Anouk 168 Actief
| |
| Onderwerp: {topic's gz} Meeting the dark shadows... ma 30 dec 2013 - 14:40 | |
| Ik zoek wat topics voor mijn accounts! Omdat als ik er te veel heb ik erg laat reageer heb ik een limiet topics per kat. - Mijn katten:
Naam: AvalancheDemon Levensweize: Clankat (Wc) Geslacht: Vrouwelijk Karakter: Een sterke, dappere poes die niet snel bang is. Aantal topics gezocht: 1 Geen meer
Naam: Demontail Levensweize: Clankat (Sc) Geslacht: Vrouwelijk Karakter: Een arrogante poes die niet veel om andere geeft. Aantal topics gezocht: 1 Geen meer
Naam: Hurricanepaw Levensweize: Clankat (Tc) Geslacht: Mannelijk Karakter: Een vriendelijke kater die andere graag helpt. Aantal topics gezocht: 2 1
Naam: Nightshadow Levensweize: Rogue Geslacht: Vrouwelijk Karakter: Een vriendelijke poes in haar normale zelf. Maar in haar andere persoonlijkheid een gemene killer ''Rachity''. Aantal topics gezocht: 2
Naam: Melodykit Levensweize: Clankat (Rc) Geslacht: Vrouwelijk Karakter: Een vrolijke kitten die erg van zingen houd. Alleen ze is soms ook wat verlegen, ze wil bijvoorbeeld niet dat andere katten haar horen zingen. Aantal topics gezocht: 1
Laatst aangepast door NightShadow op di 7 jan 2014 - 18:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Tess' 135
| |
| Onderwerp: Re: {topic's gz} Meeting the dark shadows... ma 30 dec 2013 - 15:19 | |
| |
|
Anouk 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {topic's gz} Meeting the dark shadows... di 31 dec 2013 - 16:13 | |
| |
|
Tess' 135
| |
| Onderwerp: Re: {topic's gz} Meeting the dark shadows... wo 1 jan 2014 - 13:34 | |
| Als het je uitkomt, graag jij ;p Ben slecht in begin posten xd |
|
Anouk 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {topic's gz} Meeting the dark shadows... vr 3 jan 2014 - 15:40 | |
| |
|
Anouk 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {topic's gz} Meeting the dark shadows... di 7 jan 2014 - 18:25 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: {topic's gz} Meeting the dark shadows... | |
| |
|