|
|
Denise 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:52 | |
| |
|
| |
faye (IRO) 395
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:53 | |
| fK I WANT A KITTY WITH MY CHARACTER BUT THAT WOULD BE COMPLETELY FKED UP U KNOW BC I AM FKED UP |
|
| |
Denise 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:54 | |
| |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:54 | |
| Ik ben helaas niet zo goed in natuurkunde, scheikunde ligt me beter en biologie is superleuk en interessant. En dan heb je ook wiskunde nog dat ik alleen snap door middel van alle filmpjes over dat hoofdstuk kijken op wiskundeacademie.nl xD. Misschien ga ik ook wel Engels of Spaans studeren, lijkt me ook leuk ;D |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:55 | |
| - Highfive schreef:
- fK I WANT A KITTY WITH MY CHARACTER BUT THAT WOULD BE COMPLETELY FKED UP U KNOW BC I AM FKED UP
DO IT. |
|
| |
Denise 181 Actief
| |
| @Sharon, Spaans ? Dat lijkt me zo vreselijk moeilijk met die i Buenos Dias ! Achtige prul xD |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| |
|
| |
Denise 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:56 | |
| @Lis, oeh ;3 even accountwissel xD |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:56 | |
| - Mousekit' schreef:
- @Sharon, Spaans ? Dat lijkt me zo vreselijk moeilijk met die i Buenos Dias ! Achtige prul xD
Spaans ligt me veel beter dan dat verschrikkelijke Duits bleeegh |
|
| |
faye (IRO) 395
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:57 | |
| - Runningkit. schreef:
- Highfive schreef:
- fK I WANT A KITTY WITH MY CHARACTER BUT THAT WOULD BE COMPLETELY FKED UP U KNOW BC I AM FKED UP
DO IT. wHO IS GONNA HELP WITH DEPRESSION ATTACKS |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:57 | |
| |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:58 | |
| - Cindersmoke schreef:
- Ik ben helaas niet zo goed in natuurkunde, scheikunde ligt me beter en biologie is superleuk en interessant. En dan heb je ook wiskunde nog dat ik alleen snap door middel van alle filmpjes over dat hoofdstuk kijken op wiskundeacademie.nl xD. Misschien ga ik ook wel Engels of Spaans studeren, lijkt me ook leuk ;D
Ik zat in Handel-Talen vorig jaar {Belguim >3} en ik ging normaal in het vijfde jaar -dus volgend jaar- twee u spaans krijgen. Het lag me niet echt met 15u talen, just 2 much ;.; en dat ging dit jaar 17 worden en volgend jaar 18... Ik heb Fysica en een echt kreng geeft me les. Biologie is idd awesome. Ik snap niks van Chemie en biotechniek is just... Not normal ;.; |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:58 | |
| |
|
| |
Maartje 33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:59 | |
| - Whispersong schreef:
- nyan
Cat |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:59 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Cindersmoke schreef:
- Ik ben helaas niet zo goed in natuurkunde, scheikunde ligt me beter en biologie is superleuk en interessant. En dan heb je ook wiskunde nog dat ik alleen snap door middel van alle filmpjes over dat hoofdstuk kijken op wiskundeacademie.nl xD. Misschien ga ik ook wel Engels of Spaans studeren, lijkt me ook leuk ;D
Ik zat in Handel-Talen vorig jaar {Belguim >3} en ik ging normaal in het vijfde jaar -dus volgend jaar- twee u spaans krijgen. Het lag me niet echt met 15u talen, just 2 much ;.; en dat ging dit jaar 17 worden en volgend jaar 18... Ik heb Fysica en een echt kreng geeft me les. Biologie is idd awesome. Ik snap niks van Chemie en biotechniek is just... Not normal ;.; Alle moeilijke technische vakken vind ik niet zo leuk. En ontleden bij biologie is geweldig, helaas doen we dat niet meer in de 3e D: |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 20:01 | |
| Blegh, morgen eerste uur Frans >.< Ik snap niet waarom alle Vlamingen verplicht Frans op school moeten hebben, Als de Walen geen Nederlands leren?
En is Natuurkunde en Biologie niet hetzelfde? Bij mij hoort het allebei bij natuurwetenschappen xD (ik zit wel pas in het 2de middelbaar) |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 20:01 | |
| - Highfive schreef:
- Runningkit. schreef:
- Highfive schreef:
DO IT. wHO IS GONNA HELP WITH DEPRESSION ATTACKS GEWOON DEPRESSIE UITEN #yolo |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 20:02 | |
| |
|
| |
Anouk 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 20:02 | |
| Ontleden Hopelijk hoef ik dat niet te doen.... Probleem: Ik wil dierenarts worden dus moet wel.... |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 20:03 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Blegh, morgen eerste uur Frans >.<
Ik snap niet waarom alle Vlamingen verplicht Frans op school moeten hebben, Als de Walen geen Nederlands leren?
En is Natuurkunde en Biologie niet hetzelfde? Bij mij hoort het allebei bij natuurwetenschappen xD (ik zit wel pas in het 2de middelbaar) Ik heb Frans laten vallen ;D Maar wij hadden in de 1e en 2e Natuurscheikunde & Biologie. In de 3e hebben we Scheikunde, Natuurkunde en Biologie xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|