|
|
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 15:06 | |
| - Gravedance schreef:
- wow, hier is het stil XD
Haha echt he |
|
| |
Amy 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 15:08 | |
| Iemand zin in een topicje? |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 16:06 | |
| Posttijd :3 Kom inspiratie kom c': |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 16:07 | |
| |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 16:09 | |
| Hai Marieke :3 - Nieuwe jongen in klasje en 2 jongens weg O.o |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 16:17 | |
| Nele, Had ik gehoord van Sverre :'p Die nieuwe jongen zit blijkbaar op zijn bus (ook mijn bus, maar ik ga de laatste tijd gewoon weer met de fiets^^") Ik heb je trouwens gezien, ik denk maandag het laatste uur in de E-blok xD
Hallo iedereen! c: Ik ga 'ns posten, seffens... |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 16:26 | |
| OMG :'D Komen er kittens Lionbeat x Firework?!!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 16:27 | |
| - Lizardkit schreef:
- Nele, Had ik gehoord van Sverre :'p Die nieuwe jongen zit blijkbaar op zijn bus (ook mijn bus, maar ik ga de laatste tijd gewoon weer met de fiets^^") Ik heb je trouwens gezien, ik denk maandag het laatste uur in de E-blok xD
Hallo iedereen! c: Ik ga 'ns posten, seffens... Haha ja, die gaat met 160 niet? :'3 Nog wel een vriendelijke tegenover die 2 andere die nu weg zijn, ben echt blij dat ze weg zijn om eerlijk te zijn xD En ja maandag kan nog wel, had aardrijkskunde in E-blok x3 Ik heb jou vandaag ook gezien toen je naar de fietsenstalling liep na het vierde uur :'3
Laatst aangepast door Sagepaw op wo 8 jan 2014 - 16:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 16:44 | |
| Oh zitten jullie bij elkaar op school?:3
---
Hmm, met welk acc zal ik eens gaan posten. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 16:47 | |
| - Strawberry schreef:
- Oh zitten jullie bij elkaar op school?:3
---
Hmm, met welk acc zal ik eens gaan posten. Ja ^-^ Heel toevallig zit haar broer ook in mijn klas x3 Nou ja schandalig dat we nog nooit met elkaar hebben gesproken op school eigenlijk |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 16:48 | |
| Yay, zo nog even natuurkunde afmaken, geschiedenis leren en dan stage van 6 tot 8 en dan m'n bedje in, geen posten voor mij dus vandaag guys D; |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 16:49 | |
| - Sagepaw schreef:
- Strawberry schreef:
---
Hmm, met welk acc zal ik eens gaan posten. Ja ^-^ Heel toevallig zit haar broer ook in mijn klas x3 Nou ja schandalig dat we nog nooit met elkaar hebben gesproken op school eigenlijk Oeh awesome ^-^ Altijd leuk als je bij elkaar op school zit. :3 Cynthia en ik zitten ook bij elkaar op school. ^-^ |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 16:52 | |
| - Strawberry schreef:
- Sagepaw schreef:
- Strawberry schreef:
---
Hmm, met welk acc zal ik eens gaan posten. Ja ^-^ Heel toevallig zit haar broer ook in mijn klas x3 Nou ja schandalig dat we nog nooit met elkaar hebben gesproken op school eigenlijk Oeh awesome ^-^ Altijd leuk als je bij elkaar op school zit. :3 Cynthia en ik zitten ook bij elkaar op school. ^-^ ik wil bij iemand op school zitten die hier op zit én ook echt actief is (dus niet een account heeft maar nooit mee heeft gepost in de RPG *kijkt naar Laura/Watertail*) |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 16:57 | |
| Ik zit ook bij niemand op school, I'm a loner xD |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 16:58 | |
| - Whippaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Sagepaw schreef:
- Strawberry schreef:
---
Hmm, met welk acc zal ik eens gaan posten. Ja ^-^ Heel toevallig zit haar broer ook in mijn klas x3 Nou ja schandalig dat we nog nooit met elkaar hebben gesproken op school eigenlijk Oeh awesome ^-^ Altijd leuk als je bij elkaar op school zit. :3 Cynthia en ik zitten ook bij elkaar op school. ^-^ ik wil bij iemand op school zitten die hier op zit én ook echt actief is (dus niet een account heeft maar nooit mee heeft gepost in de RPG *kijkt naar Laura/Watertail*) +1 Iemand die op het Michaël College zit? XD |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 17:01 | |
| Ik wil naar een andere school, maar dat kan niet aangezien de meeste andere Speciale Onderwijzen te ver weg zijn :c
Ik wil niet meer in een klas zitten die voor ongeveer 80% uit ADHDers bestaat :c |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 17:23 | |
| - Fawnstep schreef:
- OMG :'D Komen er kittens Lionbeat x Firework?!!!
*Fluit onschuldig* Ik heb geeeeen idee waar je het over hebt ;') (It's hard to explain though) ~ Mijn moeder is helemaal panisch over deze site, ze denkt dat iedereen hier wel iets slechts in de zin kan hebben. Dus please... Never tell her You guys know my name, she'd freak out :0 |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 17:50 | |
| *Meisje waarvan dit meisje haar naam niet (mag) weet*, Haha xD Mijn moeder zei eerst dat ik dit zelfs niet mocht 'spelen' omdat ze niet wist wat het was^^" Uiteindelijk heeft Chi mij dan toch zover gekregen dat ik mijn moeder zover kreeg *vage zin* |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 17:58 | |
| - Lizardkit schreef:
- *Meisje waarvan dit meisje haar naam niet
(mag) weet*, Haha xD Mijn moeder zei eerst dat ik dit zelfs niet mocht 'spelen' omdat ze niet wist wat het was^^" Uiteindelijk heeft Chi mij dan toch zover gekregen dat ik mijn moeder zover kreeg *vage zin* Dat heeft mijn moeder nu ook! Gelukkig vindt m'n vader dat dit juist heel goed is voor mijn Nederlands, en hij vindt het alleen maar leuk dat ik verhalen schrijf. Ik persoonlijk vindt het vreemd dat mn moeder zo panisch is, Facebook laat tenslotte foto's en naam zien :') ^^Poeh, dat klinkt serieus x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 18:05 | |
| - Whippaw schreef:
- Ik wil naar een andere school, maar dat kan niet aangezien de meeste andere Speciale Onderwijzen te ver weg zijn :c
Ik wil niet meer in een klas zitten die voor ongeveer 80% uit ADHDers bestaat :c Die kinderen die dat echt hebben kunnen daar niets aan doen hoor. Bovendien is het toch beter dan een stille en saaie klas? :'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|