Illusions (artwork) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Illusions (artwork)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Springleaf
Member
Illusions (artwork) - Pagina 2 DPKsfdL
Mattijn
265
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Springleaf
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 10:15

Ik vind je tekeningen steeds mooier worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Illusions (artwork) - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 16:45

awesome^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
Illusions (artwork) - Pagina 2 DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 17:03

Wow, Wazz dat is echt awesome.
Ik ga het zeker volgen x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Illusions (artwork) - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 17:19

Ik ga verder met het geheel. Als je interesse hebt om te komen kijken ben je van harte welkom. ^^

EDIT: OFFLINE
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Illusions (artwork) - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 22:54

Ik weet niet wie ik ben. Ik weet niet waar ik ben. Ik weet niet wat de waarheid is en wat een illusie. Mijn herinneringen zijn niet teruggekeerd sinds ik wakker werd in Fallendi. Elke dag hoop ik dat alles duidelijker wordt, maar mijn geheugen blijft niets meer dan een waas. Beide werelden waarin ik sta proberen me elke keer weer naar zich toe te trekken, want iedereen weet dat je niet in twee werelden tegelijk kunt lopen.

Illusion, een jonge wolvin, wordt op een dag wakker zonder zich ook maar iets te kunnen herinneren van haar verleden. Wanneer ze wordt benaderd door de vrolijke wolf Fuego en de vriendelijke Ink, neemt ze de eerste de beste naam aan die in haar opkomt. Voortaan gaat ze door het leven als Illusion. Niet alleen is de wereld waarin ze leeft verre van perfect, haar naam blijkt meer te betekenen dan gewoon een woord. Af en toe, zonder waarschuwing, komt ze terecht in een andere realiteit, waarin de wereld er anders uitziet, maar al even gevaarlijk is. Wanneer beide werelden langzaam worden opgeslokt door een duistere macht, ligt aan haar de keuze om te kiezen tussen realiteit en illusie. Maar hoe maak je deze keuze wanneer je de realiteit en je eigen illusies niet uit elkaar kan houden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Illusions (artwork) - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 0:09

Wow Waz! Looking good!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallowdeer
Member
Illusions (artwork) - Pagina 2 DPKsfdL
Sara
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender:
Rank:
Fallowdeer
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 8:29

ziet er awesome uit^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
Illusions (artwork) - Pagina 2 DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 19:33

Leest echt super gemakkelijk en het klinkt ook echt spannend.
Super mooi ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanche Demon
Member
Illusions (artwork) - Pagina 2 DPKsfdL
Anouk
241
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons went by as fast as the wind
Gender: She-cat ♀
Rank:
Avalanche Demon
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 19:59

Wow Waz, one word for it: AMAZING!
Het verhaal klinkt echt heel spannend is ook mooi en de sheet is ook heel mooi
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningrush
Member
Illusions (artwork) - Pagina 2 DPKsfdL
Mrs. Estheim
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Lightningrush
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 21:08

Thanks guys <333 Ik zit hier nu echt als een gek te glimlachen, omdat ik altijd heel onzeker ben over dit soort dingen. Jullie berichtjes betekenen heel veel voor me.

Nog een paar aanpassingen en dan ga ik ook mijn volledige poster plaatsen. Daarmee houdt het niet op. Ik heb echt veel positieve comments gehad van mensen en daarom wil ik er wel wat meer mee gaan doen. Ik kan nog niets beloven in de trant van echte strip ofzo, maar in ieder geval zal ik er wel meer van gaan maken en designen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Illusions (artwork) - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 23:22

Goed bedacht verhaal! Wat precies ga je er verder mee doen voor je eindwerkstuk?

En de tekening zelf: al sinds ik tekeningen van je zie vind ik het knap hoe je die lijnen zo ongelofelijk strak krijgt. Je hebt een hele eigen, opvallende stijl. Maak je geen zorgen, dat eindwerkstuk komt helemaal goed! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dancingwisp
Member
Illusions (artwork) - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Farron
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1Ձ Mσσηѕ
Gender:
Rank:
Dancingwisp
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) - Pagina 2 Icon_minitimema 31 maa 2014 - 7:36

Thanks Eef! Die lijnen zijn zo strak deels door paint tool sai, die een stabilizer heeft voor je pen tool waardoor je strakkere lijnen krijgt en deels door lijnen steeds opnieuw te maken als ze wel te wiebelig worden.

Ik heb mijn eindwerk al af, al wil ik nog even een paar kleine aanpassingen maken voor ik hem op deviantart ga zetten enzo (altijd kritisch over eigen werk). Verder ga ik er niets meer mee doen voor school, maar ik wil wel voor mezelf het verhaal uitwerken, er meer tekeningen bij maken en misschien zelfs iets in de trant van een strip ofzo. Ligt eraan hoe veel inspiratie ik ervoor heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftfur
Member
Illusions (artwork) - Pagina 2 Wjdn2p
Dagmar
255
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftfur
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) - Pagina 2 Icon_minitimema 31 maa 2014 - 16:18

awesome Waz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Illusions (artwork)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: