|
|
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 dec 2013 - 22:11 | |
| Hello Nath~! Ik heb zin in Zaterdag <'3 Wat zal ik toch als eerste tekenen.. Hmmm |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 dec 2013 - 22:12 | |
| Linn? :'D Kwam jij ook naar de meeting? :'3 En kom op skype D:Nieuw setje Honey<3 EDIT; *facepalm* Honeys ogen zijn goud, niet blauw. |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 dec 2013 - 22:15 | |
| Quinty: Nee, ik kwam niet naar de meeting :c |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 dec 2013 - 22:20 | |
| Guys? Honey's ogen zo laten, of goudish maken?
Ik vind dat blauw zo mooi ;w; |
|
| |
32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 dec 2013 - 22:23 | |
| ik vind blauw ook wel mooi, maar het is wel jouw keus |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 dec 2013 - 22:24 | |
| |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 dec 2013 - 22:25 | |
| Mousedung the system, dan blijven ze blauw x'D Dan is het maar een exacte kopie van Lostvoice<3
|
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 dec 2013 - 23:02 | |
| .-. Ik heb van sims 3 maar twee uitbreidingen, en mijn ouders willen de rest niet downloaden omdat ze vinden dat ik dan weer 'verslaafd' word net zoals een tijdje geleden .-. |
|
| |
Soepsazzzz.... *sleeps* 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 dec 2013 - 23:30 | |
| Nawhh, ik heb sinds kort ook (eindelijk) de Sims 3 c: En idd al verslaafd.
Besef nu ook da kerst al voorbij is en ik nam telkens voor dat ik nog kerstsetjes zou gaan maken xD |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 dec 2013 - 23:54 | |
| xD Fail xp
Maargoed, ik heb wel beestenbende en exotisch eiland, dus moet me daar maar mij vermaken xD |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 dec 2013 - 23:55 | |
| Hahahaha, maak anders nieuwjaarssetjes?C: Kun je letterlijk vuurwerk op je setjes 'knallen' (A)
---
Ik heb veel teveel lol met het bespelen van Tinder. Straks droogt m'n inspiratie op :C x'D |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 1:37 | |
| Ach ik ga ook maar slapen. Ik zal pas terug overmorgen on komen. Ben morgen naar de Mechelse jumping! :3 --- @Simsmensjes; God sims? Dat heb ik veilig achter slot en grendel gestoken sinds ik er niet meer wou mee posten x'D |
|
| |
32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 2:02 | |
| mijn laptop staat op 14 oktober 2013 en op 5.13 uur. En loopt voortdurend vast |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 8:56 | |
| Er is echt iets grondig mis met mijn laptop! Hij is nu zo'n jaar of 3-4... Als ik hem opstart komt er telkens wat op van de batterij die niet meer werkt of zo, en dat heb ik nu écht wel door want er staat (als 'ie opstaat) steeds weer op dat hij oplaad, maar het BLIJFT 0% O_o Hij is ook mega traag en raakt super snel oververhit... Ik wilde over laatst sims 3 gaan spelen, met mijn zusjes haar uitbreidingspakket Beestenbende, en dat wilde hij gewoon niet meer doen?! Dan heb ik het uitbreidingspakket van m'n pc verwijderd, en nu kan ik nog steeds m'n gewone sims 3 niet meer spelen?!!! Nu ben ik zelfs al bang dat als ik de batterij even uittrek, dat 'ie dan uitvalt of niet meer opstart... En dan ben ik dus al mijn bestanden kwijt... ;'$ |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 10:25 | |
| |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 10:38 | |
| - Skippy schreef:
- xD Fail xp
Maargoed, ik heb wel beestenbende en exotisch eiland, dus moet me daar maar mij vermaken xD Ohh, die wil ik graag.. Maar meer dan 4 uitbreidingen kan deze pc denk ik niet aan |
|
| |
Esmée 161 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 11:00 | |
| Sims ? Heb pas Bovennatuurlijk en Jaargetijden gekocht, heb nu al die twee plus Huisdieren .. :') |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 11:05 | |
| Ik heb Bovennatuurlijk, Jaargetijden, Na middernacht en Beestenbende. En ik wil Showtime en Exotisch eiland, maar dat ga ik niet doen |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 11:09 | |
| - Snowdot schreef:
- Ik heb Bovennatuurlijk, Jaargetijden, Na middernacht en Beestenbende.
En ik wil Showtime en Exotisch eiland, maar dat ga ik niet doen Een tijdje geleden had ik echt alle uitbreidingen en extra uitbreidingen gedownload, maar toen ik jaargetijden er ook nog bij deed liep de hele shit vast en moest alles verwijderd worden. Mijn ouders wilden mij toen geen sims meer geven, en ik moet het doen met beestenbende en exotisch eiland, meer krijg ik niet xD Ik wilde eigenlijk heel graag Showtime, Studententijd en Bovennatuurlijk erbij, maar ja. |
|
| |
Esmée 161 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 11:13 | |
| Na middernacht vind ik ook wel leuk, maar mijn ouders vinden ze niet zo oké xD En ambities lijkt me ook wel leuk =) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|