|
|
Daan 203
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 12:44 | |
| @Soof, yep, daar ga ik straks maar eens posten ;D @Bo, het topic staat bij het SkyClan gebied. |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 12:46 | |
| @Daan; Oke, ik denk dat ik er eerst ga posten, nadat ik een kader heb gemaakt, en daarna op de rest voor Raising, xD EDIT;; @Thessa; thanks :3 |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 12:49 | |
| - Raisingsun schreef:
- @Daan; Oke, ik denk dat ik er eerst ga posten, nadat ik een kader heb gemaakt, en daarna op de rest voor Raising, xD
EDIT;; @Thessa; thanks :3 En ofc met Daaaaaaaaaaaaaaaaaps :DDDDDDDDDDD @Daan;; Sure :3 Hehe, ik kwam op het evil idee Starling tot over dr oren verliefd te laten worden op een kater en dat ze dan heel klungelig gaat doen xD Ik zie het al voor me (': |
|
| |
AkumaKittyLuna 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 12:52 | |
| - Fogkit schreef:
- Ik ga mijn lieve Fogkit eens actief maken <'3
LET ME LOVE YOU THEME SONG/MUSIC <3 |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 12:54 | |
| - Starlingpaw schreef:
- Raisingsun schreef:
- @Daan; Oke, ik denk dat ik er eerst ga posten, nadat ik een kader heb gemaakt, en daarna op de rest voor Raising, xD
EDIT;; @Thessa; thanks :3 En ofc met Daaaaaaaaaaaaaaaaaps :DDDDDDDDDDD
@Daan;; Sure :3
Hehe, ik kwam op het evil idee Starling tot over dr oren verliefd te laten worden op een kater en dat ze dan heel klungelig gaat doen xD Ik zie het al voor me (': OP DAPPLEPAW |
|
| |
Daan 203
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 12:55 | |
| |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 12:56 | |
| - Raisingsun schreef:
- Starlingpaw schreef:
- Raisingsun schreef:
Hehe, ik kwam op het evil idee Starling tot over dr oren verliefd te laten worden op een kater en dat ze dan heel klungelig gaat doen xD Ik zie het al voor me (': OP DAPPLEPAW DAN MOET HIJ EERST BAD BOY WORDEN WANT STARLING LIKES BAD BOYS (; |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 12:58 | |
| - Starlingpaw schreef:
- Raisingsun schreef:
- Starlingpaw schreef:
- Raisingsun schreef:
Hehe, ik kwam op het evil idee Starling tot over dr oren verliefd te laten worden op een kater en dat ze dan heel klungelig gaat doen xD Ik zie het al voor me (': OP DAPPLEPAW DAN MOET HIJ EERST BAD BOY WORDEN WANT STARLING LIKES BAD BOYS (; PFF. KAN HIJ WEL. MAAR TIS JUIST LEUKER ALS ZE OPEENS EEN CRUSH KRIJGT OP EEN WATJE :'D |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 13:01 | |
| Al mijn accountjes voelen weer awesome aan <3 Ze hebben allemaal wel weer een soort van ongeschreven storyline.
Innerghost: Word niet door de hele clan gemogen als deputy. Thrushdive: Liefde storyline Mothpaw: Kan niet jagen. Smokekit: Heeft een vader die net uit coma is word uitgekotst door zijn eigen moeder, mag niet met zijn eigen broertje om gaan. Brightspots: Wilt een goede mentor zijn + last van fashbacks Covekit: Moederloos, vaderloos, voelt zich alleen en wilt sterker worden. Smoketear: Net uit coma is zwak en moet biechten en goede daden verrichten om zijn zondes weg te werken. Nightshade: Heeft een haat-band met zijn apprentice Cinderpaw. |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 13:09 | |
| Sparrow heeft zijn wonde, op een heel nare manier xd |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 13:11 | |
| Nath, zal ik ook reageren in het topic dat Smoke wakker wordt? |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 13:14 | |
| Ik houd van de nieuwe Raising <3 Stap 1, voltooid. Hij word al een beetje psycho :'3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 13:21 | |
| - Mousefur schreef:
- Nath, zal ik ook reageren in het topic dat Smoke wakker wordt?
Ik vind het helemaal goed. |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 13:34 | |
| Iemand zo lief die een apprentice setje voor Glowie wilt maken ? (◕‿◕✿) |
|
| |
79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 13:35 | |
| Ikke wil! je krijgt hem in pm~ |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 13:35 | |
| - Glowpaw schreef:
- Iemand zo lief die een apprentice setje voor Glowie wilt maken ? (◕‿◕✿)
Ik kan wel iets in elkaar slaan ;3 |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 13:37 | |
| Wil iemand er ook eentje voor Sassy maken (A) ? Lol, Sassy is like; DAAAAMN, natuurlijk vind mijn mentor ons wel weer he D; |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 13:48 | |
| |
|
| |
79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 13:49 | |
| - Sassypaw schreef:
- Wil iemand er ook eentje voor Sassy maken (A) ?
Lol, Sassy is like; DAAAAMN, natuurlijk vind mijn mentor ons wel weer he D; Ik wil wel eentje maken voor je ^^ Hij komt in je Inbox te staan wanneer hij af is~ |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 13:51 | |
| @Sharon;; Ik wil ook wel proberen! C: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |