|
|
Assie 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 13:56 | |
| O m g ;_; wat doe ik mijn katje toch aan, die enge Graverobber tegrn te laten komen xD |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 14:16 | |
| Heeft al helemaal uitgestippeld hoe Lightningkit zijn karakter zal ontwikkelen. Nu heb ik nog meer zin om te beginnen met RPG'en :c
|
|
| |
T A M A R 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 14:26 | |
| Wat te doen als een Shetlander op stal bloederig slijm bij zijn oog heeft, je helemaal alleen bent en je je baas (= de eigenaar van de pony) niet te pakken krijgt?
Pony lijkt er overigens geen last van te hebben. |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 14:26 | |
| |
|
| |
Endria 25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 14:33 | |
| - Ivorygaze schreef:
- Wat te doen als een Shetlander op stal bloederig slijm bij zijn oog heeft, je helemaal alleen bent en je je baas (= de eigenaar van de pony) niet te pakken krijgt?
Pony lijkt er overigens geen last van te hebben. Miss kun je het proberen weg te vegen en kijken of hij het erg vindt en daarna hem in de gaten houden tot je de eigenaar wel te pakken kan krijgen. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 14:35 | |
| Endria, wat is het lettertype van Coalpaws naam op het OS? |
|
| |
Endria 25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 14:36 | |
| - Fisheye schreef:
- Endria, wat is het lettertype van Coalpaws naam op het OS?
Weet ik niet. Ik kreeg hem van Sacha[Skewpaw] voor cold winter dus miss kun je het aan haar vragen. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 14:38 | |
| |
|
| |
T A M A R 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 14:41 | |
| - Coalpaw schreef:
- Ivorygaze schreef:
- Wat te doen als een Shetlander op stal bloederig slijm bij zijn oog heeft, je helemaal alleen bent en je je baas (= de eigenaar van de pony) niet te pakken krijgt?
Pony lijkt er overigens geen last van te hebben. Miss kun je het proberen weg te vegen en kijken of hij het erg vindt en daarna hem in de gaten houden tot je de eigenaar wel te pakken kan krijgen. Hij heeft liever niet dat ik er aan kom. Heb hem maar even apart gezet, eens kijken of ik de eigenaar nu te pakken krijg. |
|
| |
Endria 25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 14:47 | |
| - Ivorygaze schreef:
- Coalpaw schreef:
- Ivorygaze schreef:
Pony lijkt er overigens geen last van te hebben. Miss kun je het proberen weg te vegen en kijken of hij het erg vindt en daarna hem in de gaten houden tot je de eigenaar wel te pakken kan krijgen. Hij heeft liever niet dat ik er aan kom. Heb hem maar even apart gezet, eens kijken of ik de eigenaar nu te pakken krijg. Ik hoop voor je dat het lukt. Het is echt verschrikkelijk als er iets met je paard is terwijl je er zelf niets van weet. Een meisje mocht een keer van mij mijn paard verzorgen, maar toen had mn paard haar been gestoten en niks tegen mij gezegd. De volgende ochtend liep ze helemaal mank en toen bleek ze een ernstige peesblessure te hebben. Na vier maanden was het pas genezen,maar aan het begin dacht de dierenarts dat het niet meer goed zou komen. |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 15:02 | |
| |
|
| |
307 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 15:03 | |
| Cute xD
Hoe maak ja van die doorzichtige streepjes in het onderchrift en avatar? |
|
| |
T A M A R 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 15:05 | |
| Dat moet vreselijk zijn Endria. Ik heb de eigenaar ook een foto gestuurd , dus als ze op haar telefoon kijkt weet ze meteen wat er aan de hand is . |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 15:12 | |
| - Wretchedpaw schreef:
- Cute xD
Hoe maak ja van die doorzichtige streepjes in het onderchrift en avatar? +1 Dat wil ik ook weten D': Endria; Dat is vreselijk :c |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 15:16 | |
| - Honeyspots schreef:
- Wretchedpaw schreef:
- Cute xD
Hoe maak ja van die doorzichtige streepjes in het onderchrift en avatar? +1 Dat wil ik ook weten D': Endria; Dat is vreselijk :c Het is bij mij een texture dat je kan downloaden (': Poor Shrew :CCCCC |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 15:17 | |
| |
|
| |
Endria 25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 15:23 | |
| Was idd een slechte ervaring. Daarom hield ik er ook nooit van om anderen op mn paard te laten rijden.
@Tamar: Dat is wel een slim idee. |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 15:28 | |
| Ik ben er net achter gekomen dat een stel kinderen (ofzo) zonder toestemming mijn tuin zijn ingegaan en van daar vuurwerk hebben afgestoken (ze waren dom genoeg om niets op te ruimen)!!!!!!!! |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 15:41 | |
| Let it sink in for a while and then.. GO CRAZY. |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| |