|
|
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 11:30 | |
| |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 11:31 | |
| - Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- En daar is mijn verslaving in het maken van RPG's weer. Hello~!
I know the feeling xd
And Hello c: Heheh xD Waarschijnlijk blijft het ook bij het maken van een RPG c: Want ik heb HG al dus xD Ik heb gwn te veel ideeën voor forums (geïnspireerd door een heleboel dingen, waaronder Pokémon) |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 11:32 | |
| - Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
I know the feeling xd
And Hello c: Heheh xD Waarschijnlijk blijft het ook bij het maken van een RPG c: Want ik heb HG al dus xD Ik heb gwn te veel ideeën voor forums (geïnspireerd door een heleboel dingen, waaronder Pokémon) +1 Zeg me niet dat je ook een trainer-site aan het maken bent? xD |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 11:33 | |
| - Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
I know the feeling xd
And Hello c: Heheh xD Waarschijnlijk blijft het ook bij het maken van een RPG c: Want ik heb HG al dus xD Ik heb gwn te veel ideeën voor forums (geïnspireerd door een heleboel dingen, waaronder Pokémon) +1 Zeg me niet dat je ook een trainer-site aan het maken bent? xD Nope, het tegenovergestelde: Je bent een Pokémon van een trainer in plaats van de trainer van de Pokémon ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 11:33 | |
| Ik ben nu drie maanden bezig met een forum, maar ik kom niet verder door de gebieden en de regels xD I hate that ^-^ |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 11:34 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Ik ben nu drie maanden bezig met een forum, maar ik kom niet verder door de gebieden en de regels xD I hate that ^-^
Regels en gebieden zijn ook echt irritant als je nog niet echt een idee hebt xd |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 11:34 | |
| - Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
I know the feeling xd
And Hello c: Heheh xD Waarschijnlijk blijft het ook bij het maken van een RPG c: Want ik heb HG al dus xD Ik heb gwn te veel ideeën voor forums (geïnspireerd door een heleboel dingen, waaronder Pokémon) +1 Zeg me niet dat je ook een trainer-site aan het maken bent? xD Nope, het tegenovergestelde: Je bent een Pokémon van een trainer in plaats van de trainer van de Pokémon ^^ Ah gelukkig c: Ik wil een trainer forum maken (waar je ook eventueel breeder etc kunt zijn) en eerst begin ik gewoon met Kanto en als het ooit actief wordt dan zal ik er steeds meer regio's bij voegen. Smokepaw: Need some help? c; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 11:35 | |
| - Whippaw schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Ik ben nu drie maanden bezig met een forum, maar ik kom niet verder door de gebieden en de regels xD I hate that ^-^
Regels en gebieden zijn ook echt irritant als je nog niet echt een idee hebt xd En de plaatjes voor de gebieden >.< *zucht* Tjah, ik moet maar eens verder aan dat forum als ik hem ooit af wil krijgen XD - @ Linn' When you like to help, ofc! =D |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 11:36 | |
| Smokepaw: Pm anders? Kun je me misschien wat vertellen over het forum zelf c: Dan kijk ik wel of ik je ergens mee kan helpen ^-^ |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 11:38 | |
| - Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
I know the feeling xd
And Hello c: Heheh xD Waarschijnlijk blijft het ook bij het maken van een RPG c: Want ik heb HG al dus xD Ik heb gwn te veel ideeën voor forums (geïnspireerd door een heleboel dingen, waaronder Pokémon) +1 Zeg me niet dat je ook een trainer-site aan het maken bent? xD Nope, het tegenovergestelde: Je bent een Pokémon van een trainer in plaats van de trainer van de Pokémon ^^ Ah gelukkig c: Ik wil een trainer forum maken (waar je ook eventueel breeder etc kunt zijn) en eerst begin ik gewoon met Kanto en als het ooit actief wordt dan zal ik er steeds meer regio's bij voegen.
Smokepaw: Need some help? c; that's a pretty awesome idea C: Als hij ooit afkomt, wil ik graag joinen (imma huge Pokéfreak) |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 11:39 | |
| - Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
I know the feeling xd
And Hello c: Heheh xD Waarschijnlijk blijft het ook bij het maken van een RPG c: Want ik heb HG al dus xD Ik heb gwn te veel ideeën voor forums (geïnspireerd door een heleboel dingen, waaronder Pokémon) +1 Zeg me niet dat je ook een trainer-site aan het maken bent? xD Nope, het tegenovergestelde: Je bent een Pokémon van een trainer in plaats van de trainer van de Pokémon ^^ Ah gelukkig c: Ik wil een trainer forum maken (waar je ook eventueel breeder etc kunt zijn) en eerst begin ik gewoon met Kanto en als het ooit actief wordt dan zal ik er steeds meer regio's bij voegen.
Smokepaw: Need some help? c; that's a pretty awesome idea C: Als hij ooit afkomt, wil ik graag joinen (imma huge Pokéfreak) Well het kwam eigenlijk gewoon door dat pokémon x & y topic hier op Wc dat ik er weer zin in kreeg. Ik hoorde over al dat breeden en zo en miep.. ik kan geen pokemon x of y kopen dus ik dacht; waarom ook niet eh xD Nu ben ik wel bezig met nogal moordend werk; een pokédex maken :'D |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 11:41 | |
| - Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
I know the feeling xd
Smokepaw: Need some help? c; that's a pretty awesome idea C: Als hij ooit afkomt, wil ik graag joinen (imma huge Pokéfreak) Well het kwam eigenlijk gewoon door dat pokémon x & y topic hier op Wc dat ik er weer zin in kreeg. Ik hoorde over al dat breeden en zo en miep.. ik kan geen pokemon x of y kopen dus ik dacht; waarom ook niet eh xD Nu ben ik wel bezig met nogal moordend werk; een pokédex maken :'D Wat bedoel je precies met "een pokédex maken"? (Sorry, ben vaak nogal traag van begrip) I wanna help with your forum |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 11:44 | |
| - Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
I know the feeling xd
Smokepaw: Need some help? c; that's a pretty awesome idea C: Als hij ooit afkomt, wil ik graag joinen (imma huge Pokéfreak) Well het kwam eigenlijk gewoon door dat pokémon x & y topic hier op Wc dat ik er weer zin in kreeg. Ik hoorde over al dat breeden en zo en miep.. ik kan geen pokemon x of y kopen dus ik dacht; waarom ook niet eh xD Nu ben ik wel bezig met nogal moordend werk; een pokédex maken :'D Wat bedoel je precies met "een pokédex maken"? (Sorry, ben vaak nogal traag van begrip)
I wanna help with your forum Nou gewoon een pokédex zoals je ze ook in de spellen hebt, maar dan hoef je niet perse naar een of andere engelse site te gaan {Zoals Serebii} om daar te kijken welke pokémon je precies wilt vangen. Dan hoef je alleen maar even te kijken welke je leuk vind op het forum zelf c: Stuur anders even een pm? C: |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 11:49 | |
| - Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
I know the feeling xd
Smokepaw: Need some help? c; that's a pretty awesome idea C: Als hij ooit afkomt, wil ik graag joinen (imma huge Pokéfreak) Well het kwam eigenlijk gewoon door dat pokémon x & y topic hier op Wc dat ik er weer zin in kreeg. Ik hoorde over al dat breeden en zo en miep.. ik kan geen pokemon x of y kopen dus ik dacht; waarom ook niet eh xD Nu ben ik wel bezig met nogal moordend werk; een pokédex maken :'D Wat bedoel je precies met "een pokédex maken"? (Sorry, ben vaak nogal traag van begrip)
I wanna help with your forum Nou gewoon een pokédex zoals je ze ook in de spellen hebt, maar dan hoef je niet perse naar een of andere engelse site te gaan {Zoals Serebii} om daar te kijken welke pokémon je precies wilt vangen. Dan hoef je alleen maar even te kijken welke je leuk vind op het forum zelf c: Stuur anders even een pm? C: Klinkt Leuk Linn C: |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 12:09 | |
| Poor Firework, hij bedoelt het goed maar zit Everstar alleen maar te irriteren x'D
^^ Wow… Ben ik echt de enige die nog nooit pokémon gespeeld heeft? |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 12:10 | |
| Emma: Heb je het ook nooit leuk gevonden? Nou, to be honest, ik heb ook nog nooit een spel uitgespeeld hoor xD Ik vind dat veel te moeilijk en na een tijd wordt het me te saai en kap ik ermee xD |
|
| |
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 12:12 | |
| |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 12:14 | |
| Linn, ik heb het wel leuk gevonden hoor, ik heb ergens in te middle of zooi in mn kamer nog drie van die mappen liggen vol met kaartjes, maar de spellen snapte ik nooit :')
Endria, Buddies! |
|
| |
Isa :3 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 12:21 | |
| Hey guys ~ Ik ga even posten en dat berichten naar de apprentices van Mintie sturen voor een trainingstopic :3
|
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 12:25 | |
| Kan echt niet wachten tot Fire x Lion word gekozen <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|