Algemene Onzin Topic - Pagina 46

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Sparrowfeather
Elder
Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:00

Jaytail schreef:
Sparrowpaw schreef:
Jaytail schreef:
Sparrowpaw schreef:
Ik ben gewoon in shock nu x'D

I know the feeling xD *kijkt naar Lítill* Ik was toen aan het huilen van blijdschap xD
Naja was net nog mad op ouders en was helemaal boos, klik ik dat topic aan ploppen mijn ogen er bijna uit x'D

@Q, ik kan niet kiezen D: Allemaal hebben ze wel wat x'D

Wij waren toen gewoon TV aan het kijken, ik zie opeens op Skype Babs -> "Bo, kijk even bij de Aanmeldingen van BC Leader & Dep" Dus ik was like. Oh, uitslag is bekend. Zijn Sas en ik denk ik niet xD *klikt* O_O Ik freakte uit xD Met als uitkomst dat ik huilde xD TvT
Mijn mond doet pijn van het glimlachen :'D En ben verder echt benieuwd naar de nieuwe verhaallijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfgaze
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 46 DPKsfdL
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:01

Jaytail schreef:
Sparrowpaw schreef:
Jaytail schreef:
Sparrowpaw schreef:

I know the feeling xD *kijkt naar Lítill* Ik was toen aan het huilen van blijdschap xD
Naja was net nog mad op ouders en was helemaal boos, klik ik dat topic aan ploppen mijn ogen er bijna uit x'D

Wij waren toen gewoon TV aan het kijken, ik zie opeens op Skype Babs -> "Bo, kijk even bij de Aanmeldingen van BC Leader & Dep" Dus ik was like. Oh, uitslag is bekend. Zijn Sas en ik denk ik niet xD *klikt* O_O Ik freakte uit xD Met als uitkomst dat ik huilde xD TvT

It's all just to awesome to be true x'D
Bloodsmasher
Member
180

CAT'S PROFILE
Bloodsmasher
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:01

Ik denk dat ik deze vent een eind ga geven
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:02

Toen ik Little kreeg, wist ik het te vroeg, het forum werd ook gelijk vernieuwd en toen ik even toegang had ging ik in het topic sneaken. xD
Good times. <3
Nog eens gefeliciteerd mensen. ^-^
Sparrowfeather
Elder
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:03

Sneaky Chii xp
Maar deze had ik echt even niet aan zien komen xp
Jaytail
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 46 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:03

Sparrowpaw schreef:
Jaytail schreef:
Sparrowpaw schreef:
Jaytail schreef:
Sparrowpaw schreef:

Mijn mond doet pijn van het glimlachen :'D En ben verder echt benieuwd naar de nieuwe verhaallijn!

Ghehe :3 Fijn gevoel he? <3
Het enige wat jammer is, is dat BC leaders maar 1 leven hebben xD
Dawnflight
Member
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:04

.Honeypaw schreef:
Dawnflight -> Dawnstar.
Doet me aan Skyrim denken x'D

*zoekt het op* Omg ik wist helemaal niet dat dat ook zo heette xD

Wolfgaze schreef:
Jaytail schreef:
Sparrowpaw schreef:
Jaytail schreef:
Sparrowpaw schreef:

It's all just to awesome to be true x'D

Ik was ook in shock, zat bijna te gillen voor mijn laptop en mn moeder keek me zo raar aan. Ik was gewoon rustig aan het kijken op WC en toen BOEM shock C:
Birchthorn
Member
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:06

Ik kreeg Shrew nog in de tijd dat er nog geen aanmeldingen waren voor de rangen (':
Sparrowfeather
Elder
Daan
904
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:06

Ik klik het topic nu telkens aan om zeker te weten dat mijn naam daar nu staat x'D

Danii en Daan xp MED CAT POWERS :'D
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 46 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:07

That moment when your favorite Streamer is gonna play LoL.
I hate LoL ;w;

@Lis; Hahaha, ik speel te veel Skyrim daarvoor x'D
Tinypaw
Member
Jo-anne
121
Actief

CAT'S PROFILE
Tinypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:08

.Honeypaw schreef:
I hate LoL ;w;

Echt allemaal mensen uit mijn klas zijn ziek verslaafd aan dat spel, ik heb het ook geprobeerd, maar na een paar dagen was is het alweer zat. xD
Honeyscent
StarClan
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:09

Tinypaw schreef:
.Honeypaw schreef:
I hate LoL ;w;

Echt allemaal mensen uit mijn klas zijn ziek verslaafd aan dat spel, ik heb het ook geprobeerd, maar na een paar dagen was is het alweer zat. xD

I've only played the tutorial x'D
Like almost all my friends are playing it. Even my boyfriend is addicted :')
Tinypaw
Member
Jo-anne
121
Actief

CAT'S PROFILE
Tinypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:12

.Honeypaw schreef:
Tinypaw schreef:
.Honeypaw schreef:
I hate LoL ;w;

Ja, bij ons ook bijna mijn hele klas. Ze kunnen het nergens anders meer over hebben en als iemand een keer ziek is en de leraar vraagt waar die persoon is of wat die heeft dan gaat het zo van, "Jah, hij heeft LoL" -.-'
Dawnflight
Member
663
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:14

Tinypaw schreef:
.Honeypaw schreef:
Tinypaw schreef:
.Honeypaw schreef:
I hate LoL ;w;

Ja, bij ons ook bijna mijn hele klas. Ze kunnen het nergens anders meer over hebben  en als iemand een keer ziek is en de leraar vraagt waar die persoon is of wat die heeft dan gaat het zo van, "Jah, hij heeft LoL" -.-'

Mijn broertje speelt het en wou letterlijk dat ik meedeed met een tekenwedstrijd zodat hij punten ofzo kreeg :'D
Honeyscent
StarClan
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:18

Dawnflight schreef:
Tinypaw schreef:
.Honeypaw schreef:
Tinypaw schreef:
.Honeypaw schreef:
I hate LoL ;w;

Ja, bij ons ook bijna mijn hele klas. Ze kunnen het nergens anders meer over hebben  en als iemand een keer ziek is en de leraar vraagt waar die persoon is of wat die heeft dan gaat het zo van, "Jah, hij heeft LoL" -.-'

Mijn broertje speelt het en wou letterlijk dat ik meedeed met een tekenwedstrijd zodat hij punten ofzo kreeg :'D

Hatelijk --"
Walter is nu ook weer gaan spelen. Ik ga m niets verbieden, maar blij ben ik er niet meex'D
Lightninghowl
Member
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:23

Jaytail schreef:
Sparrowpaw schreef:

Ik was toen totaal in de war zeg maar :')
En dat gevoel vergeet ik nooit meer, een grote glimlach op mijn gezicht, raar gevoel in mijn buik en ik had zoveel zin in <'3
Sparrowfeather
Elder
Daan
904
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:25

Ik vind het een geweldig gevoel :'D
Zo maar eens even wat gaan eten I think. Ouders zullen zich afvragen: waarom is die opeens zo happy x'D
Warhound
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 46 B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”

CAT'S PROFILE
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:26

Lightningkit. schreef:
Jaytail schreef:
Sparrowpaw schreef:

En  dat gevoel vergeet ik nooit meer, een grote glimlach op mijn gezicht, raar gevoel in mijn buik en ik had zoveel zin in <'3
Toen ik Timefall kreeg, was het zo, kreeg een bericht van Littlewish met als onderwerp "x", en ik van, god wat heb ik nu weer fout gedaan xDD
Dawnflight
Member
663
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:28

Warpaw schreef:
Lightningkit. schreef:
Jaytail schreef:
Sparrowpaw schreef:

En  dat gevoel vergeet ik nooit meer, een grote glimlach op mijn gezicht, raar gevoel in mijn buik en ik had zoveel zin in <'3
Toen ik Timefall kreeg, was het zo, kreeg een bericht van Littlewish met als onderwerp "x", en ik van, god wat heb ik nu weer fout gedaan xDD

Mijne heette Riverclan, but same feeling xD
Lightninghowl
Member
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:28

Warpaw schreef:
Lightningkit. schreef:
Jaytail schreef:
Sparrowpaw schreef:

OMG DAT HAD IK OOK TOEN IK DAPPLEPAW KREEG XD
Waz pmde mij en ik was echt zovan; "Oh my god D: Wat heb ik gedaan? D:"
En die pm las ik net voordat ik naar school ging en op school was ik echt zo freaking blij <'3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 46 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: