The storyline of the tall poppy's - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

The storyline of the tall poppy's

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Tallpoppy
Member
The storyline of the tall poppy's - Pagina 2 DPKsfdL
Territo, teddy, Isis
232
Actief
Even angels have their wicked schemes

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallpoppy
BerichtOnderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's   The storyline of the tall poppy's - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 19:59

Ik heb gekozen ;D
Wees niet boos als jouw kitten er niet bijzit, ik ben gewoon gegaan voor de kittens die mij het meeste aanspraken ;D De kittens zijn geworden:

Robinkit - Charlie
Bulletkit - Chriss
Doekit - Cynthia
Splashkit - Melinda
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's   The storyline of the tall poppy's - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 20:17

Hartstikke bedankt^^, ik zal haar zo snel mogelijk aanmaken^^
Lizardtail
Member
Quinty
181
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardtail
BerichtOnderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's   The storyline of the tall poppy's - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 20:25

Haha, 3 C-spelers gekozen xD
Ik ga mijn aanmelding voor de kater -die 'de schuld op zich neemt', zeg maar- zo snel mogelijk maken/plaatsen!
Gingerpaw
Member
Charlie
163

CAT'S PROFILE
Gingerpaw
BerichtOnderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's   The storyline of the tall poppy's - Pagina 2 Icon_minitimema 30 dec 2013 - 21:53

OMG, Omg, omg -Sawry, just being super happy- xD

Zal haar zo snel mogelijk aanmaken ;P
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's   The storyline of the tall poppy's - Pagina 2 Icon_minitimema 30 dec 2013 - 22:04

gefeliciteerd voor de gekozen!

Jammer dat ik al weer niet gekozen ben maar wie niet opgeeft zal het nooit waarmaken of niet soms? Wink
Willowpaw'
Member
Dieuw~
188

CAT'S PROFILE
Willowpaw'
BerichtOnderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's   The storyline of the tall poppy's - Pagina 2 Icon_minitimema 30 dec 2013 - 23:14

Emmett
Tom-Cat • 24 Moons• Rogue

;; E M M E T T ;;

•GENERAL•
Name|| Emmett
Age|| 2 Summers
Gender|| Tom
Clan|| xx
Based on|| Een beetje op Emmett van Twilight.
Role|| De kater die haar zwanger maakt & aanvalt.

•OUTSIDE•
Otside|| Emmett heeft een korte maar zachte bruine tabby vacht. Hij is redelijk groot gebouwd en erg gespierd. Hij heeft groene meestal vriendelijke ogen, en een zwart neusje.

•INSIDE•
Keywords +|| Vriendelijk • Aardig • Vrolijk • Nonchalant • Charmant • Optimistisch
Keywords - || zelfhatend • Snel boos • Problemen met beheersing • Verleidelijk • Depressief
Inner|| Emmett is een erg vriendelijke en vrolijke kater. Hij is erg charmant en altijd wel in voor een geintje. Hij is meestal erg optimistisch en probeert altijd iedereen blij te maken. Toch heeft hij een groot probleem. Dat is ook de reden dat hij zichzelf haat. Emmett kan zichzelf namelijk erg slecht in de  hand houden. Dit kan verschillen; soms krijgt hij opeens, uit het niets, een enorme woedeaanval. Of hij is gewoon soms zichzelf niet meer. Hierdoor, en doordat hij erg knap en charmant is, heeft hij al meerdere keren last gehad van problemen. Hij is erg boos op zichzelf door zijn trekjes, en kan daarom soms in een erg depressieve bui zijn.  

•HISTORY•
Emmett is geboren op een warme zomerdag. Zijn ouders, beide rogue, waren dolgelukkig. Emmett was altijd een vrolijke en sympathieke kitten. Hij was erg speels en soms wat brutaal. Zijn ouders vonden het allemaal best. Toen hij wat ouder werd, als hij in een clan had gezeten was hij nu al een tijdje apprentice geweest, kwam er een einde aan het gelukkige bestaan van de familie. De fout lag bij zijn vader. Tot grote schrik zag Emmett hem samen met een andere poes. De kleine Emmett rende meteen naar zijn moeder, en hij vertelde alles. Zijn moeder was woedend. Zegging meteen naar hen toe, en vermoorde de poes in koele bloedde. Nu was het zijn vader die woedend was. In al zijn haat viel hij Emmetts moeder aan. Die was niet tegen hem opgewassen, en stierf. Op dat moment kreeg Emmett zijn eerste woedeaanval. Schreeuwend stortte hij zich op zijn vader. Doe was totaal overdonderd en verrast, en was geen partij voor de jonge en sterke Emmett.

Na dit hele incident is Emmett in zijn eentje gaan wonen, en geworden wat hij nu is.

•ABOUT ME•
Name|| Dieuw
Age|| 12
RPG experience|| Zo'n ruime 2 jaar (;
Motivation|| Ten eerste; I really like this storyline! Het is gewoon zo awesome! Ik vind Tallpoppy ook echt een geweldig! En ten tweede; Deze rol is gewoon geknipt voor Emmett. Ik heb hem aangemaakt voor een ander storylijntje, maar deze past eigenlijk nog veel beter bij Em (:

Tanglekit
Member
Mellie.
22
Afwezig

CAT'S PROFILE
Tanglekit
BerichtOnderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's   The storyline of the tall poppy's - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 20:57

Harstikke leuk dat Splashkit is gekozen!
& dat terwijl ik snel moest typen Razz

Ik zou haar binnenkort aanmaken ! Wink
Tallpoppy
Member
Territo, teddy, Isis
232
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallpoppy
BerichtOnderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's   The storyline of the tall poppy's - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 21:49

Gezien ik niet veel aanmeldingen voor de Rogue verwacht kies ik gewoon voor Emmett.
Ik wacht nog even op Lis met het kiezen van de andere kater.
Emmett
Member
Dieuw
17
Actief

CAT'S PROFILE
Emmett
BerichtOnderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's   The storyline of the tall poppy's - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 0:51

Jeej~
Hier is ie trouwens (;
Je roept maar als je een topicje wilt!
Robinkit.
Member
Charlie
2
Actief

CAT'S PROFILE
Robinkit.
BerichtOnderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's   The storyline of the tall poppy's - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 20:45

Well, here's Robin! ;D
Tallpoppy
Member
Territo, teddy, Isis
232
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallpoppy
BerichtOnderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's   The storyline of the tall poppy's - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 21:04

Er zal een kleine plottwist plaats gaan vinden guys! Zie hieronder dus!

De plottwist:
Willowpaw'
Member
Dieuw~
188

CAT'S PROFILE
Willowpaw'
BerichtOnderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's   The storyline of the tall poppy's - Pagina 2 Icon_minitimema 13 jan 2014 - 20:26

Gaat dit alles nog door?
Zo ja; zullen we dan een topicje Emmett x Tallpoppy doen?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's   The storyline of the tall poppy's - Pagina 2 Icon_minitime

The storyline of the tall poppy's
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: