|
|
Denise 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:35 | |
| |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:35 | |
| - Fierceshot schreef:
- @Sharon; I know the feeling.. Ik snap van mezelf niet eens waarom ik het wil houden, but whatever
Lol, ik wil het houden wil ik ooit dokter worden xD. Even though ik weet bijna zeker dat ik journalistiek wil gaan doen (': |
|
| |
Denise 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:36 | |
| Weten jullie al welk beroep jullie willen doen O.o Ik weet totaal niets, ik kan slecht tegen veel bloed .. |
|
| |
Bo ~ 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:38 | |
| - Cindersmoke schreef:
- Fierceshot schreef:
- @Sharon; I know the feeling.. Ik snap van mezelf niet eens waarom ik het wil houden, but whatever
Lol, ik wil het houden wil ik ooit dokter worden xD. Even though ik weet bijna zeker dat ik journalistiek wil gaan doen (': Ik moet het ook houden wil ik Dierenarts worden xD |
|
| |
Sacha 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:38 | |
| @Sharon; ik wil ook iets doen als doktor haha, dierenarts of misschien kinderarts denk ik c: @Esmée; haha ik ben ook heel slim not xd |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:39 | |
| - Whiteblossom schreef:
- Cindersmoke schreef:
- Fierceshot schreef:
Lol, ik wil het houden wil ik ooit dokter worden xD. Even though ik weet bijna zeker dat ik journalistiek wil gaan doen (': Ik moet het ook houden wil ik Dierenarts worden xD Ik wil of kinderarts of dierenarts worden of journalist ens (: |
|
| |
Denise 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:39 | |
| @Sacha, ik ben ook heel erg slim enzo. Je wilt het niet weten ;3 Sleutels laten zitten in broekzak en dan wasmachine stuk .. |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:40 | |
| - Whiteblossom schreef:
- Cindersmoke schreef:
- Fierceshot schreef:
Lol, ik wil het houden wil ik ooit dokter worden xD. Even though ik weet bijna zeker dat ik journalistiek wil gaan doen (': Ik moet het ook houden wil ik Dierenarts worden xD +1 voor tandarts d: Don't get why, maar sommige onderwerpen snap ik wel, en andere kan ik echt nieeeet (': |
|
| |
LEMON-CHAN 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:41 | |
| OMG MIJN WISKUNDE/SPAANS DOCENT EN IK ZIJN VRIENDJES OP FACEBOOK HAHAHAH |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:41 | |
| - Mousekit' schreef:
- Weten jullie al welk beroep jullie willen doen O.o Ik weet totaal niets, ik kan slecht tegen veel bloed ..
Ik weet het ook zo ongeveer, maar ik ga aankomend jaar studeren. xD Ik wil psychologie gaan doen en stuff :3 |
|
| |
Maartje 33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:42 | |
| - Bloodkit' schreef:
- OMG MIJN WISKUNDE/SPAANS DOCENT EN IK ZIJN VRIENDJES OP FACEBOOK HAHAHAH
Waha, wtf xD -- Nu nog een Clan en familie voor Missy :3 |
|
| |
Denise 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:42 | |
| ik word later proffecioneel springruiter, dul .. ;3 |
|
| |
Sacha 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:43 | |
| @Sharon; hahah journaliste lijkt me ook leuk, of psychologie.. so many options.. @Esmée; ohjaa, das ook heel slim x'D of een kapotte telefoon hebben, nadat je drinken is gaan lekken.. |
|
| |
Denise 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:45 | |
| @Sacha, Haha xD Je moeder perongeluk uitschelden terwijl je iemand anders een sms wousturen .. ;3 |
|
| |
Sacha 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:47 | |
| @Esmée; oefff c: ~ En nu maar eens het karakter van lieve of okay, niet zo lieve Fierce uitwerken.. |
|
| |
Denise 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:48 | |
| @Sacha, welke Clan word ze ? |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:49 | |
| - Cindersmoke schreef:
- Whiteblossom schreef:
- Cindersmoke schreef:
- Fierceshot schreef:
Lol, ik wil het houden wil ik ooit dokter worden xD. Even though ik weet bijna zeker dat ik journalistiek wil gaan doen (': Ik moet het ook houden wil ik Dierenarts worden xD Ik wil of kinderarts of dierenarts worden of journalist ens (: Idd, nog ff volhouden. Ik ga voor dierenarts en ben speciaal van richting veranderd. Nu heb ik 11u Wetenschappen. In vergelijking met 2u van vorig jaar... Ik snap er soms echt niks van :c |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:50 | |
| Ik wil later onderwijzeres worden lageronderwijs denk ik c: Maar vroeger zeiden ik en Chi altijd dat we een ranch zouden opstarten, samen... Haha, de LC-Ranch xD
Ze zijn hier weer 'ns vuurwerk aan het afvuren! -_- Mijn hond zit hier weer te flippen, en m'n moeder heeft zin om er heen te rijden of de politie te bellen. Ik denk dat de politie bellen toch een strakker plan is--" Naja, ik heb gepost met Hidden! Eureka xD |
|
| |
Denise 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:50 | |
| @Lis, kon je de Raspberrypaw-post nu wel zien ? ;3 |
|
| |
Sacha 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jan 2014 - 19:51 | |
| - Mousekit' schreef: