|
|
T A M A R 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 12:48 | |
| Goedemiddag, and Happy New Year to all of you ~ |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 12:50 | |
| - Silverthorn schreef:
- GELUKKIG NIEUWJAAR!
- Snowynight schreef:
Yey, ons raam is naar de filistijnen omdat ze er vuurwerk tegenaan hebben geschoten en ze zijn nu nóg aan het knallen. Dat is zo [censored]. Ik ga er vanuit dat ze het niet expres hebben gedaan, maar toch. Zwaar, zwaar, zwaar vervelend (en schrikken, denk ik? D:)
Jep, hun pot viel om en schoot vol tegen ons raam aan, allemaal brandvlekken en beschadigingen. :/ We weten wel wie het gedaan hebben en mijn ouders gaan vanmiddag er langs. De hond vond het prachtig though xD |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 12:52 | |
| - Tinderkit schreef:
- Silverthorn schreef:
- GELUKKIG NIEUWJAAR!
- Snowynight schreef:
Yey, ons raam is naar de filistijnen omdat ze er vuurwerk tegenaan hebben geschoten en ze zijn nu nóg aan het knallen. Dat is zo [censored]. Ik ga er vanuit dat ze het niet expres hebben gedaan, maar toch. Zwaar, zwaar, zwaar vervelend (en schrikken, denk ik? D:)
Jep, hun pot viel om en schoot vol tegen ons raam aan, allemaal brandvlekken en beschadigingen. :/ We weten wel wie het gedaan hebben en mijn ouders gaan vanmiddag er langs. De hond vond het prachtig though xD Omg, schadevergoeding vragen? Pot omvallen, yep, dat is wat er gister ook gebeurde met onze vuurwerk, godzijndank dat we een heg hebben die onze raam etc beschermde. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 12:53 | |
| Hebben Leopard en Thrush niet hetzelfde plaatje? |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 12:55 | |
| |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 12:55 | |
| Nath: Ja het was ook echt heel schattig, ze lagen daar echt alsof ze bij me aan het schuilen waren <'3 Marieke: Jup het was ook heel schattig, vond ik. En bedankt~! |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 12:58 | |
| Omg ;-; Well, vandaag heb ik geen tijd om nieuw plaatje te maken, of om het setje van mijn überhaupt te veranderen.
@Lightningkit, Ja dat geloof ik best. Mijn katten(alle 4 de katten) waren ook écht bang, ze laggen allemaal op een hoopje in de kelder (helemaal om getoverd tot een katten kamer voor in de avond, anders gaan onze meubels er aan xD) |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 13:00 | |
| Nath: Ja, ze waren er in het begin van de avond niet zo bang voor, want we hadden bezoek en dan klinken de knallen echt veel zachter. Maar toen het bezoek weg was, lagen ze onder mijn zusjes bed helemaal bang. Ik heb ze na twaalf uur naar mijn kamer gebracht en ze daar onder mijn deken neergelegd, vonden ze heel fijn xD
-- Ik denk dat ik me maar eens moet gaan omkleden.. wie weet komt er straks al bezoek~ |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 13:03 | |
| @Lightningkit, Ja, dat geloof ik best. Ik heb enkel nog even bij ze gezeten in de kelder voor ik zelf naar bed gingen, ze durfde niet eens meer door die harde knallen weg uit het hoekje, heel zielig. Maar nu zijn ze alle vier weer helemaal druk en vrolijk. |
|
| |
Ruth x) 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 13:08 | |
| Zo, Graverobber is ready to rumble. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 13:09 | |
| Graverobbers setje is echt awesome o.o |
|
| |
Ruth x) 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 13:10 | |
| Bedankt! Dacht: Laat ik 'ns wat met andere vormen gaan doen ipv gewoon vierkantjes. Dus heb een stel blood-brushes erbij gepakt en ben gewoon gaan spammen. xD |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 13:12 | |
| Graverobbers setje ziet er inderdaad super vet uit! Mooi gemaakt! |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 13:17 | |
| |
|
| |
Ruth x) 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 13:41 | |
| Dank jullie! Ben zelf ook best trots op z'n setje!
Sharppaw@ Sorry, heb op dit moment niet genoeg tijd om te kunnen beloven dat ik mee kan doen aan een verhaallijn.. |
|
| |
Assie 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 13:42 | |
| Ik wil echt een topic met Grave 0_o Gemengde gevoelens xD |
|
| |
Ruth x) 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 13:44 | |
| Hahhaa, ik heb een open topic staan. Maar waarom gemengde gevoelens? |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 13:49 | |
| - Fisheye schreef:
- Graverobbers setje is echt awesome o.o
+1 ^^ Nu wil ik stiekem ook een awesome setje >.<--- Dat moment waarop je beseft dat vuurwerk dodelijk is en je peter er één in de face krijgt en er ongeschonden vanaf kan komen ;.; And that was in the beginning of 2013.... In 2014 vervang je vuurwerk maar door boxen op de straat te zetten en even de hele buurt wakker te maken. Yeah! :') |
|
| |
Assie 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 13:52 | |
| Nouu, Graverobber klinktergens best eng, maarhij is wel cuwl >D -- Thatstheproblem,, ik kan niet posten op tablet xD |
|
| |
Ruth x) 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 13:53 | |
| Hij is ook heeeel eng. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |