We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 16:00
Ik kan echt goed posten met Bullet En met Brave, Psyche, Arcane, Peach, Fawn en Frost :'D Omg, Emma en Bo houden ons wel erg in spanning met het kiezen van die kittens x'D
Nevermind
Member
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
CAT'S PROFILE Age: 110 moons Gender: Tomcat ♂ Rank: Old man
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 16:06
Bulletproof schreef:
Ik kan echt goed posten met Bullet :DEn met Brave, Psyche, Arcane, Peach, Fawn en Frost :'D Omg, Emma en Bo houden ons wel erg in spanning met het kiezen van die kittens x'D
+1 xD --- New setje voor Never, ben er niet echt blij mee... :c
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 16:08
Nevermind schreef:
Bulletproof schreef:
Ik kan echt goed posten met Bullet :DEn met Brave, Psyche, Arcane, Peach, Fawn en Frost :'D Omg, Emma en Bo houden ons wel erg in spanning met het kiezen van die kittens x'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 16:09
Er zijn een hoop shadowclanners online..
Nevermind
Member
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 16:10
Whippaw schreef:
Nevermind schreef:
Bulletproof schreef:
Om eerlijk te zijn vond ik de vorige leuker
Ik ga denk ik de oude terug instellen. Deze is gewoon..... derp xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 16:15
Bo, Mag ik misschien proberen een setje te maken voor Never? ='D Heb zin om een setje te maken en in m'n shopje worden toch enkel kaders aangevraagd.. xD Ondertussen heb ik al een heel aantal meeneemsetjes gemaakt, de afgelopen dagen dus die ben ik ook wel even beu...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 16:16
Wat vinden jullie van Blossom <3
Nevermind
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 16:17
Shysong schreef:
Bo, Mag ik misschien proberen een setje te maken voor Never? ='D Heb zin om een setje te maken en in m'n shopje worden toch enkel kaders aangevraagd.. xD Ondertussen heb ik al een heel aantal meeneemsetjes gemaakt, de afgelopen dagen dus die ben ik ook wel even beu...
Doe maar, als je er natuurlijk zin in hebt. Ik wil niet aandringen ofzo ;3