| [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] | |
|
|
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] za 1 feb 2014 - 21:14 | |
| Om Sparrow's verhaallijntje in gang te zetten, dit topic. Ik heb een paar belangrijke rollen nodig om Sparrow's leven goed op te vullen en de komende verhaallijn van hem uit te voeren. Ik zou hierom graag de volgende dingen hebben.
Sparrowpaw is de ex-Apprentice van Icyrose, en omdat hij nog altijd geen nieuwe mentor had gekregen is hij alleen gaan trainen. Echter werkt dat niet zo erg goed, en is hij nog niet veel gevorderd. Het is een jonge, onwetende kater en gaat op een dag op pad om een van de grenzen te bewaken, dit is uit weddenschap met een groepje Apprentices. Deze pesten hem stiekem een beetje met het feit dat hij mentorloos is. Sparrowpaw zal bij de grens een Rogue/BloodClan kat tegenkomen en deze zal hem genadeloos afmaken. De kat verwond hem aan zijn poot en Sparrowpaw hoort een enkele knak. Niet veel later wordt hij op het nippertje gered door een á twee Warriors. (Misschien kan eentje daarvan Wolfsbane zijn, dit hoeft niet, maar als Q zich aanmeld zal hij sowiso gekozen worden, en misschien nog een ander). Sparrowpaw wordt terug gebracht naar het kamp en zal eventjes in de Medicine Cat verblijven. Er wordt de conclusie getrokken dat hij nooit, maar dan ook nooit meer, Warrior zal kunnen worden. Dit katertje is hier natuurlijk kapot van, en zal door blijven zetten. Echter komt er een ander figuur op het toneel. Dit is zijn opa/oma. Sparrowpaw heeft dat nooit geweten en de kat zijn grootouder was en de kat verteld hem dat hij/zij het altijd zo moeilijk vond om Sparrow onder ogen te zien, omdat hij erg leek op de dochter van zijn grootouder, zijn moeder dus, Lightspark. Hij zal een sterke band opbouwen met zijn opa/oma. Echter zal Wolfsbane altijd een vaderfiguur voor hem blijven.
Ik zoek dus de opa óf oma voor Sparrow, gelieve dit een nieuw/oud ongebruikt account te laten zijn. Je moet dit accountje niet laten versloffen en actief zijn ermee, niet snel weggeven etc. Deze kat zal dus al wat ouder zijn, minstens over de 100 moons.
Ik zoek nu ook nog de Rogue of BloodClan kat die Sparrow aanvalt en hem goed verwond op zijn achterpoot. Hier ook een aanmelding van maken, hoeft niet groot, gewoon wat basis informatie.
Ook zoek ik dus 1 á 2 katten die hem vinden na het gevecht met de Rogue/BloodClan kat. Deze verjagen die kat ook en brengen Sparrow terug naar het kamp. Eentje hiervan kan Wolfsbane zijn, als Q dat wilt, dan is ze sowiso aangenomen. Het moeten sowiso twee Warriors zijn. Alleen met welke kat en waarom graag vermelden.
xx Daan
Laatst aangepast door Sparrowpaw op za 8 feb 2014 - 11:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] za 1 feb 2014 - 21:52 | |
| Name: Owyn BC/Roque: BC (heb ik hem voor aangemeld, dacht dat ik dit hier wel kon plaatsen voordat hij officieel aangenomen was ;p) Age: 16 moons Motivatie: Het lijkt me heel erg leuk om met Owyn meteen in een verhaallijn te duiken. Zijn karakter is hier ook echt voor gemaakt, wat logisch is aangezien hij in de BC komt. Dus ja dit leek me heel erg leuk om te doen. ;3 Extra: Ik heb dyslectie, niet heel erg maar wou het eventjes laten weten. ^^
|
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] za 1 feb 2014 - 22:20 | |
| Wolfsbane wilt 'm best komen vinden heuwr :'3 Hij laat z'n lieve pleegzoontje niet zo maar in de steek xD |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] za 1 feb 2014 - 22:36 | |
| Dan is Wolf sowiso geaccepteerd daarvoor x'D En Owyn houdt ik in mijn achterhoofd, maar wacht nog eventjes af met kiezen :] |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] za 1 feb 2014 - 22:47 | |
| Mintfang kan hem ook wel vinden eventueel (: |
|
| |
Jo-anne 121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] za 1 feb 2014 - 22:51 | |
| Hey, ik zat te denken.. Aangezien Sparrowpaw en Tinypaw beide geen mentor hebben en beide zelf willen trainen dat ze dan misschien vrienden kunnen worden en samen kunnen trainen? Dan kan Tinypaw Sparrowpaw later ook nog bezoeken als hij aangevallen is? Ik heb het net maar bedacht hoor, ik dacht alleen dat het wel leuk zou zijn aangezien Tinypaw een beetje in hetzelfde schuitje zit. xD
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] za 1 feb 2014 - 22:57 | |
| @Isa, ik wacht nog even met kiezen :} @Jo-anne, ik heb liever dat vrienden in de rpg zelf komen, maar er staat een open topic van Sparrow in het kamp :] |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] za 1 feb 2014 - 22:58 | |
| Musicheart kan ook één van de twee warriors zijn die hem vinden ^^
|
|
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] zo 2 feb 2014 - 9:28 | |
| Ik heb Twilightmoon voor je, als kat die de Rogue / BloodClanner verjaagt? Je kent 'm wel, mijn kleine grote Twiliih cx En misschien kunnen we wel een topic doen tussen Sparrow en Maskedpaw? Als het klikt kan ze hem wel steunen als 'ie in de Medicine Cat's Den ligt? =3 |
|
| |
Bo2 221 Actief " So let's be sinners to be saints "
| |
| Onderwerp: Re: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] zo 2 feb 2014 - 10:07 | |
| - Fileze:
Name: Fileze Clan/Rogue: Rogue Age: 22 Moons Uiterlijk: Een halfbloed raskat, met name een heilige Birmaan. Volledig wit, heeft een langharige vachttextuur. Ze heeft enkel een vlek rond haar neus en een volledige zwarte staart, die eindigt in een sneeuwwitte punt. Ijsblauwe ogen ondersteunen dit tafereel. Innerlijk: Geboren als Kittypet en verstoten op jonge leeftijd is Fileze al van nature hard en kil. Ze heeft een hekel aan Clankatten en Kittypets, kortom ze is gewoon gek. You know her c:
Of ik heb nog Nevermind, het idee zou dan zijn dat Sparrow per ongeluk wat te dicht bij hun grens komt en dat Never hem dan aanvalt. Vooral omdat er veel rivaliteit tussen de clans is C: Motivatie: Ik vind het heel erg leuk en ik denk dat dit tot nog meer spanning kan zorgen tussen de clans {Met Never} Real Name: Bo-2- RPG-ervaring: 5 jaar, waarvan 2/3 goede/intensieve |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] vr 7 feb 2014 - 6:56 | |
| Ik heb besloten om te kiezen, gezien er toch geen aanmeldingen meer kwamen x'D
Voor de vinders heb ik dus Wolfsbane en Minfang. Ik stel voor dat ze samen op grenspatrouille waren :'D En dat, omdat ik voor de indringer ben gegaan voor Nevermind. We kunnen dus inderdaad dat idee doen bij de grens. Ik zal zo snel mogelijk het topic aanmaken, en dan roep ik wel als de vinders mogen komen en Nevermind verjagen ;D |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] vr 7 feb 2014 - 16:49 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] vr 7 feb 2014 - 20:06 | |
| |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] vr 7 feb 2014 - 20:09 | |
| Ik wou Sparrowpaw en Mothpaw wel vrienden laten worden, goede vrienden (wat ze eigenlijk al zijn) omdat Mothpaw gewoon niet goed kan leren, en dus gewoon niet veel kan. Dus misschien kan Mothpaw een rol spelen in het verhaallijntje <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] vr 7 feb 2014 - 20:15 | |
| Laten we dan doen dat Mothpaw hem zowat 24/7 gezelschap wilt houden in de Med. Cat Den xp |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] vr 7 feb 2014 - 20:19 | |
| |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] vr 7 feb 2014 - 20:47 | |
| Ok, ik zal zo reageren ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] za 8 feb 2014 - 11:34 | |
| Beste mensen, ik kwam nog op een ideetje, en heb nog wat extra dingen die ik zoek voor Sparrow. Hij zal dus gevonden worden door Mintfang en Wolfsbane. Deze vechten met Nevermind en dan zal er ook nog een kleine verassing in het topic komen *mysterieuze glimlach*. Nu zoek ik dus wat Apprentices die vrienden met hem willen worden als hij in de Med. Cat Den ligt. Eentje hiervan zal Mothpaw zijn, maar ik zoek er ook nog een of twee die zo nu en dan eens langswippen. Ook zoek ik wat Warriors/Apprentices die helemaal geen vertrouwen in hem gaan hebben. Ze kraken hem een beetje af en maken nare opmerkingen, dat zal ook in het begin van zijn Med. Cat Apprentice tijd zijn :} |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] za 8 feb 2014 - 11:55 | |
| Ik heb Birchpaw wel als kat die eens langs komt? (': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] za 8 feb 2014 - 12:02 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Story of the Sparrow's feather - NOG MEER GEZOCHT] | |
| |
|
| |
|