We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Hmm, ik denk niet dat zo makkelijk gaat omdat er een best vervaagde transition van blauw tot vacht gaat.
-----
Het is me vandaag gelukt om iemand redelijk uit de put te krijgen, maar ik voel me daarna altijd zo drained... Sorry peoples war ik nog moet posten, ik heb er de puf niet voor.. ;3;
Morgen EINDELIJK showuitrusting voor Destiny testen.<3 We hebben in de garage gerommeld en mega coole dingen gevonden, mega coole dekens en bandages, en dan ook nog witte teugels <3
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
SOMEONE KILL ME KNOW PLEASE! D: :C *pakt jetpack en vliegt naar de maan, rolt zich daar op*
what's wrong?
Ze staan achter tegen de een na laatste van de Eredivisie ;______;
Dat betekend dat als ze verliezen...
Ze het gewoon weer eens hebben laten liggen d: En dat gebeurde nu eventjes weer niet, maar blijkbaar zijn ze er nog niet klaar voor :/
@Moon;; Sure, is er al een topic? xD
Maar t staat 1-1? xD
IK ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG HET <3333333 LUC WAS 'T WEER MIJN LIEVE SUKKELTJE :'D NU NOG WINNEN! >D
Soof is weer Fanatiek xD
--
Wat vinden jullie btw van Jay's nieuwe setje? c: (t plaatje vond ik way to cute xD)
OEEEEEEEE JE WILT ME NIET ZIEN ALS IK FANATIEK BEN MIJN LIEVE BO :'D Ik probeerde wel te onderhandelen met het internet, geen idee wat er toen door mijn kop ging x'D