|
|
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 dec 2013 - 19:13 | |
| - Owlpaw. schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Justin Bieber stopt met muziek maken. Mijn kerstcadeau is hier!
EINDELIJK!!!
ben een epic katje aan het tekenen, iemand die het wil zien? (nog niet af) Ik wil hem graag zien |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| |
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 dec 2013 - 19:22 | |
| Awesome Hanna Ik ben zelf ook nog steeds lerende in de katten anatomie ^^ Vreemd maar waar, een Lynx lijkt haast geen nek te hebben o.o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 dec 2013 - 19:30 | |
| @Rebecca, tnx, en nu je het zegd... o.O |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 dec 2013 - 19:32 | |
| Het is echt verwarrend voor mij, want ik wil ze steeds mét nek tekenen x) |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 dec 2013 - 19:36 | |
| Merry X-mas everyone btw :') Zou fijn zijn als iemand iets aardigs over mn verhaal zei maar ja, ik schrijf maar gewoon verder aan het eerste hoofdstuk |
|
| |
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;) 474 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 dec 2013 - 19:38 | |
| @Hanna; mooi <333 @Rebbecca; Haha, heb eens gekeken en ik zie dat ze een mini nekje hebben xD best grappig. @Esmee; Merry X-mas, btw heb je nog dat plaatje die ik voor Liselot heb gevraagd? |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 dec 2013 - 19:39 | |
| Klopt, maar je ziet bijna geen borst x) En ik ben er heel erg aan gewend borst te tekenen met extra veel vacht :3 |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 dec 2013 - 19:41 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Merry X-mas everyone btw :')
Zou fijn zijn als iemand iets aardigs over mn verhaal zei maar ja, ik schrijf maar gewoon verder aan het eerste hoofdstuk Verhaal? Ik ben ook een verhaal aan het schrijven, maar over vroeger en paarden. Iemand die interesse heeft om mijn proloog te lezen? c= |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 dec 2013 - 19:42 | |
| AARGGHHHE!!!!! ik ben echt vreselijk met lagen DX ik wou mijn kat wat beter inkleuren, en per ongeluk teken ik op m'n lineart, ik los het op, en dan begin ik weer op m'n lijntjes te tekenen :'3 |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 dec 2013 - 19:45 | |
| - Lizardkit schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Merry X-mas everyone btw :')
Zou fijn zijn als iemand iets aardigs over mn verhaal zei maar ja, ik schrijf maar gewoon verder aan het eerste hoofdstuk Verhaal? Ik ben ook een verhaal aan het schrijven, maar over vroeger en paarden. Iemand die interesse heeft om mijn proloog te lezen? c= Jaa kijk maar in art corner ^^ Ik wil wel lezen hoowr :') --- http://www.deviantart.com/art/meow-217464007Is dit plaatje/deze kat al bezet? --- http://light-from-emirates.deviantart.com/art/affection-256723746Ik geloof dat dit t plaatje was |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 dec 2013 - 19:53 | |
| |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 dec 2013 - 19:55 | |
| Wie van jullie gaat mee naar de Meeting? |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 dec 2013 - 19:56 | |
| Ik denk van niet, Esmee. OOOEEEH, mag ik er een setje mee maken voor je Secret Santa? =3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 dec 2013 - 19:59 | |
| Heb je het tegen mij? Zo ja ^^ Ja natuurlijk. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 dec 2013 - 20:00 | |
| - Lizardkit schreef:
- Ik denk van niet, Esmee. OOOEEEH, mag ik er een setje mee maken voor je Secret Santa? =3
Jaa als je t tegen mij hebt ^^ T is een kitten, en aangezien hij niet bezet is ga ik m gebruiken voor een aanmelding voor Wolf en Shrew kitten x3 Oewh ideetje, misschien moet ik m Kestrelkit noemen <3 |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 dec 2013 - 20:02 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Lizardkit schreef:
- Ik denk van niet, Esmee. OOOEEEH, mag ik er een setje mee maken voor je Secret Santa? =3
Jaa als je t tegen mij hebt ^^ T is een kitten, en aangezien hij niet bezet is ga ik m gebruiken voor een aanmelding voor Wolf en Shrew kitten x3 Oewh ideetje, misschien moet ik m Kestrelkit noemen <3 Ik had het inderdaad tegen jou^^" x$ De naam Kestrelkit hé? Moet er een tekstje op? c= |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 dec 2013 - 20:04 | |
| - Lizardkit schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Lizardkit schreef:
Jaa als je t tegen mij hebt ^^ T is een kitten, en aangezien hij niet bezet is ga ik m gebruiken voor een aanmelding voor Wolf en Shrew kitten x3 Oewh ideetje, misschien moet ik m Kestrelkit noemen <3 Ik had het inderdaad tegen jou^^" x$ De naam Kestrelkit hé? Moet er een tekstje op? c= Ja Kestrelkit x3 Uhmm hoeft nii ik had nog niet echt wat in gedachten |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 dec 2013 - 20:43 | |
| meh, Kerst voeld zo 'on-kerstig' dit jaar... |
|
| |
Jojo 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 dec 2013 - 20:44 | |
| - Owlpaw. schreef:
- meh, Kerst voeld zo 'on-kerstig' dit jaar...
*trekt wijze oma gezicht* dat komt omdat er geen sneeuw licht, kind. xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|