkykit schreef:
- I love my little Milky
kitpaw :3 «3 Ik kreeg pas het besef dat de ceremonie er stond toen ik de rang onder Milky's naam zag staan. xD Ahw Gwavel is so cute<3 +1 Und, lol, dat is ook zeer snel xD |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 20:52 | |
| - Nevermind schreef:
Ik ben superblij!!!!! :DIk heb vandaag in draf over een dubbel van 1m20 gesprongen en mijn paard deed zo zijn best. Volgende keer gaan we maybe 1m30-1m40 springen <333333 Wat gaaf! Dat gaat mij nooit lukken met mijn kleine verzorgponybeest x'D |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 20:53 | |
| - Gravelkit schreef:
- Starlingkit schreef:
- Gravelkit schreef:
- Milkykit schreef:
- I love my little Milky
kitpaw :3 «3 Ik kreeg pas het besef dat de ceremonie er stond toen ik de rang onder Milky's naam zag staan. xD Ahw Gwavel is so cute<3 Starling looks pwetty. (: They're growing up :c
Ty C: Yes :c Nu is ze niet meer zo onschuldig :C xD |
|
| |
»Quinty« 134
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 20:53 | |
| - Slenderpaw schreef:
- Heey evryB .D
dansen was echt awsom om te kijken xd Volgende week es proberen m'n eerste les, en daarna zal ik weten of het gemakkelijk gaat met m'n rug xd I'm sooooo happy, heb ik eindelijk (mss) een sport gevonden xd Awh, ik hoop echt dat het lukt! C: Dancing is way too awesome! <3 |
|
| |
Bunny~ 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 20:54 | |
| |
|
| |
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 20:55 | |
| - Starlingkit schreef:
- Gravelkit schreef:
- Starlingkit schreef:
- Gravelkit schreef:
- Milkykit schreef:
- I love my little Milky
kitpaw :3 «3 Ik kreeg pas het besef dat de ceremonie er stond toen ik de rang onder Milky's naam zag staan. xD Ahw Gwavel is so cute<3 Starling looks pwetty. (: They're growing up :c
Ty C: Yes :c Nu is ze niet meer zo onschuldig :C xD She never was B) @Cees, dankje. «3 |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 20:55 | |
| Muse;; Heh danke 0: ) Al was het geloof ik meer hiphop dan streetdance maar pech het is even nice xd
AC+LP=tha awsum |
|
| |
»Quinty« 134
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 20:57 | |
| - Slenderpaw schreef:
- Muse;; Heh danke 0: )
Al was het geloof ik meer hiphop dan streetdance maar pech het is even nice xd
AC+LP=tha awsum Ik hou echt van bijna alle dansstijlen, zelf zit ik meer in de klassieke hoek, maar ik als ik meer geld en tijd had zou ik ook heeel graag hiphop of streetdance willen! :3 |
|
| |
77 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 20:58 | |
| - Nevermind schreef:
Ik ben superblij!!!!! :DIk heb vandaag in draf over een dubbel van 1m20 gesprongen en mijn paard deed zo zijn best. Volgende keer gaan we maybe 1m30-1m40 springen <333333 Wow dubbel van 1m20 uit draf? Wat een prestatie! Mijn verzorgknol vindt springen ook super, maar hij gaat veel te hard op de sprongen af. (': |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 21:02 | |
| Dat ken ik Renske xD Maar de mijne besluit dan plotseling dat de sprong wel heel eng is haha. |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 21:02 | |
| - Nevermind schreef:
Ik ben superblij!!!!! :DIk heb vandaag in draf over een dubbel van 1m20 gesprongen en mijn paard deed zo zijn best. Volgende keer gaan we maybe 1m30-1m40 springen <333333 Nice ;D Op wat voor een paard? ;D Ik moest morgen ook springen op een pas ingereden springpaard maar nu kan ik niet ;w; |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 21:03 | |
| - Gravelkit schreef:
- Starlingkit schreef:
- Gravelkit schreef:
- Starlingkit schreef:
- Gravelkit schreef:
- Milkykit schreef:
- I love my little Milky
Ty C: Yes :c Nu is ze niet meer zo onschuldig :C xD She never was B) @Cees, dankje. «3 (; Nu nog minder >:3 |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 21:04 | |
| en kijken of ik die Foxdung van de overheid kan rechtzetten of dat ik echt gezeik ga krijgen met mn ouders en mezelf kapot moet gaan werken... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|