|
|
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 dec 2013 - 12:25 | |
| @Babs; Whahaha xD Ashfur, what've you done? XDDD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 dec 2013 - 12:28 | |
| Soof@ Ik prik je wel even op de FB chat x'D
Bo@ Ik lag helemaal strike toen ik 'm zag. :') |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 dec 2013 - 12:29 | |
| @Babs; Me too xD Whaha xD Genius (': |
|
| |
Soepsas 90 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 dec 2013 - 13:02 | |
| Iemand topicje met Miles? c: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 dec 2013 - 13:13 | |
| HAHAHAHA Ik kwam net echt de slechtste grap tegen ooit op Tumblr xD - Spoiler:
1: Hahaha I can imagine that it’s annoying xd in my hockey team we have 3 girls called “floor” (that’s a normal name in the Netherlands xd)
2: do i have to ask if you got any ceilings in you team ? :p
:'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 dec 2013 - 14:02 | |
| |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 dec 2013 - 14:03 | |
| |
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 dec 2013 - 14:18 | |
| |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 dec 2013 - 15:06 | |
| Oh mijn god. Gelukkig heb al redelijk veel ervaring met paarden of anders lag ik nu int ziekenhuis. - Spoiler:
Ik ging buitenrijden met Destiny. Of noem het maar buitenrodeo doen. De eigenaar wandelde nog even mee tot we van de grote baan afwaren en dan ging ik alleen verder. Eerste obstakel; Een bouwerf langs de kant van de weg. Ze hadden al gezegd dat ze als de dood is voor vuilniszakken 'plastic', en gezien er plastic aan dat huis hing geraakte ik niet verder. Na enkele keren dr gekalmeerd te hebben geef ik op en keer ik terug, want er voorbij geraakten we niet. Komt daar een gigantische vrachtwagen af (en een jogger die wss nu een angst voor paarden heeftxD). Normaal is ze niet bang van auto's of andere vervoermiddelen. DACHTEN we tenminste. Toen schoot ze op hol, naast de grote baan, geweldig. Ik heb er tegen kunnen houden en gelukkig zag die chauffeur dat ik last had met m'n paard, en bleef die staan. Zijn we achter die jogger gaan lopen, in zo'n mega snelle draf xD. Dat mens liep steeds sneller, hmm, hoe zou dat komen :'D Gelukkig was het niet ver meer, en ben ik gewoon terug met haar naar de piste gereden. :')
|
|
| |
Not Quinty, Lianne! 130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 dec 2013 - 15:11 | |
| Hierboven;; Oeh mooie redding ;D Go jogger, gó! Faster I say >) |
|
| |
Anna/Duckface 29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 dec 2013 - 15:12 | |
| @Chi; whaha, die jogger heeft vast een angst aan paarden opgedaan. xD |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 dec 2013 - 15:15 | |
| @Lianne, Hehe, Des leek dat wel te willen ja xD Ze ademde bijna in z'n nek xD @Anna, Denk het ook ;3 Naja, als ik hem ooit nog eens tegenkom bied ik hem m'n excuses wel aan xD Toen dacht ik alleen maar aan veiligheid, veiligheid xD |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 dec 2013 - 15:17 | |
| Wally en Sam [zn jongere broertje] zijn LoL aan het spelen met Skype aan x'D I still understand why I hate that game XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 dec 2013 - 15:20 | |
| Whaha, groot gelijk dat je daar aan dacht toch (; Hoe lang heb je haar nu al? :3
ik vind het so insanely epic dat je een paard hebt D': |
|
| |
Chi 204
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 dec 2013 - 15:27 | |
| Ik denk bijna 2 maand. ^^ Daarvoor had ze geen conditie, de eigenaar doet/deed niks met haar. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 dec 2013 - 15:29 | |
| Ah, you do a great job B( Thumbs up c; |
|
| |
Chi 204
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 dec 2013 - 15:35 | |
| Haha merci<3 Ze kwam me nadien ook knuffelen, iets wat ze bijna nooit doet. Dus ik denk wel dat ze blij was dat ik haar toen had gekalmeerd. |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 dec 2013 - 15:38 | |
| Ik ben weer bezig met een verhaal... kunnen jullie even zeggen of mijn schrijfstijl redelijk is, en of het te bergijpen valt? - Spoiler:
Proloog
De wind woei nog altijd even krachtig als een paar uur daarvoor, eigenlijk was het te zeggen dat het alleen maar erger was geworden. Zuchtend keek ze naar buiten, en volgde de vallende bladeren met haar ogen. Soms vroeg ze zich af wat ze hier deed, en dan kwam ze tot de conclusie dat ze hier niet eens hoorde. Maar ze lieten haar niet gaan. Ze moest haar straf uitzitten, voor iets waar ze niks aan kon doen. Want had zij er dan zelf voor gekozen om een half-elf te zijn in plaats van helemaal een elf? Had zij dan zelf beslist dat haar moeder zo nodig moest trouwen met een man? Had zij dan zelf gewild dat ze niet onsterfelijk was, en dat ze nóóit zoals de andere elfen zou worden? Nee. En als ze zou hebben mogen kiezen zou dat haar keuze ook niet zijn geweest. Maar het maakte niemand uit. Ze hadden haar gemarteld van binnen, met pijnlijke woorden die ze het liefste zo snel mogelijk wilde vergeten. Ze hadden haar opgesloten in een koude kamer zonder ramen, en haar alleen maar eten gegeven wanneer ze dreigde te sterven. Eerlijk was eerlijk, ze had het niet erg gevonden om te sterven. Maar dat hadden ze niet laten gebeuren, ze wilden haar zien lijden. En nu zat ze hier, zonder enig idee te hebben van waar ‘hier’ was. Het enige voordeel was dat niemand haar naam kende. In elk geval was zeker dat ze midden tussen de mensen zat, dat sommige mannen hun ogen niet van haar af konden houden en dat ze gedwongen was om haar lange, golvende zwarte haar in een vlecht te dragen zodat ze haar puntoren en haar typisch elfachtige haar niet opmerkten. Hoewel ze geen idee had of dat wel werkte. Wat moest ze nu? Ze was ontsnapt uit het enorme Etheríen, het woud waar de elfen woonden. Maar wat moest ze hier op deze plek die ze niet eens kende, en waar ze tussen allemaal mannen zat, afgezien van een paar meiden die met bierpullen rondliepen en vrij weinig aan hadden. Ze voelde zich als een klein visje dat langzaam van een hele hoge waterval viel. Vroeg of laat zouden ze haar ontdekken, en dan was het einde verhaal. De mensen en de elfen hadden niet zo’n hele goede relatie en ze zouden het niet op prijs stellen als ze dan een elf tegen kwamen. Ze zouden toch niet geloven dat ze maar half-elf was.
|
|
| |
Anna/Duckface 33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 dec 2013 - 16:01 | |
| @Esmee; mooi! Ik vind het al heel spannend xD Kon ik maar zo'n goede verhalen verzinnen ^^ -- Blaast stof af van gekregen accje. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 dec 2013 - 16:09 | |
| Zoww, eerst nieuwe kader maken voor Jay, en dan posten <'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|