|
|
Anouk 241 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons went by as fast as the windGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 16:23 | |
| Zentagalal...wattes? La da da daahhhh zingen is een leuker onderwerp want dat kan/snap ik tenminste! |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 16:24 | |
| NEE. Ik moet een powerpoint afhebben tegen dinsdag. In groep. Maaar NIEMAND doet wat. :C |
|
| |
Anouk 241 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons went by as fast as the windGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 16:25 | |
| TIP: maak een whap groep aan en blijf ze zeggen dat ze moeten helpen! |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 16:27 | |
| - AvalancheDemon schreef:
- TIP: maak een whap groep aan en blijf ze zeggen dat ze moeten helpen!
Ze kennen niets van pc en weten niets van app's, FB of zo, dus word hem niet xD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 16:30 | |
| Ik zou gewoon achteruit leunen en zeggen; **** u guys, ik ga slapen :3 Maar als het iets is voor het examen, zoals een presentatie van Frans, dan werk ik er eigenlijk meestal alleen aan en dan is het meestal in een kwartiertje gedaan :3
En dan ga je van; IK HEB ALLES GEDAAN! VOLGENDE KEER DOE JIJ HET! En dan heb je een dagje vrij :3 Wat ik probeer te zeggen; Keep calm and work on~ Als je dan de enigste bent die de presentatie kent, krijg je de verdiende punten ^^ |
|
| |
79 Actief
| |
| - Raspberrypaw schreef:
- AvalancheDemon schreef:
- TIP: maak een whap groep aan en blijf ze zeggen dat ze moeten helpen!
Ze kennen niets van pc en weten niets van app's, FB of zo, dus word hem niet xD Oo Raaaaaare mensen.. Hebben die onder ene steen geleefd de voorbije jaren? |
|
| |
Liese 480
| |
| Anouk, Zie hier: https://www.warriorcatsnl.com/t14807-zentangle Zentangle! Ga het zelf ook 'ns proberen; Wish me luck! Esmée, Laat ze de pc OPZETTEN, start join me op en dan zullen ze (hopelijk) wel meewerken xD Ik zou zeggen dat ik je help, maar dat zou niet zo geweldig eerlijk zijn hé ='3 Soof's 'nieuwe' setje eindelijk ingesteld :p Heb best wel veel os'jes voor Twilight hé! O_o Ik ga al m'n accounts even in z'n onderschrift droppen c= |
|
| |
Anouk 241 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 16:42 | |
| Ah dat is dat dus, maar dat woord kan ik dus echt nooit uitspreken hoor! |
|
| |
Juul-chan 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 16:44 | |
| Ik ben bang voor maandag. >.<
Had ruzie met mn crush. Tis nu geloof ik wel weer goed, maar t wordt vast awkward omdat hij nu weet dat k hem na bijna 2 jaar nogsteeds leuk vind >.< |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 16:46 | |
| Hoe meer ik met Never post, hoe leuker zijn karakter wordt :'3
@Juul; Ik crush al 5 jaar op dezelfde gast en ben intussen al met twee andere gasten geweest. En nu, na al die jaren maak ik terug een kans. En ik like hem nog steeds evenveel als vroeger. En hij weet het, dat is sow overduidelijk xD + Ken je moi nog? >3 |
|
| |
Juul-chan 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 16:47 | |
| Wie ben jij dan? :'D
En hij heeft me al zo vaak afgewezen lol, ik zal alleen sterven. ;_; |
|
| |
Anouk 241 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 16:50 | |
| Easy thing (for me): VERGEET HEM EN ZOEK EEN ANDER DIE WEL OM JE GEEFT! (heb in 2 jaar 6 crushes gehad en met de 6de crush heb ik nu!) |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 16:50 | |
| iemand een topicje met Grave?^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 16:51 | |
| @Juul; Ach nee. Dat dacht ik ook toen hij me -I don't know- keer had afgewezen. Maar toen liet ik hem maar in mijn achterhoofd en ging ik verder. :3 Uhm... Misschien helpt dit *heeft geen zin om het direct te verklappen ;3*: Aw, hyper, random...
@Hanna; Broken of Crane? ^^ |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 16:52 | |
| Hahaha, ik koop zo heel droog met Quinty een booster en daar zit meteen een Reshiram kaart in die echt SUPER FABULOUS IS ~ <3
En er is internet hier, dus Soof is helemaal happy C: |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 16:52 | |
| @Bo, doe maar met Crane^^ wie maakt? |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 16:53 | |
| Hanna, Gravedance x Twilightmoon? c= Juul, Succes! Ik ga verder niks zeggen, want ik heb ook niks ervaring xD |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 16:54 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 16:55 | |
| @Hanna; Ik maak wel ff een flutpostje, ik moet nu toch met haar gaan posten, kan ik gelijk nog één bijnemen ^^ |
|
| |
Juul-chan 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 16:55 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |