Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Petalcloud
Member
Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit} - Pagina 2 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit}   Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit} - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 16:30





"Nou uhm.." begon Hawkscream. Hij leek nogal nerveus te zijn en staarde een beetje aar de grond, waarna hij voorzichtig opkeek. "Ze.. Ik.." ging hij verder. Hij beet op zijn lip. "Jij was een wandeling aan het maken en.. ik zocht naar je, maar Beautysoul zei dat je er niet was. Dus ging ik uhm.. even bij haar zitten en we raakten aan de praat." Weer een stilte. Hij schuifelde met zijn poten door het zand. Petalcloud begon nu ook zenuwachtig te worden. Wat wilde hij zeggen? Wat was er zo erg? Er speelden wel vermoedens door haar kop, maar dat waren allemaal ideeën die ze zo snel mogelijk weer haar hoofd uit duwde. "Ze vertelde me dat ze.. het moeilijk had met de kittens en Oddeye en hem ook achter zich had gelaten. Ze was duidelijk niet op haar gemak en .. ik probeerde haar te troosten. Dus ging ik een verhaaltje vertellen.. gewoon een verzonnen sprookje laten we zeggen," vervolgde Hawkscream. "En toen vertelde ze me dat ze een oogje had op een kater.. eentje met een partner en kittens. Ik.. vroeg door en.." Hij liet zijn kop hangen. Petalclouds adem stokte. Ze kon de woorden die volgden al in haar kop horen, nog voor hij ze had uitgesproken: "I-ik was die kater.." Zijn stem was afgezwakt tot een zacht gemurmel. Petalcloud kop leek volkomen leeg en ze had geen idee wat ze moest zeggen. Ze had zelfs nauwelijks door wat Hawkscream net had gezegd. Beautysoul was verliefd op háár Hawkscream? Ze had kittens! En Hawkscream had ook kittens! Hoe kon ze nou verliefd op iemand worden als ze al iemand had? Voelde ze nu, net nu ze kittens had, opeens niets meer voor Oddeye? En waarom moest ze nou uitgerekend verliefd worden op Hawk?

Petalcloud staarde naar Hawkscreams poten. Er zaten zandkorreltjes tussen zijn tenen. Ze kon de sporen zien die hij met zijn geschuifel in had zand had getekend. Wat dacht hij? Wat vond hij hiervan? Was... was die liefde misschien wederzijds? Ze durfde het niet te vragen. Als het wel zo was, wilde ze het niet weten. En als het niet zo was, zou Hawkscream het haar vast voor eeuwig kwalijk nemen dat ze aan het had durven twijfelen. Maar ze twijfelde. "Tja, je bent dan ook een hele knappe kater", zei ze met een lachje, maar haar poging de spanning te doorbreken mislukte jammerlijk en haar lachje was eerder pijnlijk dan vrolijk. Hawkscream was toch niet voor de knappe Beautysoul gevallen? Hij hield toch nog wel van haar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit} - Pagina 2 DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit}   Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit} - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 18:00



Hij hoorde helemaal niets meer van Petal's kant en begon zich meteen al zorgen te maken. Hij greep de grond vast met zijn pootjes en kneep zijn ogen dicht. Ging ze nu weg..? Bij hem? Of moest hij degene zijn die stilletjes zijn afscheid zou mompelen en zou verdwijnen door die ingang? Zijn gedachten leken overuren te maken en hij liet zijn adem los toen hij Petal's stem weer hoorde. "Tja, je bent dan ook een hele knappe kater" Hij drukte zijn oren tegen zijn nek toen hij haar lach hoorde. Dat was.. niet de lach die hij van haar kende en moeizaam keek hij op en vond haar ogen. Zijn onderlip trilde nerveus en hij drukte zijn staart tegen zich aan. Zonder iets te zeggen drukte hij zich tegen de poes aan en begroef zijn snuit in haar grijze vacht en liet de sluizen open staan. De tranen drupten op Petal's vacht en hij wilde nu gewoon verdwijnen. Sterke Warriors huilden niet, maar dat was hij ook nooit geweest..






»н α ω к ѕ c я є α м«


Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit} - Pagina 2 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit}   Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit} - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 20:33





Hawkscream keek tranen in zijn ogen en zijn onderlip trilde. Hij begroef zijn kop in Petalclouds vacht en ze voelde dat die nat werd van zijn tranen. Hij houdt nog van me, dacht Petalcloud. Dit gebaar bewijst toch dat hij nog van me houdt? Ze kende Hawkscream. Ze voelde hem aan. Dit voelde oprecht. Maar de twijfel wilde haar niet volledig loslaten. Wat als hij het alleen niet durfde te zeggen? Wat als hij wel iets voor Beautysoul voelde, maar alleen te bang was om het te zeggen? Te bang om alles te verwoesten? Maar dat het gevoel toch in hem zat, het gevoel dat dit leven niet het leven was wat hij wilde? Dat zij misschien toch niet de ware was? Onzin. Beautysoul houdt van hem, hij niet van haar. Als hij wel van haar had gehouden, was hij nu naar haar toe gegaan. Of misschien naar buiten. Dan had hij in ieder geval niet dit gedaan. Hij blijft bij ons, hij gaat niet weg. Of...? Hij blijft bij ons. Hij blijft bij me. Hij houdt van me. Wij houden van elkaar. Ze duwde alle twijfels voor nu hardhandig aan de kant en duwde haar kop tegen Hawkscreams schouder. Ze huilde. Een soort mengeling van stress, opluchting, twijfel en schrik liet haar tranen stromen. Wij blijven samen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit} - Pagina 2 DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit}   Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit} - Pagina 2 Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 10:29



Hij voelde zich bijna weer een kitten, alleen zijn besef van tijd bleef hem bij. Hij merkte hoe lang het duurde voordat Petal een reactie gaf aan zijn zet en elke seconde was er een te veel voor hem. Ze.. ze was toch niet boos, toch? En daar was het; een kop werd tegen zijn schouder geduwd en ook hij voelde nu de warme druppels op zijn vacht. "Ik blijf bij je Petal.." Mompelde hij zachtjes en zijn stem leek zachter te zijn dan normaal, door de grote brok in zijn keel. "Mijn hart klopt voor jou en Missingkit en zelfs voor alle vissen in de rivier zou ik je niet in de steek laten."






»н α ω к ѕ c я є α м«


Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit} - Pagina 2 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit}   Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit} - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 feb 2014 - 7:19





"Ik blijf bij je Petal.." mompelde Hawkscream. "Mijn hart klopt voor jou en Missingkit en zelfs voor alle vissen in de rivier zou ik je niet in de steek laten." Er verscheen een waterig glimlachje op Petalclouds gezicht. Hij bleef echt bij haar, alles kwam gewoon goed. Hawkscream had voor haar gekozen. Beuatysouls gevoelens zouden niets veranderen. "Ik hou van je, Hawkscream", miauwde Petalcloud zacht, terwijl ze Hawkscreams schouder een likje gaf. Ze keek even naar de kleine Missingkit, die nog altijd heerlijk lag te slapen. Wat was dat toch geweldig van kittens: als ze moe waren, sliepen ze werkelijk overal doorheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit} - Pagina 2 DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit}   Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit} - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 12:16



"Ik hou van je, Hawkscream" Hij richtte zijn ambere blik op zijn partner en snorde zachtjes. "Ik ook van jou, Petal, ik ook van jou." Snorde hij en drukte zich nog dichter tegen de poes aan. Het was gewoon een incident geweest.. tussen hem en Beautysoul. Later.. later zouden ze nog wel vrienden kunnen zijn. Maar Petal was voor hem de ware en zelfs StarClan zou hem niet van die gedachten af kunnen zetten.






»н α ω к ѕ c я є α м«


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit}   Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit} - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Together {+ Hawkscream en evt. Missingkit}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Nursery-
Ga naar: