|
|
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 19:09 | |
| |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 19:11 | |
| @Mim; Nom nom, misschien Breaking x Smoke? Smoke is alleen wel super sad and shizzle. But dont care :3 |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 19:13 | |
| Rightt ben bijna van Alva af gevallen en iiedereen zeggen : "dat ze nog blef zitten " HAHAHAHA SO FUNNY hij helemaal bokken van blijdschap en galopperen xD |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 19:25 | |
| Op donderdag heb ik echt geen energie meer ~,~ Laatste uur LO, absolute hel ;( Ik ga maar gewoon simcity spelen~ |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 19:26 | |
| Verveel me echt waar dood! Argh als Cinder maar een crush had was het leuker XD *Hint Hint* c: |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 19:27 | |
| Had ik toch zeker niet mijn post in het verkeerde topic geplaats *shame* |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 19:27 | |
| Ik zei het al, Whitelion? ~,~ Uch, Simcity moet zo nodig weer updaten |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 19:28 | |
| XD is goed,topicje doen dan? |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 19:31 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- XD is goed,topicje doen dan?
Okie, wil jij maken? Ik heb totaal geen energie meer Xd Ik antwoord morgen wel~ Geld ook voor de rest Xd White is een witte kater met 1 groen en 1 blauw oog, ter info |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 19:32 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- XD is goed,topicje doen dan?
Okie, wil jij maken? Ik heb totaal geen energie meer Xd Ik antwoord morgen wel~ Geld ook voor de rest Xd White is een witte kater met 1 groen en 1 blauw oog, ter info Sure,ik begin er meteen aan. |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 19:53 | |
| Ik heb zoveel geluk gehad gisteren...... Ik ben namelijk bijna de helft van mijn rechterhand kwijtgespeelt doordat mijn paard uit de trailer is gesprongen. Nu heb ik superveel geluk en liggen mijn wijs+middelvinger enkel helemaal open. Geen mooi zicht, maar wel beter dan geen hand... En dan heb ik wat beter nieuws: MORGEN WORD IK METER!!!!!!!!!!!!!!!!! --- Wat heb ik gemist? :3 |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 19:54 | |
| Gefeliciteerd met het meterschap alvast XD
Nee ik denk dat je niks gemist hebt. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 20:08 | |
| - Nevermind schreef:
- Ik heb zoveel geluk gehad gisteren...... Ik ben namelijk bijna de helft van mijn rechterhand kwijtgespeelt doordat mijn paard uit de trailer is gesprongen. Nu heb ik superveel geluk en liggen mijn wijs+middelvinger enkel helemaal open. Geen mooi zicht, maar wel beter dan geen hand...
En dan heb ik wat beter nieuws: MORGEN WORD IK METER!!!!!!!!!!!!!!!!! --- Wat heb ik gemist? :3 Meter? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 20:11 | |
| Like in: Liefste Meter en Peter, hoe meer geld je heeft des te beter >3
Katholiek & stuff~
@Amy: Tx :3
*gaat gaan posten met rechterhand in verband en plakkers* |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 20:14 | |
| - Nevermind schreef:
- Like in: Liefste Meter en Peter, hoe meer geld je heeft des te beter >3
Katholiek & stuff~
@Amy: Tx :3
*gaat gaan posten met rechterhand in verband en plakkers* Aha.. Oke, gefeliciteerd! Veel geluk met het posten met je verband-hand trouwens ;D |
|
| |
Le AA(Amy) 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 20:17 | |
| Bo, Oh echt?! Gefeliciteerd! Maar euh, ga je dat kind dan elk jaar, bij elke feestdag, geld geven dat je eigenlijk zelf gekregen hebt maar terug moet afstaan? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 20:20 | |
| ECHT NIET! MIJN GELD *blaast* Ik heb nog steeds mijn ma en pa >3
Bedankt beide :3 |
|
| |
Le AA(Amy) 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 20:26 | |
| Kan iemand me misschien helpen? Ik wil met Photoshop CS een setje maken, maar hoe moet ik nu ervoor zorgen, dat ik een plaatje kan uitsnijden van net die afmetingen die ik wil? Het wilt me maar niet lukken azjfdjfdjkhqkghjj! Nu ben ik weer helemaal niveau 0.01 op het gebied van foto's bewerken +_+ |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 20:28 | |
| I love Sparrow <3 Mag van mijzelf dit weekend weer posten > |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 20:31 | |
| - Maskedpaw schreef:
- Kan iemand me misschien helpen? Ik wil met Photoshop CS een setje maken, maar hoe moet ik nu ervoor zorgen, dat ik een plaatje kan uitsnijden van net die afmetingen die ik wil? Het wilt me maar niet lukken azjfdjfdjkhqkghjj! Nu ben ik weer helemaal niveau 0.01 op het gebied van foto's bewerken +_+
Je maakt een canvas aan op de juiste grote en plakt het plaatje erin ^^ Of je gaat naar image --> Canvas size. Je kan het plaatje gewoon verslepen zodat het dan goed in je canvas staat! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|