Algemene Onzin Topic - Pagina 27

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende
Goldennight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 27 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 21:10

Owke alle plaatjes af, nu nog 4 postsheet coderen ;O
Soms vraag ik me af waarom ik ookalsweer een shopje had geopend met postsheets >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 27 DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 21:11

Shrewstar schreef:
Icyrose schreef:
Nyx schreef:
NOOO CHI JIJ MAG NIET ENKELE WEKEN WEG ZIJN! D:
;______________________________________;
*sobs*
Jij. Jij zit twee dagen 'tegen je zin in' in Maastricht? .w.
Ik zit al 18 jaar tegen mn zin in Maastricht D: Aka, shall we meet somewhere? Ik moet wel 's avonds werken morgen, tho xd
Don't judge me :C Ik ken er gewoon niets xD
Het lijkt me wel leuk en we vertrekken waarschijnlijk toch om 10 uur hier dus komen we vast om half twee aan bij het hotel (': IK WEET NIET EENS WAAR IN MAASTRICHT D: Dus niet in de avond :DD

Ik moet van 6 tot 8 werken, rond 5u moet ik eten. That's all xD Verder heb ik weinig op de planning staan :'D
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 21:13

Icyrose schreef:
Shrewstar schreef:
Icyrose schreef:
Nyx schreef:
*sobs*
Ik zit al 18 jaar tegen mn zin in Maastricht D: Aka, shall we meet somewhere? Ik moet wel 's avonds werken morgen, tho xd
Het lijkt me wel leuk en we vertrekken waarschijnlijk toch om 10 uur hier dus komen we vast om half twee aan bij het hotel (': IK WEET NIET EENS WAAR IN MAASTRICHT D: Dus niet in de avond :DD

Ik moet van 6 tot 8 werken, rond 5u moet ik eten. That's all xD Verder heb ik weinig op de planning staan :'D
Ik zal zo wel even aan m'n moeder vragen waar we precies heen gaan (:
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 21:13

Shrewstar schreef:
Icyrose schreef:
Shrewstar schreef:
Icyrose schreef:
Nyx schreef:
*sobs*

Ik zal zo wel even aan m'n moeder vragen waar we precies heen gaan (:

Jow :'D Ik hoor 't wel xD
Jaytail
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 27 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 22:46

CHI
DANII
IT'S DONE :'D
Milkyway
Elder
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 22:50

Jaytail schreef:
CHI
DANII
Omfg, nice xD
But I'm sorry, Milky doesn't approve >:3
Jaytail
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 27 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 22:51

Milkykit schreef:
Jaytail schreef:
CHI
DANII
Omfg, nice xD

>:3
Pfft, Jaytail does xD
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 23:11

Jaytail schreef:
Milkykit schreef:
Jaytail schreef:
CHI
DANII
Omfg, nice xD

>:3
Pfft, Jaytail does xD
HAHAHA dat liedje er ook echt zo bij xD
Lovelypaw
Member
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 23:12

Ja, nee, ja, nee.....

pff ik zit super hard te twijfelen of ik me zal aanmelden om Plumkit over te nemen....
Aan de ene kant is Plumkit fantastisch en heeft ze precies het karakter waarmee ik al dagen in mijn hoofd zit en graag een account voor wil aanmaken en daarbij i would kill to play a kitten of Swiftheart en Graystripe maar aan de andere is het altijd heel erg leuk om een kitten te spelen vanaf de geboorte ook al zou het ook fantastisch zijn om in het algemeen een kitten te spelen van Swiftheart en Graystripe....
Vooral een kitten van Swiftheart (ook al is Graystripe ook super) sinds ik me nog de dag kan herinneren dat ze werd aangemaakt en ondanks dat het niet mijn karakter is ik echt heel erg gehecht ben aan haar en ik denk dat ik een soort stalker van haar ben (i know, raar)
Lightninghowl
Member
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 23:25

"Meneer de betweter" -- Oh Lightningkit, I love you c:
Helaas zijn dit de enige twee topics en de enige twee katten die zijn 'echte ik' voor de komende tijd zullen zien haha
Lovelypaw
Member
831
Actief

