Nieuwe hoge rangen - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Nieuwe hoge rangen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Wolfgaze
Member
Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 DPKsfdL
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen   Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 17:40

Sorry, ben weer vergeten andere te feliciteren, to happy tot think xD
Daan en Quinty heel erg gefeliciteerd C;! Volgens mij ben ik niemand meer vergeten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen   Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 17:43

Wauw <3 Jullie willen niet weten hoe blij ik nu ben Very Happy
Gefeliciteerd Thessa, Quinty en Isa, jullie verdienen het!

En jullie hebben het al die jaren goed gedaan Moon en Maartje! We zullen Storm en Mouse echt missen als rangen, het zijn/waren twee awesome karakters ;D
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen   Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 17:48

Gefeliciteerd iedereen. <3
Jullie zullen het geweldig doen met jullie rang! ^^
Jaytail
Member
Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen   Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 17:48

Congratz all :3
Isaaaaaa COLLEEEEGAAAAA <3 (Leader Collega ;D) Succes allemaal :3

Member
Ruth x)
81
Actief

CAT'S PROFILE
Searock
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen   Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 17:51

Gefeliciteerd iedereen <3
Darkfire
Member
Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen   Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 20:00

Gefeliciteerd Isa, Thessa, Quinty, Daan.

Heel veel geluk Daan, je gaat het vast goed doen Wink

Quinty, heel erg veel succes met Honeypaw. Je bent een van de beste PRGers die ik ken. Ik weet zeker dat je het geweldig zal doen.

Isa, je word de nieuwe Riverclan Leader, ik ben zo blij voor je. Ik weet zeker dat je ontzettend je best zult doen en ik heb ook vertrouwen in je, dat je dit kunt. Ik verzeker je, het kan zwaar worden en zeker niet makkenlijk af en toe. Stormstar zal je char de eerste paar manen begeleiden tot ik hem dus misschien dood laat gaan met de bliksem inslag. In ieder geval wil hij zijn clan dus indd niet achter laten in grote gaos. Ik wens je heel erg veel succes en vertrouw in jezelf. Als je soms niet weet hoe je dingen moet aanpakken of het zwaar vind, kun je altijd bij me aankloppen op wap, de site zal ik amper meer zitten, jwz ;)Succes!

Thessa, deputy van Riverclan. Een rang die ik ooit ook heb gehad en Maartje na mij. Riverclan is een hechte groep katten. Ze zijn familie samen die voor elkaar vechten. Ik weet dat je het kan en ik wens je super veel plezier er mee, zorg voor de patrouilles en de dagelijkse dingen. Ik hoop dat het je ooit lukt om na lange tijd ook clanleader te worden, want dat is de rang er na. Ik weet zeker dat je dat ook goed zal doen.

Als ik zo kijk hm, dan kan ik Riverclan met gerust hart achterlaten. Jullie zijn een goed team die op elkaar zal moeten vertrouwen. Zorg voor de liefde, loyaliteit, wijsheid, kracht en gevoel voor leiding. Ik heb met Stormstar altijd ontzettend mijn best gedaan en ik weet zeker dat jullie het ook kunnen.

Gosh Moon, je maakt er weer een heel verhaal van, haha xD. Ik wilde het nog even zeggen, omdat ik nou eenmaal die lange toespraken persoon ben ^^'' Veel succes lieverds, het komt goed.

Mvg, Moon.
Tallshadow
Member
Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen   Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 20:02

Supergefeliciteerd iedereen!! Isa en Thessa, ik weet zeker dat jullie het geweldig gaan doen

Moon, Maartje, allereerst, respect! Dat jullie de rang, na zo'n lange tijd, zo waardig weg weten te geven, echt! Ik ga de wijze Storm en de awesome Mouse missen, ik zag ze altijd als het leaderskoppel dat Riverclan samen hield <3 Superveel plezier in Japan Maartje, en Moon, Superveel geluk in Real Life, hopelijk blijft het zo goed gaan als nu ;D

Daan, veel plezier met Sparrow, hopelijk vindt Firework hem minder eng als Brindlepool x'D
Q, gefeliciteerd met Honey!
Nevermind
Member
Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen   Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 21:58

Congratz Isa, Daan, Quinty & Thessa, you all deserve it <333333
Vel suc6 met jullie rangen. ;3
Ik ga Mouse & Storm missen, spijtig dat Moon & Maartje ermee stoppen, Riverclan zal niet hetzelfde zijn zonder hen :C
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen   Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 22:02

gefeliciteerd iedereen^^
Oakshade
Member
Endria
157
Actief

CAT'S PROFILE
Oakshade
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen   Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 22:18

Congratz iedereen! Ik weet zeker dat jullie het allemaal super gaan doen.

Jammer dat Storm en Mouse aftreden, ze waren geweldige leiders voor Riverclan, maar jammer genoeg komt aan alles een eind. Ik zal ze beiden heel erg missen!
Stonepaw**
Member
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen   Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 23:11

Jammer van Storm en Mouse :c
Stormstar was volgensmij net leader toen ik hier kwam :3
En mousefur.. i dunnow but i always liked her. xD
Feli voor de mensen met de nieuwe (awesome superhoge coole) rangen <3
Sagepaw
Member
Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen   Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 23:38

Ik vind het echt heel jammer dat Stormstar en Mousefur 'een pauze nemen' :'c Sinds ik hier terugkwam is Stormstar steeds leader geweest en nu veranderd dat plots. Ik zou graag aan de nieuwe hoge rangen gefeliciteerd zeggen maar het blijft jammer van Stormstar en Mousefur D;
Innerstar
StarClan
Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen   Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 20:52

Jullie alle drie gefeliciteerd!

En Maartje en Moon, jullie waren geweldige leaders!
Het gaat raar zijn dat er niet langer een Stormstar zal zijn en Mousefur geen deputy meer zal zijn. Maar dan nog, ik vind het een knappe keuze!

xNath.
Icy
Member
Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen   Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 20:34

oh my god ik lees dit nu pas en ik ben diep geschokttttt moon en maartje mimimi ;3; <= Ik vind het echt zeer jammer T-T Maar jullie hebben RC inderdaad zéér goed geleid <3 En ik snap de keuze ook volkomen. (Been there, done that :'D)

en ik weet zeker dat de nieuwe leiders het goed zullen doen! Succes en gefeliciteerd. (;
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen   Nieuwe hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitime

Nieuwe hoge rangen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: