Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Clouds cover my thoughts [&Snowynight]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Ashdrizzle
Member
Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 15:43

"Ik.. ik geef heel erg veel om jullie beide.. En ik wil jullie geen van beide pijn doen... Ik.. ik weet dat ik ooit moet kiezen.. Maar ik durf er niet eens over na te denken.. Ik.. ik voel me echt als bevroren.." Hij knikte begrijpend. "Ja.. Zo zou iedereen zich voelen, denk ik. Als je maar kiest wat het beste voor jou is, oké? Beloof je me dat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 20:49

Wat voorzichtig keek Snowynight, dankbaarheid glansde in haar ogen. "Dank je.. Ashdrizzle.. echt waar.." Miauwde de poes glimlachend. "Je verdient veel beter dan met mij opgescheept te zitten." Miauwde de poes vervolgens wat glimlachend naar de kater.

Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 20:54

"Dank je.. Ashdrizzle.. echt waar.." Zei ze met een glimlach en Ashdrizzle werd van binnen wat gerust gesteld. "Je verdient veel beter dan met mij opgescheept te zitten." Hij schudde zijn kop. "Ik denk dat niemand bezorgd om me zou zijn als ik zonder krassen uitgeput het kamp in kwam, jij wel, dus dat betekent dat jij een van de weinige bent die mijn ware vriend is."
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 20:59

Snowynight glimlachte zachtjes en gaf hem een geruststellende lik over zijn oren. "Dan weten ze niet dat ze een hele goede vriend missen." Beloofde Snowynight hem. "Misschien dat ik een project start. Project: Help Ashdrizzle aan vrienden." Grapte ze, "Hoe klinkt dat?" Miauwde ze vervolgens met een onschuldige glimlach op haar sneeuwwitte gelaat.

Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:00

"Dan weten ze niet dat ze een hele goede vriend missen." Hij schudde zijn kopje, zo'n goede vriend was hij ook weer niet.. "Misschien dat ik een project start. Project: Help Ashdrizzle aan vrienden." Hij fronste wat, met een glimlach op zijn lippen. "Hoe klinkt dat?" De tabby lachte zachtjes. "Moet ik dan een populaire etter worden?" Glimlachte hij vervolgens.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:05

Snowynight knipperde wat verbaasd met haar ogen, maar barstte daarna in een snorrend gelach uit. Ashdrizzle als etterbak? Nee, zo kon ze hem zich niet voorstellen. Toen ze klaar was met lachen schudde ze dan ook haar kop. "Populair? Ja," Miauwde ze plagerig, "Een etter? Nee, dat nooit." Miauwde ze grinnikend.

Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:07

"Populair? Ja," Zei Snowy nadat ze had gelachen en Ash deed alsof het hem had gekwetst. "Een etter? Nee, dat nooit." Hij snoof wat, duidelijk nep. "Je weet nooit wat populariteit met katten doet hoor. Ik heb namelijk gehoor dat Everstar, voordat ze Deputy en leader werd, echt heel aardig was, ook tegen andere Clans!" Hij knikte, alsof hij het feit zo wilde bevestigen.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:11

Snowynight hield haar kopje wat scheef en haalde haar schouders vervolgens op. Ze had toch altijd wel de tijd om te filosoferen nu ze hier toch lag en dat soort dingen waren ook vaak genoeg in haar jonge koppie voorbij gekomen. Het was immers best actueel in de Shadowclan. "Wie weet is ze dat nu nog steeds." Miauwde Snowynight, "Maar moet ze zichzelf nu sterk voordoen om haar clan te verdedigen?"

Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:21

"Wie weet is ze dat nu nog steeds." Hij haalde zijn schouders op. Mogelijk, mogelijk. "Maar moet ze zichzelf nu sterk voordoen om haar clan te verdedigen?" Mja, dat zou wel kunnen, maar dan was die vijandigheid er toch niet zo snel vanaf gekomen? "Dan doe me ook zo voor, omdat ik.. uhm.. mijn vrienden wil behouden? Want ja, met populariteit komen ook vrienden die daaraan mee willen verdienen."
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 14:42

Snowynight grinnikte zachtjes om Ashdrizzle's antwoord. "Dan doe me ook zo voor, omdat ik.. uhm.. mijn vrienden wil behouden? Want ja, met populariteit komen ook vrienden die daaraan mee willen verdienen." Miauwde Ashdrizzle. Snowynight boog haar kopje en keek hem met een vriendelijke blik aan. "Dat is een mooi streven." Miauwde de poes warm, "Maar als meer katten je leren kennen, kun je ook meer vrienden verdienen die je gewoon aardig vinden?" Vroeg ze de kater.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 16:36

"Dat is een mooi streven." De grijze tabby glimlachte wat en keek even naar zijn pluizige staart. "Maar als meer katten je leren kennen, kun je ook meer vrienden verdienen die je gewoon aardig vinden?" Hij haalde zijn schouders even wat op. "Ik denk niet dat iedereen het geduld heeft om mij echt te leren kennen." Glimlachte hij wat, maar hield zijn blauwe ogen nog even gericht op zijn staart.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 jan 2014 - 22:47

Snowynight krulde haar sneeuwwitte staart om haar lichaam heen en glimlachte zachtjes naar de kater. "Dat is dan dom van ze.." Murmelde ze zachtjes, maar ze bleef glimlachen. "Maar geloof me, er zijn genoeg katten in de clan die je beter willen leren kennen zolang zij en jijzelf er voor open staan." Beloofde ze de kater.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 jan 2014 - 22:54

"Dat is dan dom van ze.." Hij richtte zijn blauwe ogen op Snowy. "Maar geloof me, er zijn genoeg katten in de clan die je beter willen leren kennen zolang zij en jijzelf er voor open staan." De grijze kater grinnikte wat. "Nah, ik denk dat ik dat afsla. Ik heb al genoeg aan de katten om me heen en ik moet natuurlijk genoeg tijd hebben voor iedereen, eh? Anders zou ik deze bezoekjes niet, uhm, dagelijks kunnen houden." Grijnsde hij flauwtjes.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 jan 2014 - 23:30

"Nah, ik denk dat ik dat afsla. Ik heb al genoeg aan de katten om me heen en ik moet natuurlijk genoeg tijd hebben voor iedereen, eh? Anders zou ik deze bezoekjes niet, uhm, dagelijks kunnen houden." Miauwde Ashdrizzle met een flauwe grijns. Snowynight stak haar tong uit en grinnikte zachtjes. "Eigenwijs grijs gevaarte.." Bromde ze, zogenaamd geïrriteerd maar duidelijk geamuseerd.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 jan 2014 - 23:47

"Eigenwijs grijs gevaarte.." Gespeeld arrogant snoof hij en richtte zijn blik op de muren van de Den. "Ja, ik ben ontzettend gevaarlijk hoor, ik heb zelfs met een muis gevochten. Ja, dat was intens." Hij had moeite om zijn gezicht in een plooi te houden, maar het lukte hem toch.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 10:18

"Ja, ik ben ontzettend gevaarlijk hoor, ik heb zelfs met een muis gevochten. Ja, dat was intens." Miauwde Ashdrizzle. Waar de grijze kater zijn gelaat wel in de plooi kon houden, lukte dat Snowynight niet. Ze begon zachtjes te giechelen en schudde haar kop. "Mallerd," Bracht ze uit, grinnikend. "Heeft de muis het kunnen navertellen of heeft ie gewonnen?" Plaagde ze.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 23:42

"Mallerd," Oh, dus ze beledigde hem nog ook? "Heeft de muis het kunnen navertellen of heeft ie gewonnen?" Hij knikte met zijn borst vooruit gestoken. "Jup! Maar wat had je anders verwacht van mij?" Zei hij trots en gaf zijn grijze borst een paar likken. "Maar hoe gaat het met je pootjes?"
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jan 2014 - 18:44

Snowynight
Snowynight grinnikte zachtjes toen de kater zijn borst vooruit stak. "Waar had ik gelijk in, dat de muis het heeft kunnen navertellen of dat hij gewonnen had?" Vroeg de poes op onschuldige toon, hem een zacht maar plagerig duwtje gevende. Maar het gesprek raakte jammer genoeg al snel weer wat serieuzer en Snowynight keek eventjes naar haar achterpootjes, die er op dit moment nog steeds maar ongemakkelijk bij lagen. "Met mijn pootjes gaat het.." Ze aarzelde eventjes, "Wel beter," Miauwde ze daarna, voorzichtig glimlachende. "Maar goed, dat komt sowieso goed." Beloofde ze vervolgens.
I'd like to make myself believe that planet earth moves slowly
It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep
'Cause everything is never as it seems
When I fall asleep
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jan 2014 - 18:59

"Met mijn pootjes gaat het.." Dat was toch..? "Wel beter," Ah, dus nog niet echt goed.. "Maar goed, dat komt sowieso goed." Ashdrizzle knikte wat fronsend en beet wat aarzelend op zijn lip. "Oké dan, want anders kan ik je niet meenemen naar de plek waar ik die mooie bloemetjes had gevonden." Zei hij vervolgens met een kleine glimlach.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 16:09

"Oké dan, want anders kan ik je niet meenemen naar de plek waar ik die mooie bloemetjes had gevonden." Miauwde Ashdrizzle en Snowynight knikte met een zachte glimlach. "Dan een ander keertje?" Vroeg de poes vervolgens op een licht onschuldige toon.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Clouds cover my thoughts [&Snowynight]   Clouds cover my thoughts [&Snowynight] - Pagina 2 Icon_minitime

Clouds cover my thoughts [&Snowynight]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: