|
|
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jan 2014 - 22:02 | |
| Yeah, true. I really don't get it, mja.
Dan niet hè >> |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jan 2014 - 22:14 | |
| - I was bored~:
Mijn eerst warrior cat tekening, it was a try ^^" nu nog de kleuren @Quinty; I know the feeling. Ik heb het zelf al veel gehad. Ik was bezig aan een forum en toen ik na een paar dagen verder ging werken, was hij verwijderd en ik had er al een maand ofzo aan gewerkt ;.; |
|
| |
14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jan 2014 - 22:23 | |
| |
|
| |
Bregje 217 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jan 2014 - 22:45 | |
| - Streampaw schreef:
- Eindelijk, mijn tekening van een OC voor een wedstrijd op DeviantArt is af ^-^
http://xmissgreenapple.deviantart.com/art/Bluel-How-would-the-snow-taste-427549628?q=gallery%3AxMissGreenApple&qo=0
wel spijtig dat ik geen schaduwen kon tekenen sinds ik een fout had gemaakt die ik niet meer kon veraderen waardoor de schaduwen het nog lelijker maakte Oh, die is mooi. EN DIE OGEN ZIJN ZO MOOI!!
- Finestheart schreef:
- Icyrose schreef:
- Mousekit' schreef:
- Snowdot schreef:
- Mousekit' schreef:
- Snowdot schreef:
- Ik snap eigenlijk niet waarom mensen Kattin gebruiken..
Like, een kat is een kat toch? Kattin klinkt ook zo vreemd xD Haha, ja. Het woord Poes is niet voor niets uitgevonden XD
Dit doet me denken aan Duits, Die Lehrerin Maar dan begint iedereen weer te zagen dat het dom is. Ik zeg gewoon kat. Ik heb een kat. manelijk of vrouwelijk? Kat. Een mannelijke kat is een kater. Een vrouwelijk kat is een poes.
In het Vlaams zeggen ze Kattin.
Ik gebruik zelf Kattin omdat dat minder vreemde gedachten opwekt dan het gebruik maken van poes :'3 Dirtyminded people, you know :3 +1 xDD
Oh god, tussen wat voor mensen zit ik -_- Maar ik wist niet dat het Vlaams was! *Weer iets geleerd* |
|
| |
Appliedapplie/Alexx 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jan 2014 - 22:46 | |
| @Ladykit, tnx ^-^ en die ogen waren best wel moeilijk sinds het de eerste keer was dat ik ogen op zo ene manier teken ^-^ |
|
| |
Bregje 217 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jan 2014 - 22:47 | |
| Nou, je hebt er niet voor niets zo veel moeite voor gedaan ^^ |
|
| |
Bregje 217 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jan 2014 - 23:11 | |
| Ik ben nu bezig met een tekening en heb de lineart en het idee af, zal ik stoppen en later alles in één keer inkleuren of even doorgaan en de rest later afmaken?
Edit: Oh, Dp Ik dacht dat er ondertussen wel iemand anders had gepost XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jan 2014 - 23:14 | |
| @Bregje, do you have an DeviantArt account? |
|
| |
Bregje 217 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jan 2014 - 23:20 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 jan 2014 - 23:23 | |
| ik volg je blijkbaar al xd |
|
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 9:41 | |
| - Icyrose schreef:
- Mousekit' schreef:
- Snowdot schreef:
- Mousekit' schreef:
- Snowdot schreef:
- Ik snap eigenlijk niet waarom mensen Kattin gebruiken..
Like, een kat is een kat toch? Kattin klinkt ook zo vreemd xD Haha, ja. Het woord Poes is niet voor niets uitgevonden XD
Dit doet me denken aan Duits, Die Lehrerin Maar dan begint iedereen weer te zagen dat het dom is. Ik zeg gewoon kat. Ik heb een kat. manelijk of vrouwelijk? Kat. Een mannelijke kat is een kater. Een vrouwelijk kat is een poes.
In het Vlaams zeggen ze Kattin.
Ik gebruik zelf Kattin omdat dat minder vreemde gedachten opwekt dan het gebruik maken van poes :'3 Dirtyminded people, you know :3 Haha, ja inderdaad xD En van dat paard -> paard en koe -> koe gedoe; Vrouwelijk paard = merrie - Mannelijk paard = hengst - hé mensen! Heeft een vrouwelijke koe eigenlijk een speciale naam? Want een mannelijke koe wordt een stier... O_o Chi, I REALLY NEED TO SEE YOU IN RL... *heeft post gelezen over je zus* Zo erg voor je... Ze zal vast wel begrijpen dat ze jou en de rest van haar familie & vrienden zoiets niet kan aandoen, geloof me! <'3 Sterkte meis! En ja mensen, ik heb bijna 10 pages AOT gelezen zonet xD |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 10:06 | |
| Volgens mij ís koe vrouwelijk. En heb je het over een rund als je geen geslacht wil noemen. (Doet me denken aan zo'n "grap" van een klasgenoot een paar jaar geleden. Die zat de hele tijd: "Is Willie Wortel een kip? Is Willie Wortel een kip?" en omdat ik geen zin had om nerderig te antwoorden dat Willie Wortel een kraanvogel is, zei ik toen maar ja, waarop hij zei: "Haha, niet waar, Willie Wortel is een haan!". Dat je echt denkt van: stfu. >.< For those who don't get it: een haan ís een kip, want een vrouwelijke kip is een hen. Maar dat wist die jongen niet, maar hij vond zichzelf wel heel slim dat hij het verschil wist tussen een haan en een kip (wat hij dus eigenlijk niet wist want... ah, whatever. Ik kan me soms onnodig druk maken om dit soort domme acties. x'D) Anyway, bwuh... ik wil (en moet) posten, maar ik heb geen inspiratie en tijd. D:
Laatst aangepast door Silverthorn op za 18 jan 2014 - 10:10; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 10:07 | |
| Ja^^ Een koe is vrouwelijk.
Vos: Rekel, Moervos Je hebt zoveel dingen xD |
|
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 10:27 | |
| Alexx, If you read this, je hebt een PM op .Whitepaw ivm de trainingen ;3 |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 10:29 | |
| meow meow goede morgen :3 |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 10:30 | |
| @Liese, ik heb met Bulletproof een open topic staan in 't kamp, maybe kan je daar posten :'D |
|
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 10:39 | |
| Komt in orde, Daantje! ;D |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 11:19 | |
| En daar is mijn verslaving in het maken van RPG's weer. Hello~! |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 11:28 | |
| - Lionroar schreef:
- En daar is mijn verslaving in het maken van RPG's weer. Hello~!
I know the feeling xd And Hello c: |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 11:29 | |
| - Whippaw schreef:
- Lionroar schreef:
- En daar is mijn verslaving in het maken van RPG's weer. Hello~!
I know the feeling xd
And Hello c: Heheh xD Waarschijnlijk blijft het ook bij het maken van een RPG c: Want ik heb HG al dus xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|