| The storyline of the tall poppy's | |
|
|
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| Onderwerp: The storyline of the tall poppy's do 12 dec 2013 - 18:01 | |
| Tallpoppy is haar hele leven al een grote flirt geweest die zich weinig aantrok van de Warrior Code. Ze flirtte in die tijd met verschillende BloodClan katten en rogue's. Deze tijd is nu wat verstreken aangezien ze zich niet vaak meer buiten de grenzen van ThunderClan te vinden. Echter zal ze op een dag wel weer een kater van buiten tegenkomen, en deze heeft snode plannetjes. Hij verleid haar een beetje en hier zal ze sterk op ingaan. Tallpoppy is zich van geen kwaad bewust, en de twee spreken steeds vaker af. Op een gegeven moment zullen ze zo close worden dat Tallpoppy kittens verwacht. En wanneer ze dit hem verteld zal hij woedend worden: en haar vervolgens aanvallen en haar aardig toetakelen. Hij laat haar achter bij de grens en ze word hier gevonden door een kater, eentje die ze alles verteld, ook over haar relatie. Hij vat het redelijk spontaan op en ze smeekt hem te doen alsof hij de vader word, aangezien ze anders fors in de problemen zou zitten. De kater stemt toe en neemt haar mee, ze vertellen alleen dat Tallpoppy door een wildvreemde kater is aangevallen bij de grens. Eventueel gaat hier nog een patrouille heen, maar ze vinden alleen nog plukken haar en bloed van Tallpoppy zelf, de kater is spoorloos verdwenen. Na een paar moons word er in de Clan bekend gemaakt dat Tallpoppy zwanger is, van de kater die haar geheim dus kent. Niemand vermoed iets en de kittens worden geboren. Later zal de andere kater meer op het toneel komen, maar hij houd zich na het gevecht met Tallpoppy redelijk stil.
Ik zoek dus: De Rogue/BloodClan/Kittypet kater die haar zwanger maakt. De kater uit ThunderClan die zich voordoet als de vader, ook tegenover de kittens. De kittens :DDit moet een normale kitten aanvraag zijn.
Ook bij de katers gelieve een uitgebreide aanvraag maken.
Aangemelde kittens: - Hiddenkit - Doekit - Robinkit - Chaoskit - Hailkit
Laatst aangepast door Tallpoppy op za 28 dec 2013 - 18:21; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Bunny~ 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's do 12 dec 2013 - 18:06 | |
| Ik wil wel een kitten aanmelden ^^ Is een gele vacht mogelijk? |
|
| |
20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's do 12 dec 2013 - 18:13 | |
| Ik wil ook wel een kitten aanmelden,voorkeur aan vacht en eventuele naam? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's do 12 dec 2013 - 18:23 | |
| Naam maakt mij echt niet uit, maar vachtkleur gelieve zwart, wit of zwart/wit te doen. Dus liever geen rood/tabby :3 |
|
| |
Bunny~ 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's do 12 dec 2013 - 18:41 | |
| Dus geel/goudachtig is niet mogelijk? Dan moet ik een nieuwe naam bedenken :3 |
|
| |
20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's do 12 dec 2013 - 18:54 | |
| Oke, hier is het lijstje:
Naam:Hiddenkit/Mosskit(Keuze aan jouw.) Future Names:Hiddenpaw~Hiddenheart~Hiddenstar? Leeftijd:Pas geboren? Geslacht:She-cat Inside: Stoer Hiddenkit is een stoere meid. Ze laat zich niet snel kleineren. Ze is erg serieus als het over de krijgerscode gaat. Vanwege dat ze stoer is is ze ook niet altijd even braaf. Maar Hiddenkit is wel erg gracieus en aardig.
Dapper Hiddenkit is ook dapper en durft veel. Zo sluipt ze soms stiekem het kamp uit naar een verlaten vogelnestje in een niet al te hogen eik. Ook volgt ze stiekem leerlingen en mentors en erger zelfs de leider maar na een tijdje verveelt dat allemaal.
Stil Hiddenkit is een stil iemand. Ze is erg licht en kan ongehoord over alles sluipen. Ze is ook erg rustig naar maten ze ouder word. Ze is ook erg slim en intelligent.
Outside:Een kleine wit/zwarte poesje. More:Als je de naam niks vind kan ik een andere naam verzinnen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's vr 13 dec 2013 - 16:25 | |
| |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| |
| |
Charlie 163
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's wo 18 dec 2013 - 20:05 | |
|
RobinkitGeneral________________________________________________________ Current name: Robinkit Future names: Robinpaw, Robinquiver Gender: Feale Parents: Tallpoppy x Unknown Age: Unborn Rank: Kit Clan: Thunderclan Lifestyle: Clancat Siblings: ? Outside________________________________________________________ Fur: Zwart met wit Pattern: Grote vlekken Length fur: Halflang Eyes: Diepgroen Nose: Roze, met een zwart vlekje Build: Hij staat hoog op zijn poten, en heeft een redelijk lange staart, waardoor hij zijn evenwicht beter kan bewaren. Photos : http://befunkycartoonizer.s3.amazonaws.com/C1761924-1386014652924367large.jpg http://befunkycartoonizer.s3.amazonaws.com/C1761924-1386014668690085large.jpgInside________________________________________________________ Doorzetter: Robin zal nooit iets willen opgeven. Als je met iets begint, moet je het ook afmaken. Of dat nu een jacht is, of een persoonlijk voornemen. Ook wanneer ze het lastig heeft, je zal haar nooit horen klagen. Bescheiden: Je zal Robin nooit horen opscheppen over wat ze gedaan heeft. Ze houd er niet van zijn eigen prestaties op te hemelen, of er krediet voor krijgen. De poes heeft geen probleem met aandacht krijgen, enkel niet wanneer die gaat over wat zijzelf heeft gedaan. Ze geeft liever iemand anders de eer van haar prestaties. Snel opgewonden: Als ze vind dat er iets fout gaat, kan Robin zich soms verschrikkelijk opwinden. Ze wordt verschrikkelijk boos wanneer er volgens haar een verkeerde beslissing wordt genomen, of iets onrechtvaardig is. Enkel katten die ze echt vertrouwd kunnen haar dan kalmeren. Afstandelijk: De poes vindt dat je eigen zorgen moet dragen, het heeft geen zin anderen ermee te belasten. Vooral haar gevoelens laat ze niet graag zien, volgens haar is dat een teken van zwakte. Robin vindt dat anderen zich niet met haar zaken moeten bemoeien. Als er iets belangrijks gebeurt in haar leven, deelt de poes dit alleen met katten van wie ze houdt. Skills________________________________________________________ -Hoe meer °, hoe beter- Vechten °°°° Jagen °°° Snelheid °°° Ruiken °°°°° Horen °°°° Slimheid °°° Reactievermogen °° Klimmen °°°°° About me________________________________________________________ Name: Charlie Age: 15 RPG-experience: 1.5 years Gender: Girl Motivation: Ik wil gewoon al heel lang een Thunderclan accountje, en dat is natuurlijk het leukst met familie! Ook is het super dat het niet gewoon een mainstream koppeltje is. En Robin is gebaseerd op een personage uit een van mijn lievelingsboeken, dus ik ben een klein beetje maar verliefd op deze schat xD
Laatst aangepast door Gingerpaw op do 26 dec 2013 - 0:54; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Anna/Duckface 44 Actief
| |
| |
| |
Jamie~ 56 Actief
| |
| |
| |
Charlie 163
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's do 26 dec 2013 - 0:55 | |
| En mijn aanmelding staat er ook eindelijk xD |
|
| |
Jara 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's do 26 dec 2013 - 1:39 | |
| Ik ben wel geinteresseerd in de rol van de kater die de vaderschap op zich neemt. De kater is er nog niet mar was toch al van plan hem te maken en dit lijkt me een leuk verhaallijntje ;d Zodra ik de kater heb aangemaakt ga ik mn aanvraagje maken maar reserveer alvast een plekje ;3
|
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's do 26 dec 2013 - 9:05 | |
| Ik zou me graag aanmelden als de kitten / als de kater die de schuld op zich neemt, maar voor een kitten aanmelding zou ik graag eerst weten wie de kater zou worden, dus ik denk dat ik voor de kater ga^^" Mijn aanmelding komt hier te staan. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's do 26 dec 2013 - 12:09 | |
| Fijn dat al die aanmeldingen er al zijn Ik wacht nog eventjes af tot het weekend om te kiezen :3 Veel succes allemaal ;'D |
|
| |
Jara 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's do 26 dec 2013 - 20:28 | |
| Ik stap terug uit mijn aanmelding, heb toch besloten dat het niet is wat ik met hem wil ;3 Succes verder! |
|
| |
120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's do 26 dec 2013 - 21:20 | |
| HAILSTORM
♪ Name: Hailkit ~ Hailpaw ~ Hailstorm ~ (Hailstar)
♪ Age: Unborn
♪ Clan: Thunderclan
♪ Gender: Female
♪ Keywords: Silent ~ Fantasy ~ Helpful ~ Agressive ~ Strong ~ Protective
♪ Explanation & Inside
Silent ♪ Hailkit is een redelijk rustige kit, meestal verzonken in haar eigen gedachten. Ze heeft heus wel haar vrolijke en actieve momenten, maar het gebeurt maar al te vaak dat ze doet alsóf ze vrolijk en oplettend is, terwijl ze eigenlijk problemen heeft en met haar gedachten mijlenver weg is. Ze denkt vaak na over dingen als Starclan en waarom katten zijn zoals ze zijn, en sommige katten merken dan ook op dat ze het niet slecht zou doen als medicine cat. Dit is zo ongeveer Hailkit's grootste nachtmerrie, en haar antwoord is dan ook altijd dat ze dat nooit zou doen omdat ze haar kracht wil gebruiken om haar clan te verdedigen van elk gevaar.
♪ Fantasy Hailkit/paw/storm heeft een immens grote fantasie. Het gebeurt vaak dat ze plots wegdroomt, denkend aan werelden die niet bestaan terwijl ze in gesprek is met iemand. Dit kan vaak voor irritaties zorgen, maar Hailkit zelf lijkt hier geen last van te hebben. Ze blijft gelukkig in tijden van nood nog wel met beide benen op de aarde, wat haar tot een bijzondere maar niettemin goede warrior maakt.
♪ Helpful & Protective Hailkit lijkt een beetje apart en simpelweg raar, maar alhoewel het er niet op lijkt, ze geeft echt om haar clanmates. Ze is een zeer sterke poes, en dit zal ze altijd in gevechten voor haar clan/vrienden uiten. Ze houdt niet van gevechten om een onschuldig iemand te doden, of eergevechten. Ze zal haar klauwen nooit gebruiken om iemand anders zonder reden aan te vallen, simpelweg omdat ze dat nooit over haar hart kan verkrijgen. Ze word echter wel heel eng en agressief als je ook maar een vinger op haar dierbaren legt.
♪ Strong Hailpaw/storm is echt een sterke warrior, en ondanks haar fragiele uiterlijk ligt er flink wat kracht verborgen in haar poten. Ze is echter niet de perfecte warrior. Ze is namelijk wel slim, maar haar geheugen en logisch denkvermogen laat haar af en toe in de steek wanneer ze in de knel zit. Ze kan echter wel kalm blijven in moeilijke situaties, en koelbloedig handelen. Meestal lost ze dingen op met haar klauwen i.p.v. met haar hoofd. Ze zal echter nooit iemand aanvallen zonder goede reden.
♪ Skills (♪♪♪♪♪ = perfect, ♪♪ / ♪♪♪ = normal ♪ = bad) Hunting: ♪♪ Nose: ♪♪♪♪ Ears: ♪♪♪ Eyes: ♪ Claws: ♪♪♪♪ Muscles: ♪♪♪♪ Fighting: ♪♪♪♪♪ Intelligence: ♪♪♪
♪ Relatives Tallpoppy ║ Mother ║ You are my mother, so I trust you -Hailkit has not met anyone else yet-
Trust Like Dislike Hate Crush Love
♪ Outside Hailstorm is een zilverwitte poes van normale grootte. Ze is stevig gebouwd, maar op het eerste gezicht word ze meestal als "fragiel" omschreven. Ze heeft goudgele ogen, en een litteken wat ze zal krijgen wanneer ze een moon oud is (komt vast te zitten in doornstruik) is zich op haar schouder. {Plaatje komt later}
♪ ABOUT ME ♪ Name: Jojo! :3
♪ Age: 12,5 years
♪ RPG experience: 2,5 years ^^
♪ Motivation: Ik vind Tallpoppy echt een epic figuur, en deze storyline spreekt me wel aan ^w^ Ook heb ik al een tijdje dit figuur willen aanmaken, aangezien ik Hailstorm echt leuk vind C:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's za 28 dec 2013 - 18:21 | |
| De kittens zal ik zondag kiezen, dus, mochten er nog mensen zijn die een aanmelding willen maken, gaat uw gang :3 Ook zoek ik nog de échte vader ;D
Laatst aangepast door Tallpoppy op zo 29 dec 2013 - 20:28; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's zo 29 dec 2013 - 18:52 | |
| Name:: Bulletkit-Bulletshade Gender:: kater Outside:: De kater is een slanke, maar halflangharige kater. Ze is een bruine cyper in haar gezicht, maar calico op haar lichaam, ze geeft een grote witte vlek oo haar borst. Ze heeft gifgroene ogen, die alles erg goed ziet. Ze zien alle kleine bewegingen, wat haar kan afleiden met jagen, met vechten geeft het voordeel. Inside:: wordt uit gewerkt, maar ongeveer alsBulletproof. Motivatie:: Ik wil graag een nieuweBulet, maar dan in een andere clan proberen. Tally is ook amazing. |
|
| |
Mellie. 22 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's zo 29 dec 2013 - 19:57 | |
| Naam Splashkit Leeftijd onbeboren Geslacht poes Karakter :
Splashkit is een nieuwsgierig poesje, ze wil graag alles weten. Ook ontdekt ze graag nieuwe dingen en is ze erg creatief, soms té creatief waardoor ze wat rotzooi achterlaat. Opruimen doet Splashkit niet aan, als ze er geen zin in heeft vertikt ze het ook. Daarom is ze ook koppig, ze doet alleen wat ze zelf wil.
- in haast getypt -
|
|
| |
| Onderwerp: Re: The storyline of the tall poppy's | |
| |
|
| |
|