|
|
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 feb 2014 - 17:39 | |
| |
|
| |
Sacha 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 feb 2014 - 17:39 | |
| TAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR kan je mail? c: Olaaa ~ |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 feb 2014 - 17:40 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 feb 2014 - 17:44 | |
| |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 feb 2014 - 17:50 | |
| |
|
| |
AkumaKittyLuna 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 feb 2014 - 17:52 | |
| Ik wil stoppen met WC, ik doe er niks mee behalve alles onderspammen met accounts waar ik niet tot nauwelijks mee gepost heb D: Ik heb gewoon niet zo heel veel interesse meer in Warrior Cats en heb ook niet echt veel inspiratie voor katten... |
|
| |
24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 feb 2014 - 17:56 | |
| |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 feb 2014 - 18:01 | |
| - Minkkit schreef:
- Ik wil stoppen met WC, ik doe er niks mee behalve alles onderspammen met accounts waar ik niet tot nauwelijks mee gepost heb D: Ik heb gewoon niet zo heel veel interesse meer in Warrior Cats en heb ook niet echt veel inspiratie voor katten...
Awhh D: |
|
| |
AkumaKittyLuna 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 feb 2014 - 18:03 | |
| - Minkkit schreef:
- Ik wil stoppen met WC, ik doe er niks mee behalve alles onderspammen met accounts waar ik niet tot nauwelijks mee gepost heb D: Ik heb gewoon niet zo heel veel interesse meer in Warrior Cats en heb ook niet echt veel inspiratie voor katten...
Een een kleine toevoeging: ik kan niet stoppen met dit forum, het was het eerste forum waar ik ooit echt actief op was en ben er erg aan gehecht geraakt. |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 feb 2014 - 18:09 | |
| @Marieke, 't is niet dat ik gemeen over wil komen, maar wil je zulke dingen alsjeblieft niet meer in het AOT zetten in de toekomst? Sommige mensen vinden het b.v. niet aangenaam om te lezen. ^^' Sws bestaat er een LJH voor. :3 |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 feb 2014 - 18:25 | |
| hoezo is het vervelend om te lezen, ik heb nergens last van hoor. Bovendien denk ik dat ze daar admins en mods voor hebben |
|
| |
Chi 204
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 feb 2014 - 18:27 | |
| - Northernpaw~ schreef:
- hoezo is het vervelend om te lezen, ik heb nergens last van hoor. Bovendien denk ik dat ze daar admins en mods voor hebben
Jij staat niet voor iedereen, want ik had daar namelijk wel last van en was niet de enige. ^^' Heb trouwens al gevraagd aan iemand van het team of ze er mee inzaten dat ik het zei, en het antwoord was nee. (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 feb 2014 - 18:30 | |
| - Snowstorm schreef:
- Northernpaw~ schreef:
- hoezo is het vervelend om te lezen, ik heb nergens last van hoor. Bovendien denk ik dat ze daar admins en mods voor hebben
Jij staat niet voor iedereen, want ik had daar namelijk wel last van en was niet de enige. ^^' Heb trouwens al gevraagd aan iemand van het team of ze er mee inzaten dat ik het zei, en het antwoord was nee. (: ik zeg nergens dat niemand het vervelend vind ik vraag HOEZO is het vervelend IK heb nergens last van, even lezen. |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 feb 2014 - 18:32 | |
| Kom op mensen, even gezellig houden. :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 feb 2014 - 18:34 | |
| ik probeer t gezellig te houden alleen word er niet gelezen wat ik zeg. en maken daar een big deal van. Zo ver ik zeg is het alleen maar waarom is het vervelend en dat ik er geen last van heb, mijn woorden worden verdraaid. |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 feb 2014 - 18:38 | |
| Oké xD
Ik vroeg me af welke van mijn accounts hier het leukst word gevonden xD Heel random I know, maar voor de gene die willen:
[0]Innerghost [0]Brightspots [0]Smoketear [0]Thrushdive [0]Nightshade [0]Silverstream [0]Smokekit [0]Covekit [0]Mothpaw |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 feb 2014 - 18:39 | |
| - Brightspots schreef:
- Oké xD
Ik vroeg me af welke van mijn accounts hier het leukst word gevonden xD Heel random I know, maar voor de gene die willen:
[0]Innerghost [0]Brightspots [0]Smoketear [0]Thrushdive [0]Nightshade [0]Silverstream [0]Smokekit [0]Covekit [1]Mothpaw |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 feb 2014 - 18:43 | |
| [1]Innerghost [1]Brightspots [0]Smoketear [0]Thrushdive [0]Nightshade [0]Silverstream [1]Smokekit [0]Covekit [2]Mothpaw
:3 |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 feb 2014 - 18:45 | |
| [2]Innerghost [1]Brightspots [0]Smoketear [1]Thrushdive [0]Nightshade [0]Silverstream [1]Smokekit [0]Covekit [2]Mothpaw |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 feb 2014 - 18:51 | |
| [3]Innerghost [1]Brightspots [0]Smoketear [2]Thrushdive [0]Nightshade [0]Silverstream [1]Smokekit [0]Covekit [2]Mothpaw
C: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|