|
|
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Illusions (artwork) vr 21 maa 2014 - 10:15 | |
| Ik vind je tekeningen steeds mooier worden. |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Illusions (artwork) vr 21 maa 2014 - 16:45 | |
| |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Illusions (artwork) vr 21 maa 2014 - 17:03 | |
| Wow, Wazz dat is echt awesome. Ik ga het zeker volgen x) |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Illusions (artwork) vr 21 maa 2014 - 17:19 | |
| Ik ga verder met het geheel. Als je interesse hebt om te komen kijken ben je van harte welkom. ^^
EDIT: OFFLINE |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Illusions (artwork) za 29 maa 2014 - 22:54 | |
| Ik weet niet wie ik ben. Ik weet niet waar ik ben. Ik weet niet wat de waarheid is en wat een illusie. Mijn herinneringen zijn niet teruggekeerd sinds ik wakker werd in Fallendi. Elke dag hoop ik dat alles duidelijker wordt, maar mijn geheugen blijft niets meer dan een waas. Beide werelden waarin ik sta proberen me elke keer weer naar zich toe te trekken, want iedereen weet dat je niet in twee werelden tegelijk kunt lopen.
Illusion, een jonge wolvin, wordt op een dag wakker zonder zich ook maar iets te kunnen herinneren van haar verleden. Wanneer ze wordt benaderd door de vrolijke wolf Fuego en de vriendelijke Ink, neemt ze de eerste de beste naam aan die in haar opkomt. Voortaan gaat ze door het leven als Illusion. Niet alleen is de wereld waarin ze leeft verre van perfect, haar naam blijkt meer te betekenen dan gewoon een woord. Af en toe, zonder waarschuwing, komt ze terecht in een andere realiteit, waarin de wereld er anders uitziet, maar al even gevaarlijk is. Wanneer beide werelden langzaam worden opgeslokt door een duistere macht, ligt aan haar de keuze om te kiezen tussen realiteit en illusie. Maar hoe maak je deze keuze wanneer je de realiteit en je eigen illusies niet uit elkaar kan houden?
|
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Illusions (artwork) zo 30 maa 2014 - 0:09 | |
| |
|
| |
Sara 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Illusions (artwork) zo 30 maa 2014 - 8:29 | |
| |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Illusions (artwork) zo 30 maa 2014 - 19:33 | |
| Leest echt super gemakkelijk en het klinkt ook echt spannend. Super mooi ook! |
|
| |
Anouk 241 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons went by as fast as the windGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Illusions (artwork) zo 30 maa 2014 - 19:59 | |
| Wow Waz, one word for it: AMAZING! Het verhaal klinkt echt heel spannend is ook mooi en de sheet is ook heel mooi |
|
| |
Mrs. Estheim 170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Illusions (artwork) zo 30 maa 2014 - 21:08 | |
| Thanks guys <333 Ik zit hier nu echt als een gek te glimlachen, omdat ik altijd heel onzeker ben over dit soort dingen. Jullie berichtjes betekenen heel veel voor me.
Nog een paar aanpassingen en dan ga ik ook mijn volledige poster plaatsen. Daarmee houdt het niet op. Ik heb echt veel positieve comments gehad van mensen en daarom wil ik er wel wat meer mee gaan doen. Ik kan nog niets beloven in de trant van echte strip ofzo, maar in ieder geval zal ik er wel meer van gaan maken en designen. |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Illusions (artwork) zo 30 maa 2014 - 23:22 | |
| Goed bedacht verhaal! Wat precies ga je er verder mee doen voor je eindwerkstuk?
En de tekening zelf: al sinds ik tekeningen van je zie vind ik het knap hoe je die lijnen zo ongelofelijk strak krijgt. Je hebt een hele eigen, opvallende stijl. Maak je geen zorgen, dat eindwerkstuk komt helemaal goed! (: |
|
| |
Miss Farron 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Illusions (artwork) ma 31 maa 2014 - 7:36 | |
| Thanks Eef! Die lijnen zijn zo strak deels door paint tool sai, die een stabilizer heeft voor je pen tool waardoor je strakkere lijnen krijgt en deels door lijnen steeds opnieuw te maken als ze wel te wiebelig worden.
Ik heb mijn eindwerk al af, al wil ik nog even een paar kleine aanpassingen maken voor ik hem op deviantart ga zetten enzo (altijd kritisch over eigen werk). Verder ga ik er niets meer mee doen voor school, maar ik wil wel voor mezelf het verhaal uitwerken, er meer tekeningen bij maken en misschien zelfs iets in de trant van een strip ofzo. Ligt eraan hoe veel inspiratie ik ervoor heb. |
|
| |
Dagmar 255 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Illusions (artwork) ma 31 maa 2014 - 16:18 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Illusions (artwork) | |
| |
|
| |