Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: {Story} -naamloos- vr 27 dec 2013 - 11:17 | |
| helluw^^ ik ben weer eens een verhaal beginnen schrijven, ik ben er zelf nog niet helemaal uit waar het over gaat :3 tips en kritiek zijn altijd welkom^^ - proloog:
De kamer was onnatuurlijk blauw verlicht. Spierwitte verf was aan de raamloze muren aangebracht. In het midden van de tafel zat een man. Hij droeg een donkergrijs kostuum met een lichtblauwe das waarachter een wit hemd te zien was. De man was ziekelijk mager. Zijn helderblauwe ogen lager diep in zijn oogkassen. Zijn haar was lichtgrijs van kleur en op sommige plekken wit. Achter hem stond een lichtgebruinde man in zwart kostuum. Zijn armen zaten voor zijn gespierde borst gekruisd. De deur ging open, een man in lichtgrijs kostum en bruin, krullerig haar kwam binnen. Zijn blauw-grijze das was onhandig geknoopt en zijn kostuum zag er gekreukt, alsof hij er in geslapen had. In zijn rechterhand hield hij een metaalkleurige koffer vast. "Sorry dat ik laat ben", bracht hij hijgend uit. "Geeft niets", bromde de oude man humeurig waarna hij onhandig opstond. "Ik hoop dat je het bij hebt", vervolegde hij, nog altijd even humeurig. "Natuurlijk heb ik het bij", zei de bruinharige man waarna hij zijn koffer op tafel legde. De inhoud werd beschermd door een reeks sloten. Hij haalde zijn sleutelbos boven en begon ze een voor een op de sloten uit te testen. "Schiet op, we hebben niet heel de dag tijd!", riep de grijze man terwijl hij met zijn vuist op de tafel sloeg. De andere man mompelde iets onverstaanbaar voordat de koffer zich eindelijk opende. In de koffer was een op maat gemaakte piepschuimen vorm te zien, in het midden van de vorm lag een spuit waarin een groen-gelige vloeistof zichtbaar was. De oude man strekte zijn nek om de inhoud van de koffer beter te kunnen bekijken. "Is het af?", vroeg hij, zonder zijn ogen af te wenden. "Ja, het is af", antwoorde de man. "Heb je het geld?", vroeg hij, terwijl hij de andere man doordringend in de ogen keek. De oude man knipte met zijn vingers, waarop de gespierde bodyguard achter hem een bruine zakenkoffer van de grond oppakte en op tafel legde, deze was met een cijferslot beveiligd. De oude man tikte een code in waarop de koffer zich opende. Hij was tot de rande gevuld met kleine pakjes geld die met elastieken bijeen werden gehouden. De mannen ruilden hun koffers. "De code is 2647", zei de grijze man. De bruinharige man knikte waarop hij met het geld uit de kamer verliet.
Laatst aangepast door Owlpaw. op vr 27 dec 2013 - 11:45; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Esmée 161 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Story} -naamloos- vr 27 dec 2013 - 11:23 | |
| Het is heel leuk, en spannend, en het enige wat ik kan zeggen, je hebt staan: "Geefd niets" Maarre geeft is dus met een -t. En beveiligd is met korte ij, dus ei. Voor de rest is het een heel erg leuk verhaaltje =) |
|
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Story} -naamloos- vr 27 dec 2013 - 11:44 | |
| bedankt^^ en ja, ik ben niet zo'n spellingskampioen :'3 |
|
| Onderwerp: Re: {Story} -naamloos- | |
| |
|