Illusions (artwork)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Illusions (artwork)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Illusions (artwork) Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 17:09


Hiya everyone,

Well.. Zoals de meesten van jullie weten zit ik in mijn examenjaar. Ik heb in mijn vakkenpakket ook het vak Kunst zitten. Voor kunst heb ik de afgelopen jaren al vele dingen gemaakt. Tekenen, schilderen, monoprinten noem maar op. Gezien ik snel richting mijn examen ga nu, is het tijd voor mijn laatste opdracht. Dit noemen ze de meesterproef, klinkt best eng eigenlijk. Bij deze laatste opdracht mag je helemaal zelf bedenken wat je wilt doen en welke materialen je wilt gebruiken. Als er maar veel werk in zit natuurlijk.

Ik heb zelf gekozen voor een tekening op de computer, omdat ik dat heel fijn vind werken en er ook wel eens mooie dingen uit komen. Natuurlijk mocht het niet te simpel, dus heb ik besloten een tekening op poster formaat te maken. En omdat de tekening dan toch op een poster zou komen, besloot ik er een filmposter van te maken. Een filmposter van een zelfbedacht verhaal, met zelfbedachte characters en een zelfbedacht gebied. Natuurlijk ben ik niet super in die dingen, en ook nie de origineelste hier, maar proberen en zo veel mogelijk eigen maken is al leuk lijkt me.

Dus een eigen verhaal, zelfbedachte wereld en characters. Ik ben bezig alles uit te werken en dan kan ik gaan werken aan mijn eindwerk. Dat zal vast wel een tijdje duren, gezien ik wel wil dat deze echt goed wordt. Omdat ik dacht dat sommige mensen hier het misschien leuk zouden vinden om mn werk en progress te zien, heb ik dus dit topic. Hier zal ik al mijn schetsen, progress, etc. gaan plaatsen. Misschien ook wel stream linkjes als k op de computer ga werken.

Dus, voor iedereen die dit leuk vind, have fun met t bekijken van mn krabbels! En als je nog een leuk idee hebt hoor ik het natuurlijk ook graag. Als het erg goed uitpakt wil ik misschien wel meer gaan doen met dit verhaal, maar dat zien we nog wel.

Updates:
31/01 Voor nu is het enigste wat ik jullie kan laten zien nog best weinig. Twee blaadjes met schetsen. Ik ben al bezig met meer uitwerken, maar ik zet de rest er denk ik pas op als ik al wat meer besluiten heb genomen. Het verhaal zelf moet ik ook nog even beknopt opschrijven.

Early concept sketches:
Early character sketches:
Thanks voor t lezen en kijken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Drizzlecave
Member
Illusions (artwork) DPKsfdL
Dieuw :]
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Μοοnς ❤️
Gender:
Rank:
Drizzlecave
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 17:29

Super leuk! Ik ga zeker volgen! Die tekeningen zijn al super mooi <333 Ink is echt prachtig <333
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
Illusions (artwork) DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 18:05

Ziet er al geweldig uit Waz!
Ik ga dit ook zeker volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Illusions (artwork) Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 18:17

Thanks guys <33
K zal zo snel mogelijk met wat nieuws proberen te komen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Whippaw
Member
Illusions (artwork) DPKsfdL
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 18:21

Wow, ziet er erg awesome uit c:

Ben benieuwd naar wat je nog meer verzint :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowpaw.
Member
Illusions (artwork) DPKsfdL
Lindsay
370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:53

Wow je kan echt heel goed tekennen ik ga je zeker volgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Illusions (artwork) BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:54

Ziet er cool uit ^^
Succes met je eindopdracht hé, niet buizen Xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Illusions (artwork) DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:59

het ziet er echt al awesome uit!
succes! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Demontail
Member
Illusions (artwork) DPKsfdL
Anouk
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Demontail
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 21:20

Echt heel mooi!
Ik ga dit ook volgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
Illusions (artwork) DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 21:45

Super mooi Waz, ik kan niet wachten op het eindresultaat ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishkit
Member
Illusions (artwork) DPKsfdL
Ann, your grandma
208

CAT'S PROFILE
Age: Young
Gender:
Rank:
Wishkit
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 22:03

Oh wow Waz, die zijn AWESOME O.o
Honestly, ink lijkt een beetje op mijn karakter Inkheart ^w^
Ik ga hier blijven stalken õWõ
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
Illusions (artwork) DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 22:06

Oewh, i like Ink :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Illusions (artwork) Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 22:36

Thanks iedereen! Super leuk dat iedereen zo geïnteresseerd is, dat maakt mij ook nog extra enthousiast. Misschien bij het designen qua kleuren enzo dat ik een stream aanzet zodat mensen me suggesties kunnen geven. In ieder geval zal ik eerst nog wat meer schetsen maken van de characters waar ik verder mee wil, zodat ik ze steeds beter ga tekenen.
En leuk dat jullie Ink allemaal zo leuk vinden. De naam plus het hele idee achter haar komt echt helemaal uit mijn droom, enkel uiterlijk is wat aangepast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raisingsun
Member
Illusions (artwork) DPKsfdL
Bo~
254
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raisingsun
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 22:43

Awesum Waz, maar je weet, ik ben altijd al fan geweest van je tekeningen <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Illusions (artwork) 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 12:49

Illusion fan here!
Awesome Waz! De tekeningen zijn echt gaaf, zeker weten nog een volger hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bramblethorn
Member
Illusions (artwork) DPKsfdL
»Quinty«
683
Actief

CAT'S PROFILE
Age: . 45 Moons .
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bramblethorn
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 14:20

Ik ben echt benieuwd naar wat er nog meer uit je potloden gaat komen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Illusions (artwork) Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitimedo 20 maa 2014 - 21:49

Planning, iets waar ik niet goed in ben blijkt maar weer. Naast het feit dat ik tig grote opdrachten had voor deze weken en de meeste dingen toch voor kunst komen als je denkt aan hoe belangrijk iets is. Ik ben nu dus hard bezig mijn eindwerk af te kijken, waardoor ie toch een stukje kleiner en wat meer gehaast gaat eindigen dan ik zou hebben gewild. Maarja, het gaat niet altijd zoals je het wil. Dat wil niet zeggen dat ik het er verder bij laat als ik klaar ben met school. Ik zie te veel positieve reacties op de beetjes die ik opspaar, dus ik denk dat ik er wat mee ga doen.

Voor nu: ik ben met de lineart bezig geweest en ben nu bezig met de achtergrond. Het duurde even voor ik ze had in een positie waar ik tevreden over was. Eerst was het gewoon staand en zittend, maar het rennen brengt toch wat meer actie in het beeld en het was een goede reden om Ink te laten vliegen. Spare me, ik teken bijna nooit vogels of iets wat vleugels heeft, want daar ben ik heel slecht in xD Morgen of overmorgen zal ik m toch echt af moeten maken, dus dan kunnen jullie misschien nog even wat meekijken op een livestream of zie je hier het eindresultaat verschijnen.

Lineart:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
Illusions (artwork) TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitimedo 20 maa 2014 - 21:50

Awesome Waz <3

Ik ben nog steeds BIG fan van je tekeningen <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Illusions (artwork) 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 8:48

Wow Waz… Dat is echt heel mooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
Illusions (artwork) DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 8:57

Awesome! Hopelijk komt er snel een livestream!


Laatst aangepast door Stormypaw op vr 21 maa 2014 - 10:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Illusions (artwork)   Illusions (artwork) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Illusions (artwork)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: