{Topics} End Of Innocence

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Strawberry
Member
{Topics} End Of Innocence DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: {Topics} End Of Innocence   {Topics} End Of Innocence Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 15:04

PLOTTRACKER
Hier hou ik alles bij wat mijn karakters betreft qua verhaallijnen die ze hebben lopen. Alle topics staan nu inderdaad op open (Tenminste, van de meeste karakters). Alle topics die ik op dit moment al heb lopen worden weer opgepakt wanneer mijn tentamenweek afgelopen is (29 januari)

Ik zal later eventjes een topic lijst per karakter erin editten, maar als je me wilt helpen, kun je alvast eventjes een lijstje plaatsen van de topics die we hebben?:3 Also, als je een nieuw topic met me wilt, mag dat ook. Ik kan vandaag nog niet reageren, maar als je hem alvast aanmaakt, reageer ik ZSM. <3 Ik hoop dat iemand een topicje wil met 1 van mijn charries~!

Strawberry

Een poes uit de Thunderclan met vier kittens. Haar oude liefde, Twirlfang, heeft pasgeleden haar apprentice vermoord en haar bedreigd zodat ze niets zou zeggen. Nu probeert ze haar kittens weg te houden bij Twirlfang en tegelijkertijd haar leven weer op te pakken. Ondertussen is Twirlfang een rogue geworden genaamd Hades en probeert ze haar leven te herpakken

Topics: Open
- Haar kits
- Rouwtopic Oakpaw
- Hades

Poppypaw

Een poes uit de Thunderclan die qua leeftijd eigenlijk al een warrior had moeten zijn. Maar door een onbekende ziekte (Astma) heeft ze een tijd in de medicine cat den moeten liggen, waardoor ze achter is komen te liggen met de trainingen. Ze is erg gevoelig en wil zichzelf maar wat graag bewijzen als waardige dochter van de voormalige clanleader Bluestar. Ze heeft ruzie gehad met haar mentor, Zebrachase, maar is dit nu langzaam weer aan het bijleggen. Verder heeft ze een crush gekregen op de kater Mockingjay, maar deze staat bekend als versierder en verleider...

Topics: Open
- Zebrachase

Saltkit

De dochter van Strawberry die enorm naar haar vader opkijkt. Ze wil graag de beste zijn en doet zo stoer als ze maar kan, een echte tomboy. Ze heeft geen verhaallijnen lopen

Topics:  Open
- Salmonkit

Ashlily

Was sowieso al een beetje onstabiel, maar is nu gebruikt door Smoketear en achtergelaten met zijn kittens. Is hierdoor echt een beetje doorgeslagen en weigert één van haar twee kittens te voeden, aandacht te geven of zelfs maar aan te kijken.

Foxsong

Vrolijke, muzikale kater, heeft op dit moment geen verhaallijnen lopen.

- Islandkit

Graverobber

Een charmante kater die zich daar maar al te bewust van is. Hij vind het heerlijk om poezen te verleiden en heeft er z'n grote missie van gemaakt om een poes te veroveren (voor de gein) die zichzelf als uitdaging aanbied.

- Petalcloud

Ternkit

Een beetje een verlegen kitten die op dit moment bezig is met het verwerken van het feit dat ze halfclan is. Ze is heel erg intelligent en houdt zich liever stil dan dat ze zich uit.

Frostpaw

Een vrolijke kater met een grote fantasie. Hij zou zichzelf bijna als 'aspirant' superheld en probeert daarom zo veel mogelijk katten te helpen. Op dit moment is hij erop gebrand erachter te komen wie zijn echte ouders zijn.

- Vanillapaw

Tinderkit

Een jong poesje dat nog bezig is de wereld te ontdekken. ZE wil het liefste alles zo goed mogelijk kunnen en leren en is trots op haar afkomst. Toch is ze nog wel lief ingesteld en zal ze niet snel opgeven wanneer ze iets in haar vizier heeft.

- Crowpaw
- Everstar
- Goldenpaw
- Lizardkit

Snowynight

Snowynight is een wat stillere poes met een hart van goud. Ze is erg onzeker en zal niet snel haar mond open trekken. Tevens heeft ze wat problemen met het feit dat twee katers op haar vallen, terwijl zijzelf geen van beide pijn wil doen...

- Ashdrizzle
- Drizzlecave

Wonderland

Een dromerige en afwezige Shadowclan poes wie moeite heeft om haar concentratiespanne aanwezig te houden. De poes heeft een crush ontwikkeld op Frostlake, maar deze heeft ondertussen de liefde verklaard aan een andere kattin, dus haar hart zal binnenkort gebroken worden.

Smokebreath

De ex Shadowclan medicine cat die zojuist weer een warrior is geworden. Deze chagrijnige brombeer is op dit moment bezig om zijn leven weer wat op te pakken.

- Lightningkit
- Shysong

Leopardkit

Zoon van een raskat (kittypet) en een Shadowclan moeder. Leopardkit heeft moeite met zijn afkomst en is ietwat angstig ingesteld. Hij wordt dan ook regelmatig gepest door zijn dengenootjes.

Dogdance

Een vurige poes die eerst bij de Skyclan zat. Op dit moment heeft ze moeite om te wennen aan het Thunderclan leven en zorgt daardoor voor meerdere problemen voor haar nieuwe clan.

© cassie at shine & atf

Laatst aangepast door Strawberry op zo 2 feb 2014 - 13:38; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterfly
Member
Acc Markt!
58
Afwezig

CAT'S PROFILE
Butterfly
BerichtOnderwerp: Re: {Topics} End Of Innocence   {Topics} End Of Innocence Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 15:20

Onze topics (voor zover ik weet, die toch nog wel lopen, zeg maar); Lizardkit&Tinderkit: Hi sis
Shysong&Smokebreath: I'm sorry for you

En euh, misschien een topicje doen Snowynight x Shysong / Drizzlecave? =3
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Topics} End Of Innocence   {Topics} End Of Innocence Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 15:26

Is goed :3 Drizzlecave doen?
Butterfly
Member
Acc Markt!
58
Afwezig

CAT'S PROFILE
Butterfly
BerichtOnderwerp: Re: {Topics} End Of Innocence   {Topics} End Of Innocence Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 15:27

Komt in orde! Ik zal het topic meteen gaan aanmaken c:
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Topics} End Of Innocence   {Topics} End Of Innocence Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 15:37

Oké, dank je :3
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: {Topics} End Of Innocence   {Topics} End Of Innocence Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 15:38

Misschien Vanila x Frost? ;D
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Topics} End Of Innocence   {Topics} End Of Innocence Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 15:42

Ook prima ^-^
Flamepath
Member
508

CAT'S PROFILE
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: {Topics} End Of Innocence   {Topics} End Of Innocence Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 15:52

Ik wil als Frozenheart geaccepteerd is wel een topicje met Foxsong of Saltkit? ^^
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: {Topics} End Of Innocence   {Topics} End Of Innocence Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 16:03

Je hebt ook nog een topic met Tinder en Golden ^^
https://www.warriorcatsnl.com/t14632-you-re-a-little-kitten-i-an-apprentice-tinderkit

En als jij het goed vind zou ik misschien nog wel een topic willen doen met Foxsong en Islandkit?
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Topics} End Of Innocence   {Topics} End Of Innocence Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 16:04

Ish prima~!
Drizzlecave
Member
Dieuw :]
137
Actief

CAT'S PROFILE
Drizzlecave
BerichtOnderwerp: Re: {Topics} End Of Innocence   {Topics} End Of Innocence Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 16:04

https://www.warriorcatsnl.com/t15196-she-s-like-snow-she-s-like-me-snowynight#360725
Hier is het topic met Snowy! c= Tante Drizzle gaat haar ondervragen, denk ik xD
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry

Oké xD Dank je~!
Evergreen
Member
{Topics} End Of Innocence Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: {Topics} End Of Innocence   {Topics} End Of Innocence Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 16:21

Gaat het topic van Strawberry en de kittens nog door?
En evt. wil ik nog wel verder met onze lopende topics (met Graverobber, Tinderkit (x2) en Saltkit) :3
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Topics} End Of Innocence   {Topics} End Of Innocence Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 16:27

Gaat allemaal door :3 Ik zal ze erbij zetten wanneer ik de links opgeduikeld heb xD
Darksong
Member
Loïs
18
Actief

CAT'S PROFILE
Darksong
BerichtOnderwerp: Re: {Topics} End Of Innocence   {Topics} End Of Innocence Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 16:35

Ik zou een topicje willen met Snowynight, Wonderland of Smokebreath als Darksong geaccepteerd is Smile.
Loïs.
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Topics} End Of Innocence   {Topics} End Of Innocence Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 16:36

Is goed ^^ Kies zelf maar een karakter, ik kan slecht kiezen x'D
Darksong
Member
Loïs
18
Actief

CAT'S PROFILE
Darksong
BerichtOnderwerp: Re: {Topics} End Of Innocence   {Topics} End Of Innocence Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 16:37

Hmm, ik wil wel met Wonderland, aangezien zij en Darksong een beetje elkaars tegenpolen zijn Wink.
Darksong is erg snauwerig en deinst voor niets of niemand terug, en ze kan een grote bek opzetten als ze wilt haha.
Evergreen
Member
{Topics} End Of Innocence Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: {Topics} End Of Innocence   {Topics} End Of Innocence Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 16:40

Strawberry schreef:
Gaat allemaal door :3 Ik zal ze erbij zetten wanneer ik de links opgeduikeld heb xD
Anders kan ik de linkjes ook wel even opzoeken :3
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Topics} End Of Innocence   {Topics} End Of Innocence Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 16:42

Als je dat zou willen graag <3

Darksong@ Is goed, maar dan duurt ons topic denk ik niet vreselijk lang xD
Islandbird
Member
Bunny~
155
Actief

CAT'S PROFILE
Islandbird
BerichtOnderwerp: Re: {Topics} End Of Innocence   {Topics} End Of Innocence Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 16:50

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Topics} End Of Innocence   {Topics} End Of Innocence Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: