|
|
Lianne 230 Actief Disconnect and self-destruct
One bullet at a time
What's your rush, now?
Everyone will have his day to die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 dec 2013 - 19:01 | |
| |
|
| |
120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 dec 2013 - 19:06 | |
| - Ik heb geen zin in de kerstvakantie.... I hate this :c //klik:
Aaaah ik heb geen zin in de kerstvakantie Dx I. HATE. THAT. GUY. FIJN. Ik bedenk me plots dat mijn klas misschien wel plaatsen gaat wisselen na de vakantie, en aangezien mijn mentor een beetje pissig werd op het feit dat de jongen achter mij me nogal afleidde is de kans groot dat hij ergens ver weg van mij moet zitten. ARGJKJANFNJDFS Fijn. WIL DIE GAST MIJ GEDEPRESSEERD HEBBEN OFZO? -.- Ik ga de komende tijd NOOIT overleven ;w; hij was namelijk de enige die me opvrolijkte, en nu kom ik vast in een k** gedeelte te zitten ;w; En ik haat die jongen ook... aangezien ik mezelf had voorgehouden dat ik geen jongens meer leuk zou gaan vinden...
...maar ik denk dat ik me niet aan die belofte kan houden x"D
I feel like crying ;=;
|
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 dec 2013 - 19:08 | |
| JA! internet gaat weer snel! morgen krijg ik photoshop! |
|
| |
Le AA(Amy) 109 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 dec 2013 - 19:24 | |
| - Owlpaw. schreef:
- JA!
internet gaat weer snel! morgen krijg ik photoshop! Muweeeeh, jij krijgt al de dingen die ik wil D: Welke Photoshop? |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 dec 2013 - 19:27 | |
| - Platinumsoul schreef:
- Ik heb geen zin in de kerstvakantie.... I hate this :
Aaaah ik heb geen zin in de kerstvakantie Dx I. HATE. THAT. GUY. FIJN. Ik bedenk me plots dat mijn klas misschien wel plaatsen gaat wisselen na de vakantie, en aangezien mijn mentor een beetje pissig werd op het feit dat de jongen achter mij me nogal afleidde is de kans groot dat hij ergens ver weg van mij moet zitten. ARGJKJANFNJDFS Fijn. WIL DIE GAST MIJ GEDEPRESSEERD HEBBEN OFZO? -.- Ik ga de komende tijd NOOIT overleven ;w; hij was namelijk de enige die me opvrolijkte, en nu kom ik vast in een k** gedeelte te zitten ;w; En ik haat die jongen ook... aangezien ik mezelf had voorgehouden dat ik geen jongens meer leuk zou gaan vinden...
I feel like crying ;=;
Je weet maar nooit toch? ): Die leraar wilt gewoon dat je goede cijfers haalt, want je wil echt niet blijven zitten, want dan zit je in een hele andere klas en is die jongen nog verder uit je bereik. |
|
| |
Jojo 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 dec 2013 - 19:33 | |
| - Shrewstar schreef:
- Platinumsoul schreef:
- Ik heb geen zin in de kerstvakantie.... I hate this :
I feel like crying ;=;
Je weet maar nooit toch? ): Die leraar wilt gewoon dat je goede cijfers haalt, want je wil echt niet blijven zitten, want dan zit je in een hele andere klas en is die jongen nog verder uit je bereik. Could be true c: |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 dec 2013 - 19:40 | |
| |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 dec 2013 - 19:45 | |
| - Miles schreef:
- Ik zit een stel plaatjes door te spitten voor nieuw acc.
Iemand die toevallig nog wat zoekt? Want kom behoorlijk wat leuks tegen waar ik niets aan heb ^.^
Btw. Nu ik vakantie heb :DWie wil topicje? Ik vind jouw onderschrift eng oO |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 dec 2013 - 19:51 | |
| Ik bij de eerste vraag van een proefwerk. EVERY DAMN TIME D: |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 dec 2013 - 19:52 | |
| ;w;
Ik wil (moet) naar de meeting |
|
| |
Jojo 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 dec 2013 - 19:57 | |
| - Shrewstar schreef:
Ik bij de eerste vraag van een proefwerk. EVERY DAMN TIME D: I know that feeling xD Vooral bij Grieks... |
|
| |
Le AA(Amy) 109 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 dec 2013 - 20:02 | |
| Is er iemand die het blauwe even transparant kan maken? -_- |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 dec 2013 - 20:05 | |
| - Squirrelkit* schreef:
Is er iemand die het blauwe even transparant kan maken? -_- is dat plaatje niet bezet ;w; |
|
| |
Le AA(Amy) 109 Actief
| |
| |
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 dec 2013 - 20:10 | |
| |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 dec 2013 - 20:29 | |
- Owlpaw. schreef:
- JA!
internet gaat weer snel! morgen krijg ik photoshop! Muweeeeh, jij krijgt al de dingen die ik wil D: Welke Photoshop? *laat* weet ik niet precies, maar alvast die die ik gratis kan downloaden^^ |
|
| |
Le AA(Amy) 109 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 dec 2013 - 20:31 | |
| - Owlpaw. schreef:
- Squirrelkit* schreef:
- Owlpaw. schreef:
- JA!
internet gaat weer snel! morgen krijg ik photoshop! Muweeeeh, jij krijgt al de dingen die ik wil D: Welke Photoshop? *laat* weet ik niet precies, maar alvast die die ik gratis kan downloaden^^ Oh, da's Cs2 ^^ Die mag ik misschien, maar de ene keer zegt mijn vader dat het wel mag en de andere keer weer van niet. En het is ook te zwaar voor de pc, die staat helemaal vol met van alles en nogwat. Meer zou hij echt niet aan kunnen D: |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 dec 2013 - 20:31 | |
| Ik moet meer posten, mweh >,<'' Meer leven in Zealkit, voordat hij leerling word. Wie wil er topic met hem? Ik heb vakantie, dus alle tijd -eindelijk- |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 dec 2013 - 20:32 | |
- Owlpaw. schreef:
- Squirrelkit* schreef:
- Owlpaw. schreef:
- JA!
internet gaat weer snel! morgen krijg ik photoshop! Muweeeeh, jij krijgt al de dingen die ik wil D: Welke Photoshop? *laat* weet ik niet precies, maar alvast die die ik gratis kan downloaden^^ Oh, da's Cs2 ^^ Die mag ik misschien, maar de ene keer zegt mijn vader dat het wel mag en de andere keer weer van niet. En het is ook te zwaar voor de pc, die staat helemaal vol met van alles en nogwat. Meer zou hij echt niet aan kunnen D: Die photoshop heb ik ook ^-^ @Zealkit ik heb Lovelypaw wel voor een topic ^-^ (ik ben wel weg vanaf dinsdag) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 dec 2013 - 20:33 | |
| - Zealkit schreef:
- Ik moet meer posten, mweh >,<''
Meer leven in Zealkit, voordat hij leerling word. Wie wil er topic met hem? Ik heb vakantie, dus alle tijd -eindelijk- GLOOOOOOOOOW |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|