CAT'S PROFILE
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 23:28

Lightningkit. schreef:
Helaas zijn dit de enige twee topics en de enige twee katten die zijn 'echte ik' voor de komende tijd zullen zien haha

en 1 van die katten is zijn Broer. Ik heb geen idee hoe Sharp gaat reageren als hij er later achterkomt dat Lightning zijn broer is en dat zijn broer gemeen is
Lightninghowl
Member
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 23:30

Lovelypaw schreef:
Lightningkit. schreef:

en 1 van die katten is zijn Broer. Ik heb geen idee hoe Sharp gaat reageren als hij er later achterkomt dat Lightning zijn broer is en dat zijn broer gemeen is
Ik hoop dat Sharppaw een kitten kan vergeven? c:
Want ik zou op ons topic graag nog een vervolg willen, want nu hij zijn lieve karaktertje speelt, gaat hij sowieso sorry zeggen tegen alle katten waar hij gemeen tegen is geweest.
Darkclaw
Member
Tess'
135

CAT'S PROFILE
Darkclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 23:31

En in het topic met Dark gaat Lightning de 'echte Dark' tegen komen, succes kit ;p
Lovelypaw
Member
831
Actief

CAT'S PROFILE
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 23:32

Lightningkit. schreef:
Lovelypaw schreef:
Lightningkit. schreef:

Want ik zou op ons topic graag nog een vervolg willen, want nu hij zijn lieve karaktertje speelt, gaat hij sowieso sorry zeggen tegen alle katten waar hij gemeen tegen is geweest.

i don't know... hangt er van af hoe Sharp zich gaat voelen o het moment hij de kitten moet vergeven, maar gemeen of niet Sharp zou het altijd voor zijn broer opnemen (voor zijn hele familie)
en Ik vind een vervolg wel goed nadat we dit topic af hebben ^-^
Lightninghowl
Member
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 23:33

Lovelypaw schreef:
Lightningkit. schreef:
Lovelypaw schreef:
Lightningkit. schreef:

Ik vind een vervolg wel goed nadat we dit topic af hebben ^-^
Yay c: Oh, ik had trouwens al gepost eh ^-^ Niet zeker of je het al gezien had xD

Jara: Klinkt spannend.. :'D
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 23:34

Ik heb het gezien en ga nu posten ^-^
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 23:35

Lovelypaw schreef:
Ja, nee, ja, nee.....

pff ik zit super hard te twijfelen of ik me zal aanmelden om Plumkit over te nemen....
Aan de ene kant is Plumkit fantastisch en heeft ze precies het karakter waarmee ik al dagen in mijn hoofd zit en graag een account voor wil aanmaken en daarbij i would kill to play a kitten of Swiftheart en Graystripe maar aan de andere is het altijd heel erg leuk om een kitten te spelen vanaf de geboorte ook al zou het ook fantastisch zijn om in het algemeen een kitten te spelen van Swiftheart en Graystripe....
Vooral een kitten van Swiftheart (ook al is Graystripe ook super) sinds ik me nog de dag kan herinneren dat ze werd aangemaakt en ondanks dat het niet mijn karakter is ik echt heel erg gehecht ben aan haar en ik denk dat ik een soort stalker van haar ben (i know, raar)
Awh dat is zo leuk om te horen :3
En doe wat je zelf wilt? ^^
Darkclaw
Member
Tess'
135

CAT'S PROFILE
Darkclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 23:35

@Lightning
Muhahaha -evil laugh-
Nee, misschien gaat hij vriendelijk zijn.. Maar I dont think so ;p

@Daantje
DAAAAAAAAN ;d
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 23:37

Swiftheart schreef:
Lovelypaw schreef:
Ja, nee, ja, nee.....

Awh dat is zo leuk om te horen :3
En doe wat je zelf wilt? ^^

ik ben in tweestrijd D:

maar eigenlijk hangt het er veel van af of Swift ooit nog kittens gaat krijgen. Dus gaat ze ooit nog kitten krijgen? Hoopt super hard van wel
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 23:40

Jaratjeeeee ik zie jou ook overal...
En Darkclaw is natuurlijk badass, hoe kon ik dat raden :')

@Alex; Ehh, daar heb ik nog niet over nagedacht eigenlijk c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 27 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: