Stuck in a well [Ganzenopdracht] [Open] - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Stuck in a well [Ganzenopdracht] [Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cyber
Member
Stuck in a well [Ganzenopdracht] [Open] - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in a well [Ganzenopdracht] [Open]   Stuck in a well [Ganzenopdracht] [Open] - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 16:17

De warrior in de put vroeg naar hun nqmen.. Cyber haalde walgend zijn neus op en grijnsde naqr de kat. Waarom zou hij haar zijn naam vertellen? Niet dus! "Lola" zei de kleine kit. Cyber draaide zich met een kleine waarschuwende grauw om en keek haar waarschuwend aan 'Geef nooi een vreemdeling zomaar je naam. Dat miet je weten. zi hij met waarschuwende ondertoon. Cyber wierp een blik in de put en keek met een vriendelijke grijns weer naae lola 'Maar in dit geval zou het geen kwaad kunnen denk ik. Ze us ongevaarlijk' Cyber keek met een grijns naar de kat en buigde in de put naar beneden 'Cyber!!' riep hij hard wn het geluid weerkaatste prachtig tussen de wanden. Met een grinnikje draaide hij zich om naar de gingerkit "en jij domme? Wat is jouw naam? vroeg hij met een glimlach. Als we elkaarr met wat thee en koekjes hebben voorgeteld kunnen we haar eindelijk uit de put halen. Bezwaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Stuck in a well [Ganzenopdracht] [Open] - Pagina 2 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in a well [Ganzenopdracht] [Open]   Stuck in a well [Ganzenopdracht] [Open] - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 15:35

"Nee, maar ik an zelf bepalen wat ik doe! Zoals gewoon mijn naam vertellen. Alsof ik ooit nog een Warrior ga tegenkomen" piepte Lola. Ze kon er niet tegen dat haar vader altijd alles voor haar moest bepalen, dat kon ze zelf ook gewoon. "Beginnen we dan nog? Of blijven we hier staan?" vroeg ze.
Dawnheart
Member
Stuck in a well [Ganzenopdracht] [Open] - Pagina 2 DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in a well [Ganzenopdracht] [Open]   Stuck in a well [Ganzenopdracht] [Open] - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 11:41

''Lola,'' piepte de jongste kitten. De oudste kater leek het niet leuk te vinden en grauwde waarschuwend. ''Geef een vreemdeling nooit zomaar je naam. Dat moet je weten.'' Dawnheart snapte niet precies waarom niet, maar goed. ''Maar in dit geval zal het geen kwaad kunnen, ze is ongevaarlijk,'' vervolgde hij naar Lola. Dawnheart voelde zich beledigt en wou het lieft iets terug miauwen, maar ze wist dat ze haar dan nooit meer uit de put zouden helpen. Maar als ze op ThunderClan territorium waren, en Dawn hier niet vast zat, was ze hem allang aangevallen. Misschien liet ze de kittens wel gaan. Die komen hier toch niet om te jagen. ''Cyber!'' riep de oudste kater de put in. Het echode: ''Cyber, Cyber, yber...'' Hij vroeg de kitten ook om zijn naam. ''En jij domme, wat is jou naam?'' Dawnheart vond het niet leuk dat deze kater zo gemeen deed tegen de kitten, maar Dawnheart zat in de put. Nu gemeen doen zou niet helpen. Plotseling begon Lola tegen haar vader te miauwen. ''Nee, ik mag zelf bepalen wat ik doe! Zoals gewoon mijn naam vertellen. Alsof ik ooit nog een warrior ga tegenkomen,'' piepte ze. ''Beginnen we dan nog? Of blijven we hier staan?'' Ja, dat vraag ik me ook af dacht Dawnheart.
Cyber
Member
Stuck in a well [Ganzenopdracht] [Open] - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in a well [Ganzenopdracht] [Open]   Stuck in a well [Ganzenopdracht] [Open] - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 19:30

Cyber liet een diepe zucht horen, inderdaat. Het mocht nog wel eens beginnen. 'Oké dan. Lola jij mag de warrior helpen om uit de put te klauteren. Terwijl ik en de ginger zullen trekken. Zorg wel dat je zelf niet in de put valt.' zei hij gebiedend. Cyber gooide het uiteinde van de lange plant in de put en boog voorover. 'Zo grote warrior, pak de plant maar goed vast en werk je een weg naar boven met behulp van je klauwen. Ondertussen hebben ik en ginger de plant aan het andere eind vast en trekken ook mee. Lola zal je helpen over de greppel te klauwteren als je bijna boven bent. En waag het niet haar in de put te smijten ofzo. Je weet maar nooit he, niet alle katten zijn even aardig.' Legde hij uit. Cyber pakte de plant vast en wachte tot hij zou voelen dat de warrior de plant zou vastpakken
.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in a well [Ganzenopdracht] [Open]   Stuck in a well [Ganzenopdracht] [Open] - Pagina 2 Icon_minitime

Stuck in a well [Ganzenopdracht] [Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: