|
| [Peachkit] Playing like a little kitten | |
| Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: [Peachkit] Playing like a little kitten ma 3 feb 2014 - 15:07 | |
| De gevlekte moederkat lag rustig te slapen in de Nusery, gezellig bij haar vijf jonge pleegkittens. Ze waren nu al twee moons, en te tijd was voorbij gevlogen! Het was wel zwaar, maar dat maakte haar niets uit. Met een haperend, snurkend geluid schoot Fairfaith wakker, en keek de kraamkamer rond. Er was net aan andere RiverClan kat prooi komen brengen voor de Queens, en de kittens die al genoeg tandjes ontwikkeld hadden om vlees te kunnen kauwen. De verse geur had Fairy wakker gemaakt, en snel gaf ze een lik over elk de kittens van haar nest. Ze wandelde kalmpjes naar de prooi die op de grond lag, en nam wat mee naar haar nest. De poes trok een paar stukjes van de vis en duwde die onder de neusjes van de kits. Vis was erg mals, dus een klein stukje kon vast geen kwaad. Een andere kitten kwam op haar afgewandeld, het was de kleine Peachkit. Het kleine katertje was even oud als Ploverkit, Pumpkinkit, Leopardkit, Seasonkit en Pythonkit. "Hallo, grote Peachstar", begroette ze de kitten speels wanneer ze 5 stukjes van de vis had gebeten. Fairfaith knikte respectvol. Ze verdeelde de stukjes vis onder de kittens en zette hen aan om ervan te proeven. Daarna richtte ze zich weer op Peachstar, de nieuwe RiverClan leader.
+ Peachstarkit
|
| | | 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Peachkit] Playing like a little kitten ma 3 feb 2014 - 15:25 | |
| De rosse met witte kater lag rustig te slapen totdat geur van verse vis de nursery binnen kwam. Meteen stoof de kitten op de vis af en sleurde die naar zijn nestje toe en at de vis helemaal op. Daarna stond hij op."Hallo, grote Peachstar"werd hij begroet toen hij op de moederkat liep. 'Dag Fairfaith',piepte hij. Hij vond het leuk om Peachstar genoemd te worden,alsof hij echt de clan leidde! 'Ik vroeg me af,als leader heb ik nog een deputy nodig en ik vroeg me af of een van je kittens of jij dat zou willen worden.',piepte hij speels.
~beetje flut xd~ |
| | | Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: [Peachkit] Playing like a little kitten ma 3 feb 2014 - 15:37 | |
| Het kleine katertje kwam rustig op Fairy afgelopen. 'Dag Fairfaith', piepte hij. 'Ik vroeg me af,als leader heb ik nog een deputy nodig en ik vroeg me af of een van je kittens of jij dat zou willen worden', vervolgde hun nieuwe Clanleader. De gevlekte poes deed uiterst haar best om haar lach in te houden, maar toch grinnikte ze zachtjes. "Natuurlijk mag dat! Vraag het hen zelf maar. Zou ik misschien de Medicine Cat kunnen worden?", miauwde de poes enthousiast opgaand in het spel. "Het zou me een hele eer zijn om te mogen strijden tegen ziektes voor uw Clan, Peachstar!", vervolgde ze. Ze ging rustig liggen, zodat de kitten zich niet te klein zou voelen in haar bijzijn. Ze keek met een grote glimlach naar haar kittens, en Peachkit. Wat deed dit haar goed zeg, zo kunnen spelen met de andere kittens! Het was net of ze bij Magicpaw was, toen Magic nog een kitten was... Ze zuchtte even bij die gedachte, maar al snel toverde de kittens weer een grote glimlach op haar gezicht.
OOC; Voor mijn part mag er wel een van de kittens reageren? Ploverkit, Pumpkinkit, Leopardkit, Seasonkit, Pythonkit, jullie hebben allemaal toestemming om mee te komen spelen met jullie moeder en ranggenootje! ;D
|
| | | 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Peachkit] Playing like a little kitten ma 3 feb 2014 - 16:24 | |
| "Natuurlijk mag dat! Vraag het hen zelf maar. Zou ik misschien de Medicine Cat kunnen worden?", miauwde de poes enthousiast opgaand in het spel. "Het zou me een hele eer zijn om te mogen strijden tegen ziektes voor uw Clan, Peachstar!",Peachkit keek bedenkelijk. 'Oké! Maar er heerst groenhoest dus moet je snel aan de slag gaan!',piepte het kleine katertje. 'Ik zal ervoor zorgen dat er een ceremonie komt en dat er voedsel is!',piepte hij. Met stralende oogjes trippelde hij naar het midden van de nursery. 'Laat alle katten die oud genoeg zijn zich verzamelen rond mij voor een clanvergadering!',Piepte hij. Hij wachtte even en zag andere moederkatten en kittens kijken. Sommigen kwamen voor hem zitten. 'De Riverclan heeft een nieuwe med.cat. nodig! Deze taak zal Fairfaith op zich nemen! Ik maak straks de nieuwe clan deputy bekent!',piepte de kitten vrolijk. |
| | | Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: [Peachkit] Playing like a little kitten ma 17 feb 2014 - 21:00 | |
| Peachkit keek wat bedenkelijk: 'Oké! Maar er heerst groenhoest dus moet je snel aan de slag gaan!' De gevlekte poes knikte. 'Ik zal ervoor zorgen dat er een ceremonie komt en dat er voedsel is!', piepte hij waarna hij naar het midden van de Nusery trippelde. Haar felle ogen volgenden de kleine kitten, benieuw naar wat hij zou gaan doen. 'Laat alle katten die oud genoeg zijn zich verzamelen rond mij voor een clanvergadering!', kondigde hij aan. Fairfaith vond het erg schattig, maar kon er niets aan doen dat ze het zo grappig vond. Ze ging voorzichtig voor hem zitten. 'De Riverclan heeft een nieuwe med.cat. nodig! Deze taak zal Fairfaith op zich nemen! Ik maak straks de nieuwe clan deputy bekent!' Trots wandelde de poes naar voren. "Bedankt voor deze belangrijke taak, Peachstar! Ik zal u niet teleurstellen!"
|
| | | 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Peachkit] Playing like a little kitten ma 17 feb 2014 - 21:06 | |
|
Ploverkit liet een gaap uit haar mond ontsnappen toen ze merkte dat haar moeder weg was! Ploverkit ging meteen zoeken, en zag haar al snel met een andere kitten, 'Laat alle katten die oud genoeg zijn zich verzamelen rond mij voor een clanvergadering!' Ploverkit liep er ook heen, ze wou ook wel meedoen! 'De Riverclan heeft een nieuwe med.cat. nodig! Deze taak zal Fairfaith op zich nemen! Ik maak straks de nieuwe clan deputy bekent!' Ploverkit gaf een kopje aan haar moeder. "Gefeliciteerd mama!" piepte ze tegen haar, waarna ze zich wendde naar de kitten, "Peachstar, mag ik ook de Clan in?" piepte ze vrolijk.
|
|
| | | Bunny~ 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Peachkit] Playing like a little kitten di 25 feb 2014 - 19:57 | |
|
"Laat alle katten die oud genoeg zijn zich verzamelen rond mij voor een clanvergadering!"; piepte een opvallend jonge stem. Knipperend met haar ogen stond de grote oranje kitten op. Wat nu weer? Ze zag een andere kitten, waarvan ze zo meteen niet op de naam kon komen, die in het midden van de nursery stond; Er stonden enkele andere moederkatten en kittens rond, waaronder haar moeder Fairfaith en haar zusje Ploverkit. "De Riverclan heeft een nieuwe med.cat. nodig! Deze taak zal Fairfaith op zich nemen! Ik maak straks de nieuwe clan deputy bekent!", riep deze daarna. Ploverkit leek enthousiast mee te doen met het spel, want ze riep: "Gefeliciteerd mama!" Islandkit rolde eens met haar ogen. "Wat een dom spel.", zei ze voor ze erover nagedacht had. Ze zag er de fun niet van in. Natuurlijk was het haar bedoeling niet om de pret voor iedereen te bederven, ze had soms gewoon.. Het hart op de tong.
|
| | | | Onderwerp: Re: [Peachkit] Playing like a little kitten | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |