|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Nieuwe hoge rangen za 1 feb 2014 - 16:29 | |
|
彡NIEUWE HOGE RANGEN Beste leden,
Zoals jullie weten hadden we een paar weken terug audities geopend ter vervanging van de Windclan medicine cat apprentice. We hebben ondertussen besloten wie we graag zouden zien als deze rang.
We willen graag Daan met Sparrowpaw feliciteren met de rang van Medicine Cat Apprentice van de Windclan.
Verder was de rang van Riverclan Medicine Cat Apprentice weer vrij gekomen. Omdat we hier nog redelijk recente audities van hadden, hebben we weer uit deze audities gekozen.
We willen graag Quinty met Honeypaw feliciteren met de rang van Medicine Cat Apprentice van de Riverclan.
Verder hebben we nog een andere rangenwisseling, maar daarvoor zouden we eerst graag willen dat jullie een deze twee stukjes lezen. We vinden namelijk dat deze twee hoge rangen een waardig afscheid verdienen.
- Nummer 1:
Even the biggest can fall.. Alles heeft zijn tijd, alles komt met pieken en dalen. Het is een vreemd gevoel, en het zal nooit meer hetzelfde zijn. Ik moet jullie met pijn in mijn hart melden, dat Stormstar binnenkort aftreed als clanleader van de Riverclan. Je zal denken dat het slecht met mij gaat of dat ik in een diepte punt zit etc. Gelukkig is dat niet het geval. Het gaat super met mijzelf, echt goed. Alleen dat is nou juist het probleem. Het gaat te goed, ik ben heel erg druk met school. Ik zit nu op het MBO, dat neemt veel energie van mij af en ik moet mijn tijd verdelen en ik post met tegenzin, als ik al post.. want dat is dus ook al weken terug. Ik zelf neem een pauze van Warrior Cats, ik zal af en toe mijn neus laten zien en in het AOT posten, ik kan WC zelf nog niet helemaal los laten, jullie hebben mij teveel gegeven <3. Daarbij, ik ben nu al iets meer dan 2 jaar clanleader. Het is erg lang en eigenlijk niet eens toegestaan, al heb ik het de afgelopen 2 jaar met veel liefde en passie gedaan. Hij is een deel van mij geworden. Ik zal mijn grote vriend ontzettend gaan missen, als leider van zo’n liefdevolle, fijne en betrouwbare clan. Stormstar zal aftreden doordat hij in een heftig gevecht raakt , een leven of meer verliest. Hij loopt ernstige wonden op, hij is de jongste namelijk niet meer. Daarbij komt hij tot een schokkende en heftige ontdekking die ik nog even geheim houd. Hij beseft dat het leven aan een zeiden draadje kan hangen, dat als hij geen clanleader was geweest, dat het zijn dood zou zijn geworden. Hij geeft alles voor zijn clan en alles voor zijn familie. Doordat hij clanleader is, heeft hij het te druk, moet veel dingen regelen doen en kan hij amper aandacht geven aan zijn familie en vrienden. Stormstar is nu eigenlijk al heel oud, kan zo ziek worden of omgebracht worden, zijn zoon licht in coma en hij verliest binnenkort nog een goede vriendin van hem die hij niet kwijt wil. Het word hem teveel en hij wil niet tevergeefs doodgaan in een gevecht, de clan dan in totale ravage achterlaten zoals veel gebeurd. Nadat hij aftreed zal hij een oud warrior zijn, later elder met de naam Stormwise. Een oude sok die rondloopt in de clan, waar katten nog altijd raad, liefde of een goed gesprek van kunnen verwachten. Hij is niet weg, hij heeft alleen het hoogtepunt in zijn leven bereikt. Ik wil graag het team bedanken. Wazoula, Babs, Maaike , Sanne, Quinty en vooral Maartje. Ik wil jullie bedanken voor de kans die jullie me toen hebben gegeven, toen ik net uit mijn ‘noob’ tijd gebroken was en elke dag mijzelf probeerde te bewijzen. Ik dank jullie voor de steun, hulp en plezier die ik met deze kat heb gehad. Maartje, jij hebt mij ooit om een partner gevraagd voor Mousefur. Een kater die bij haar paste, we verzonnen de naam Stormtail, met een uiterlijk en karakter die in het begin wat moeizaam te spelen was. Deze kater groeide uit tot de Stormstar die we nu kennen. Jij bent mede een schepper van hem, ik wil je er ontzettend voor bedanken. Ik bedank iedereen waarmee ik ooit een topic heb gehad, de chars waar hij een band mee heeft kunnen opbouwen en van heeft kunnen houden, de vader van Riverclan, omdat bijna dat hele zootje nu familie van elkaar is xD. Ik wil geen namen noemen, omdat ik anders mensen ga vergeten. De gene die belangrijk voor hem waren, die weten dat in hun eigen hart. Dus, ik hoop dat deze halve toespraak niet te langdradig of saai was. Ik hoop dat jullie de moeite hebben genomen om het te lezen, ik zal het missen. Hou van jullie allemaal, zoals Stormstar hield van elk clanlid. Stuur me gerust af en toe nog een pm, ik zal alleen minder vaak online zijn.
See ya all, Moon.
- Numero 2:
Lieve iedereen, Net als Moon met Stormstar zal ik met Mousefur binnenkort aftreden als deputy. Sure, het is erg jammer, maar eigenlijk wel zo verantwoordelijk. We zijn nu ruim 2 jaar de leiders van RiverClan geweest, dus het werd eigenlijk wel tijd voor nieuwe, frisse leiders! Ook zoals sommige van jullie weten ga ik half maart voor een jaar naar Japan. Hierdoor gaat het voor mij heel lastig worden om mijn rang te blijven onderhouden. Wel blijf ik nog gewoon moderator, tenzij ik merk dat het echt niet gaat (jullie zijn nog niet van me af! (; ). Hoe ik Mousefur wil laten aftreden weet ik nog niet zeker. Waarschijnlijk laat ik haar net als Stormstar ernstig verwonden waardoor ze zich realiseert dat ze niet meer kan doorgaan. Ook haar laat ik denk ik naar de elders gaan, maar ook hier ben ik nog niet zeker over. Ze is simpelweg te erg aan mij gegroeid om haar zomaar te kunnen laten gaan! Ik maak ook een bedankje naar het team om mij de kans te gunnen met Mousefur als deputy 2 jaar geleden. Ik hoop dat ik het een beetje goed heb gedaan Heel veel succes naar de nieuwe leiders, ik vertrouw in 100% op jullie! Xx Maartje
- En dus...:
Omdat ik eerst wil dat jullie de spoilers hierboven lezen, zet ik dit ook even in een spoiler. Er zijn inderdaad geen audities geweest voor deze rangen, maar we hebben er toch alle vertrouwen in dat deze twee mensen het prima zullen doen. Reden hiervoor is omdat we toch graag snel deze rangen vervangen willen hebben.
De nieuwe leider van de Riverclan zal Isa zijn met Dawnflight En de nieuwe deputy van de Riverclan zal gespeeld worden door Thessa met Wolfgaze
Hartstikke bedankt voor het lezen iedereen en gefeliciteerd!
Mvg. Het Team[/size]
copyrighted by Warrior Cats
Laatst aangepast door Strawberry op za 1 feb 2014 - 17:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen za 1 feb 2014 - 16:32 | |
| Gefeliciteerd dames! Veel geluk met jullie rangen (:
Ik zal zelf mn best doen om Honey zo actief mogelijk te houden :3
xxQ |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen za 1 feb 2014 - 16:32 | |
| Gefeliciteerd Daan, Quinty, Isa & Thessa! c: Jullie verdienen het<3
& ik vind het heel erg dapper van Moon&Maartje dat jullie de rang opgeven en ik denk dat iederen Storm en Mouseh zal missen<3 |
|
| |
James 588 Actief “Please, touch me, I pray”
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen za 1 feb 2014 - 16:34 | |
| Gefeliciteerd iedereen <3 c:
En we zullen Storm en Mouse idd missen <3 Jullie waren een schitterend leidersduo ;D |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen za 1 feb 2014 - 16:36 | |
| Gefeliciteerd allemaal! Ik heb er alle vertrouwen in dat jullie deze rangen aan kunnen! |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen za 1 feb 2014 - 16:36 | |
| Geliciteerd allemaal. ^^
&
Ik zal Storm en Mouse erg missen. <3
Laatst aangepast door Kasumi op za 1 feb 2014 - 16:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen za 1 feb 2014 - 16:37 | |
| Ik vind het ook knap dat Moon en Maartje niet vast blijven houden aan hun hoge rang.
Jammer dat ik weer niet ben gekozen voor MCA, maar ooit gaat het me lukken en ik weet zeker dat Q het geweldig gaat doen. Aangezien ik toch wel verliefd ben op Honey ♥
Laatst aangepast door Choppedpaw op za 1 feb 2014 - 16:52; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Jo-anne 121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen za 1 feb 2014 - 16:37 | |
| |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen za 1 feb 2014 - 16:40 | |
| Gefeliciteerd iedereen^^
En Moon & Maartje, jullie hebben het geweldig gedaan samen en dat moeten jullie ook niet vergeten. Het moet lastig geweest zijn om de rang op te geven, maar toch waren jullie bereid om het te doen. |
|
| |
Isa :3 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen za 1 feb 2014 - 16:40 | |
| Gefeliciteerd Daan, Quinty en Thessa met jullie nieuwe rang(en)! C: Ik zal zelf erg mijn best doen om het vertrouwen in mij waar te maken en een goeie opvolger te zijn voor Moon en Maartje.
xIsa |
|
| |
Sharon 98 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen za 1 feb 2014 - 16:43 | |
| Congrats, you guys will do a great job C: !
Meh, zeker dat we Storm en Mouse gaan missen, jullie hebben de clan echt supergoed geleid, Cindersmoke word steeds lonelier xD |
|
| |
307 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen za 1 feb 2014 - 16:44 | |
| Thanks Peepz ;3 Maartje en Moon, jammer dat jullie aftreden, ik vond de relatie met Stormstar en Mousefur altijd zo lief en schattig, maar gelukkig blijven ze nog wel samen <3 |
|
| |
Dieuw :] 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen za 1 feb 2014 - 16:45 | |
| Ik vind het erg jammer dat Maskedpaw niet gekozen is, maar ik wil alle anderen een dikke proficiat wensen! De gekozenen zullen het vast geweldig doen! <3 En Maartje en Moon, zo spijtig dat jullie 'weg gaan', zeg maar! Moon, we zullen je erg missen, en het was me een plezier om je 'toespraak' te lezen ;D Maartje, alvast veel plezier in Japan! <33 Lis x |
|
| |
Bunny~ 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen za 1 feb 2014 - 16:48 | |
| Gefeliciteerd met jullie nieuwe rangen! Ik weet zeker dat jullie ze goed actief gaan houden ^^ En jammer dat Storm en Mouse aftreden, maar ze deden het geweldig! |
|
| |
Jara 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen za 1 feb 2014 - 16:52 | |
| Gefeliciteeeeerd! ;3 Jullie verdienen het n.n |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen za 1 feb 2014 - 16:57 | |
| Gefeliciteerd! Jammer dat Mouse en Storm aftreden maar ik ben er zeker van dat Isa en Thessa het ook goed gaan doen! Ook gefeliciteerd aan de gekozenen WC MCA! Dat ze lang actief mag blijven!Helaas dat ik niet gekozen ben... |
|
| |
307 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen za 1 feb 2014 - 17:11 | |
| Was vergeten om Isa te feliciteren, bij deze Isa gefeliciteerd met je nieuwe rang ! |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen za 1 feb 2014 - 17:19 | |
| well Congratzz everyone (:
wel jammer dat Storm en Mouse weggaan maar iedereen veel succes |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen za 1 feb 2014 - 17:31 | |
| Gefeliciteerd en succes met jullie rang ! En jammer dat julli weggaan, Moon en Maartje maar ik respecteer het zeker dat jullie dit doen ;D |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen za 1 feb 2014 - 17:35 | |
| Daan, Quinty, Isa en Thessa, gefeliciteerd met jullie rangen! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe hoge rangen | |