|
|
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 21:40 | |
| Ik houd van Lítill's nieuwe setje, (Deze zal alleen voor de vakanties zijn, dont worry team xD) |
|
| |
Esmée 161 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 21:52 | |
| |
|
| |
Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 21:57 | |
| Nieuw setje, dankjewel Cees! (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 22:14 | |
| - Nirwana schreef:
- Wauw. Die. Avatar. O.o
Waz heeft hem getekend <'3 |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 22:19 | |
| Ik maak een manische puinhoop van mijn kamer een dag voor de meeting om alles bij elkaar te schrapen. Wat zou er mis kunnen gaan :'D
ZELDATHON IS WEER BEGONNEN <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 22:21 | |
| Oh ja O.o Shizzle xD Ik wou nog tekeningen maken voor wat mensjes, maar heb er geen tijd meer voor gehad. *cries* |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 22:34 | |
| - Brindlepool schreef:
- Nieuw setje, dankjewel Cees! (:
Het is een mooie c: |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 22:49 | |
| Nice setje Danii!
Gawd. Vier gasten die L4D2 spelen en jij die ernaar luistert x'D It's a shame that I have to go to bed now, I wanna listen to this xD
Well, I'm off guys. Nog eventjes Zeldathon kijken, pitten en dan morgen weer vroeg op x'D De wekker staat op half 7, hoezee *gaapt* |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 22:57 | |
| btw, waar kunnen jullie die groepen vinden waar je je kat aan moet melden? |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 23:04 | |
| - Fawnstep schreef:
- btw, waar kunnen jullie die groepen vinden waar je je kat aan moet melden?
Bedoel je zo vanonder bij wie is online die groepen? |
|
| |
Chi 380
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 23:19 | |
| |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 23:22 | |
| - Sagepaw schreef:
- Fawnstep schreef:
Bedoel je zo vanonder bij wie is online die groepen? Ik bedoelde die groep waar je je kat aan moet melden xD Maar heb 't al gevonden :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 23:26 | |
| - Frostlake schreef:
- Sagepaw schreef:
- Fawnstep schreef:
Bedoel je zo vanonder bij wie is online die groepen? Ik bedoelde die groep waar je je kat aan moet melden xD Maar heb 't al gevonden :3 Oh die x3 Maar goed dat je het al hebt gevonden c: |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 23:44 | |
| Ik heb zojuist fan art gemaakt voor elk persoon die naar de meeting komt.... Mijn hand is nu dood ;A;
NEVER DOING THAT AGAIN. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 23:48 | |
| Hm dat is raar, ik heb een transparante achtergrond op Gimp en als ik het dan opsla, wordt deze wit...? |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 23:49 | |
| Nele@ Juiste bestandsformaat gebruikt? Sommigen ondersteunen transparantie namelijk niet. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 23:52 | |
| - Snowynight schreef:
- Nele@ Juiste bestandsformaat gebruikt? Sommigen ondersteunen transparantie namelijk niet.
Nee, daar heb ik inderdaad niet naar gekeken. Weet jij welke transparantie wel ondersteunen? :3 |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 23:53 | |
| - Sagepaw schreef:
- Snowynight schreef:
- Nele@ Juiste bestandsformaat gebruikt? Sommigen ondersteunen transparantie namelijk niet.
Nee, daar heb ik inderdaad niet naar gekeken. Weet jij welke transparantie wel ondersteunen? :3 Over het algemeen is PNG het beste voor transparantie ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 0:01 | |
| - Snowynight schreef:
- Sagepaw schreef:
- Snowynight schreef:
Nee, daar heb ik inderdaad niet naar gekeken. Weet jij welke transparantie wel ondersteunen? :3 Over het algemeen is PNG het beste voor transparantie ^-^ Het is gelukt met PNG, erg bedankt! ^^ |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 0:03 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |