| The storyline of the tall poppy's | |
|
|
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's zo 29 dec 2013 - 19:59 | |
| Ik heb gekozen ;D Wees niet boos als jouw kitten er niet bijzit, ik ben gewoon gegaan voor de kittens die mij het meeste aanspraken ;D De kittens zijn geworden:
Robinkit - Charlie Bulletkit - Chriss Doekit - Cynthia Splashkit - Melinda |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's zo 29 dec 2013 - 20:17 | |
| Hartstikke bedankt^^, ik zal haar zo snel mogelijk aanmaken^^ |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's zo 29 dec 2013 - 20:25 | |
| Haha, 3 C-spelers gekozen xD Ik ga mijn aanmelding voor de kater -die 'de schuld op zich neemt', zeg maar- zo snel mogelijk maken/plaatsen! |
|
| |
Charlie 163
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's ma 30 dec 2013 - 21:53 | |
| OMG, Omg, omg -Sawry, just being super happy- xD
Zal haar zo snel mogelijk aanmaken ;P |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's ma 30 dec 2013 - 22:04 | |
| gefeliciteerd voor de gekozen! Jammer dat ik al weer niet gekozen ben maar wie niet opgeeft zal het nooit waarmaken of niet soms? |
|
| |
Dieuw~ 188
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's ma 30 dec 2013 - 23:14 | |
| Emmett Tom-Cat • 24 Moons• Rogue |
|
;; E M M E T T ;;
•GENERAL• Name|| Emmett Age|| 2 Summers Gender|| Tom Clan|| xx Based on|| Een beetje op Emmett van Twilight. Role|| De kater die haar zwanger maakt & aanvalt.
•OUTSIDE• Otside|| Emmett heeft een korte maar zachte bruine tabby vacht. Hij is redelijk groot gebouwd en erg gespierd. Hij heeft groene meestal vriendelijke ogen, en een zwart neusje.
•INSIDE• Keywords +|| Vriendelijk • Aardig • Vrolijk • Nonchalant • Charmant • Optimistisch Keywords - || zelfhatend • Snel boos • Problemen met beheersing • Verleidelijk • Depressief Inner|| Emmett is een erg vriendelijke en vrolijke kater. Hij is erg charmant en altijd wel in voor een geintje. Hij is meestal erg optimistisch en probeert altijd iedereen blij te maken. Toch heeft hij een groot probleem. Dat is ook de reden dat hij zichzelf haat. Emmett kan zichzelf namelijk erg slecht in de hand houden. Dit kan verschillen; soms krijgt hij opeens, uit het niets, een enorme woedeaanval. Of hij is gewoon soms zichzelf niet meer. Hierdoor, en doordat hij erg knap en charmant is, heeft hij al meerdere keren last gehad van problemen. Hij is erg boos op zichzelf door zijn trekjes, en kan daarom soms in een erg depressieve bui zijn.
•HISTORY• Emmett is geboren op een warme zomerdag. Zijn ouders, beide rogue, waren dolgelukkig. Emmett was altijd een vrolijke en sympathieke kitten. Hij was erg speels en soms wat brutaal. Zijn ouders vonden het allemaal best. Toen hij wat ouder werd, als hij in een clan had gezeten was hij nu al een tijdje apprentice geweest, kwam er een einde aan het gelukkige bestaan van de familie. De fout lag bij zijn vader. Tot grote schrik zag Emmett hem samen met een andere poes. De kleine Emmett rende meteen naar zijn moeder, en hij vertelde alles. Zijn moeder was woedend. Zegging meteen naar hen toe, en vermoorde de poes in koele bloedde. Nu was het zijn vader die woedend was. In al zijn haat viel hij Emmetts moeder aan. Die was niet tegen hem opgewassen, en stierf. Op dat moment kreeg Emmett zijn eerste woedeaanval. Schreeuwend stortte hij zich op zijn vader. Doe was totaal overdonderd en verrast, en was geen partij voor de jonge en sterke Emmett.
Na dit hele incident is Emmett in zijn eentje gaan wonen, en geworden wat hij nu is.
•ABOUT ME• Name|| Dieuw Age|| 12 RPG experience|| Zo'n ruime 2 jaar (; Motivation|| Ten eerste; I really like this storyline! Het is gewoon zo awesome! Ik vind Tallpoppy ook echt een geweldig! En ten tweede; Deze rol is gewoon geknipt voor Emmett. Ik heb hem aangemaakt voor een ander storylijntje, maar deze past eigenlijk nog veel beter bij Em (:
|
|
|
| |
Mellie. 22 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's vr 3 jan 2014 - 20:57 | |
| Harstikke leuk dat Splashkit is gekozen! & dat terwijl ik snel moest typen Ik zou haar binnenkort aanmaken ! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's vr 3 jan 2014 - 21:49 | |
| Gezien ik niet veel aanmeldingen voor de Rogue verwacht kies ik gewoon voor Emmett. Ik wacht nog even op Lis met het kiezen van de andere kater. |
|
| |
Dieuw 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's za 4 jan 2014 - 0:51 | |
| Jeej~ Hier is ie trouwens (; Je roept maar als je een topicje wilt! |
|
| |
Charlie 2 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's za 4 jan 2014 - 20:45 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's za 4 jan 2014 - 21:04 | |
| Er zal een kleine plottwist plaats gaan vinden guys! Zie hieronder dus! - De plottwist:
Tallpoppy zal dus kittens verwachten van Emmett, en de kater (?) die het feit op zich neemt dat hij de vader is zal dit dus ook doen. Op de dag van Tallpoppy's bevalling zal ze ziek worden. 's Morgens is ze al aan het niezen en snotteren, en wat blijkt: ze heeft groenhoest. Maskheart maakt zich zorgen over de kittens die elk moment kunnen komen. Tallpoppy verzwakt erg en na een paar uren zullen de eerste weeën op komen dagen. Als eerste zal Bulletkit worden geboren, meteen gevolgd door Doekit en Splashkit. Het lijkt even stil te wezen en Tallpoppy probeert wat op adem te komen, ze heeft het erg zwaar. Net als ze denkt dat het drie kittens blijven zal Robinkit worden geboren, met nog een kleine verassing, een vijfde kitten. Deze kitten zal erg zwak en klein zijn, en zal later ook de nodige gebreken tonen. Haar naam word Bugkit. Tallpoppy zal zo erg verzwakt zijn dat ze na het uitspreken van de laatste twee namen het leven gaat verliezen, en haar kittens vol onwetendheid achterlaat in een koude wereld. De kater die de vader voor moet stellen gaat totaal in zijn rol op en ziet de kittens al snel als zijn eigen kittens. Hij zal hen de waarheid pas vertellen als de kittens Warriors zijn.
Er komt dus een kitten bij, Bugkit, en die zal ik gaan bespelen.
|
|
| |
Dieuw~ 188
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's ma 13 jan 2014 - 20:26 | |
| Gaat dit alles nog door? Zo ja; zullen we dan een topicje Emmett x Tallpoppy doen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's | |
| |
|
| |
|