|
| 153
| |
| Onderwerp: Darkness nieuwe plekje x ma 24 jan 2011 - 16:49 | |
| Darkness had het eindelijk gevonden , haar nieuwe teritorium ! Vroeger had ze met haar 2 zusjes in een schuurtje gewoond , maar de tweebenen hadden het hen onmogelijk gemaakt om daar nog langer te kunnen leven . Nu was ze oud genoeg om alleen te gaan wonen , dus was ze op zoek gegaan . Nu had ze eindelijk iets gevonden ! Het was een klein hutje in een boom , iets wat tweebenen graag schenen te bouwen . Ze had alleen maar hele oude geuren geroken , dus het was helemaal verlaten . Ze had altijd graag geklommen dus dit was het perfecte plekje . Ze had het gezellig ingericht met mos en zachte blaadjes , En het was aan de rand van een bos gelegen dus er was genoeg prooi . Nu kwam ze net terug van het bos met 2 vers gevangen muisjes in haar bek . Ze kroop ermee naar boven en gooide ze in de hoek . Ze was nu nog te hyper om te eten , ze ging eerst het bos verkennen . Stilletjes trippelde ze door het bos , het was al laat en donker buiten maar dat maakte niet uit . Op een open plek bleef ze even staan . Hoorde ze nu iets . Toen ze haar oren spitste hoorde ze het . Ritselende bladeren aan de kant van de open plek . " Wie is daar ?" : vroeg ze |
| | | Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: Darkness nieuwe plekje x wo 23 feb 2011 - 14:16 | |
| Weer eens op jacht. Dat deed hij tegenwoordig de hele tijd, al was het met plezier. Ijsel en de kits hadden ten slotte voedsel nodig! Aube, Moon, Swan, Seashell, Ice.. Wat hield hij van die kleine schepsels, die kleine, wollige katjes. Allemaal poezen, maar deed dat er wat toe? Hij hield van ze, als de vader die hij was. De trotse vader. Ze hadden allemaal al snel leren jagen al liet hij ze dat liever nog niet doen. Als ze afdwaalden.. Nee, ze moesten wachten tot ze ouder waren. Het was maar goed dat hij verhuisd was naar de Hayloft van Aztec. Treecut Place, waar hij eerst geleefd had, was niet veilig meer. De Tweebenen wilden Ijsel hebben, probeerden haar weg te kapen. Treecut Place was te gevaarlijk geworden. Zijn vriend Aztec had hem in ieder geval een thuis aangeboden, daar was hij hem nog steeds dankbaar voor. Hij had al wat prooi gevangen, gelukkig. Wat anders? Hij kon zijn gezin toch niet laten verhongeren.. Hij had geluk dat alles op zijn pootjes terecht kwam. Ijsel had gelukkig wat kennis van kruiden en dergelijke, dus als iemand ziek was kon die gemakkelijk naar haar toegaan. Nee, zijn huidige geluk wilde hij nooit opgeven! Nu hij bij Bloodclan zat - wat te zien was aan de halsband om zijn nek - was een andere droom uitgekomen. De Rogues verenigen en de Clankatten laten zien dat ze hen niet konden onderdrukken. Zelf was hij daar de juiste persoon niet voor, maar Scourge.. Alles zou goed komen, ze hoefden niet meer in de onderdrukking van de Clans te leven. Zijn ogen glommen terwijl hij de geur van muis volgde. Die was vast de open plek die hier in de buurt was overgestoken.. Sandstorm zakte wat door zijn poten en begon in de richting van de open plek te sluipen. Al snel brak hij door de bladeren, die zachtjes ritselden en.. vond geen muis, maar een zwarte kat. Ze klonk wat achterdochtig en hij gaf haar groot gelijk. 'Ik ben Sandstorm,' zei hij met een knikje. 'Wie ben jij?' Hij kende veel Rogues, maar haar had hij nog nooit gezien. Ook niet bij Bloodclan. Hij wilde geen ruzie met haar zoeken, ze was niet op zijn gebied en wat had het voor zin om ruzie te maken met Rogues? De Clans, dat waren hun vijanden! |
| | | 153
| |
| Onderwerp: Re: Darkness nieuwe plekje x do 24 feb 2011 - 16:36 | |
| 'Ik ben Sandstorm, Wie ben jij?' mauwde een zandkleurige kater , toen darness hem goed bekeek zag ze dat hij een halsband aan zijn nek had . Bloodclan dus , meestal had ze het niet op dat soort katten dus was ze heel allert . " Mag ik vragen wat jij op mijn teritorium doet ? " mauwde ze een beetje achterdochtig . Meestal vielen bloodclan katten heel snel aan dus durvde ze niet goed grof doen . Zachtjes begon ze haar poot te likken en toen pas rook ze de lucht van de kater . Darkness was heel goed in het ontleden van geuren , ze rook .... kater , bloedclan , een jaar oud , partner en kits . Dus de kater had kits , dan zou hij tog niemand zo bloeddorstig aanvallen dus kalmeerde ze wat . |
| | | Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: Darkness nieuwe plekje x zo 27 feb 2011 - 13:47 | |
| Hij keek naar de zwarte poes, die niet meer zo bang leek te zijn. Bloodclan behoorde respect af te dwingen, maar tot nu toe liet ze ook nog niets onrespectvols blijken. Ze had zichzelf trouwens nog steeds niet voorgesteld. Nogal achterdochtig vroeg ze hem wel wat hij op haar territorium deed. Ach, daar had ze het recht op. Sandstorm ging rustig zitten. 'Sorry daarvoor. Ik heb de geurafbakeningen helemaal niet geroken, ik rook pas later je geur.' legde hij uit. Hij had helemaal gemist dat er iets was wat hem tegen zou houden.. normaal ging hij niet zomaar iemands territorium op, dus.. 'Nogmaals mijn excuses,' miauwde hij beleefd. 'Ik wil wel weer weggaan, ergens anders gaan jagen voor mijn kits,' zei hij, nu iets meer tegen zichzelf. Hij had de zwarte poes niet willen storen. Ze kon het beste geurafbakeningen aanbrengen, anders kwamen er meer katten op haar territorium dan ze lief had. |
| | | 153
| |
| Onderwerp: Re: Darkness nieuwe plekje x zo 27 feb 2011 - 18:36 | |
| De bloodclankater excuseerde zich , hij stelde voor om weg te gaan maar Darkness wilde hem wat vragen stellen . Als ze zich ooit bij bloodclan wou aansluiten als wraak op hoe Tallstar haar uit zijn teritoria heeft gegooid wil ze zich wel even informeren . Want Darkness was uit op wraak voor wat windclan haar heeft aangedaan , toen ze even hun teritoria doorkzuiste om thuis te raken voor de hevige storm begon hield een opdringerige apprentice haar tegen . Even konden ze vechten maar de storm werd te hevig , toen een boom bijna op de apprentice neerviel heeft Darkness zijn leven gered door hem opzij te duwen . Maar toen had ze wel een ontstoken poot , en Tallstar was niet eens dankbaar dat darkness de kleine apprentice had gered en toen een jonge windclanwarrior Darkness wouw verdigen heeft tallstar haar verbannen ! " Wacht even ! " mauwde Darkness dus , " hoe is het om in bloodclan te leven ? en wat zijn jullie eigenlijk van plan ? Ik zin namelijk op wraak op een van de clans , trouwens ik ben Darkness " mauwde Darkness |
| | | Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: Darkness nieuwe plekje x zo 27 feb 2011 - 19:46 | |
| Hij wilde al bijna weggaan, de poes niet langer lastig vallen. Ze stelde zich niet voor, wat op zich ook niet hoefde. Hij trok even een wenkbrauw op en stond op het punt zich om te draaien toen een stem hem ervan weerhield. De stem van de vreemde poes, die hem toeriep te wachten. Sandstorm draaide zich om en knikte naar haar, benieuwd naar wat ze zou vragen. Wie weet, wel iets heel interessants, dacht hij sarcastisch. Zo vrolijk was hij vandaag niet. De motregen van de ochtend had Ijsels toestand niet verbeterd en die van de kits ook niet. Ze hadden het alleen maar koud gekregen. Hopelijk werd Ijsels poot snel beter.. Hij zou er niet tegen kunnen haar te verliezen! O, wacht.. snel concentreerde hij zich weer op de vragen van de poes. Ze vroeg van alles over Bloodclan en gaf een reden. Meteen werd de blik in zijn ogen geïnteresseerd. 'Bloodclan is.. nog aan het opbouwen. De leden kunnen in het kamp verblijven en trainen. Het plan? Dat zul je aan Scourge moeten vragen, maar het komt erop neer dat we de Clans tegen elkaar om gaan zetten, bijvoorbeeld door je eigen geur te maskeren met die van een andere Clan. Zo zullen de Clans elkaar verdenken,' zei Sandstorm, waarna de blik in zijn ogen scherp werd. 'Haal het niet in je kop iets aan de Clans te verraden,' waarschuwde hij haar nog. 'Al denk ik niet dat je dat zult doen. Waar komt die haat vandaan?' vroeg hij nieuwsgierig. Het was al een tijd geleden dat hij echt een goed gesprek gehad had. |
| | | 153
| |
| Onderwerp: Re: Darkness nieuwe plekje x zo 27 feb 2011 - 20:25 | |
| Darkness luisterde gretig naar de kater . 'Haal het niet in je kop iets aan de Clans te verraden,' waarschuwde hij haar nog. 'Al denk ik niet dat je dat zult doen. Waar komt die haat vandaan?' vroeg de kater nieuwsgierig. "Toen ik een paar dagen geledeen het windclanteritoruim wouw oversteken om naar huis te raken voor er een hevige storm begon , hield een kleine apprentice me tegen . Hij wouw vechten maar het was onmogelijk in de storm , toen we een plek zochten om te schuilen viel er een boom om door de storm .Omdat ik geen onmens ben dusde ik die apprentice opzij want andedrs werd hij geplet door die boom ! Hij bracht me naar een grot om te schuilen maar mijn poot waws ontstoken door die vallendee boom . Andere windclankatten kwamen ook langs in de grot en eentje waas hun mediceinkat voor mijn poot gaan halen , maar toen die kat mijn poot verzorgde kwam tallstar binnen . En toen een windclankat me wouw verdeddigen heeft tallstar haar verbannen ! " mauwde Darkness , ik weet het nog niet zeker maar ik denk dat ik me mischien bij jullie zal aansluiten . |
| | | Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: Darkness nieuwe plekje x di 1 maa 2011 - 19:35 | |
| Hij zag aan de blik in haar ogen dat ze echt naar hem luisterde en geïnteresseerd was. Een potentieel lid van Bloodclan? Misschien.. dan moest je het wel eerst waardig zijn en Scourge willen volgen tot de victorie behaald was. Onder zijn leiding ging dat gebeuren, hij was er zo zeker van.. Nu was het zijn beurt om naar de poes te luisteren. In een storm het Windclanterritorium oversteken.. Daar moesten die katten inderdaad niets van hebben. Ze had nog geluk dat ze nu leefde, als de leider zelf erbij gekomen was.. Ze had een kat gered, wat waarschijnlijk haar leven gered had. Anders was ze zonder twijfel afgemaakt door een stel furieuze Clankatten. 'Je had het geluk aan jou kant, zo te horen,' antwoordde hij rustig. 'Hij heeft iemand verbannen.. Tallstar is duidelijk gefrustreerd,' zei Sandstorm met een kleine grijns. Heerlijk, Clankatten die de weg kwijt waren. Misschien wilde ze wel bij Bloodclan, zo te horen was ze nu in ieder geval tegen Windclan. Op dit moment voelde Sandstorm zich een enorme propagandamaker, maar het kon haar helpen haar misschien wraakzuchtige gevoelens te stillen. 'Scourge is van plan de Clans tegen elkaar op te zetten.. Ze zullen hun verdiende loon krijgen. Misschien kan de verbannen krijger zich ook bij ons aansluiten, het onrecht wat haar is aangedaan,' zei hij, zijn stem bijna fluweelzacht maar nog steeds overtuigend genoeg. Hij wist dat hij haar niet kon overhalen, maar het klonk wel goed, niet? |
| | | | Onderwerp: Re: Darkness nieuwe plekje x | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |