|
|
Charlie 163
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} brother/sister di 10 dec 2013 - 17:19 | |
|
General________________________________________________________ Current name: Robinpaw Future names: Robinquiver Gender: Female Parents: ? Age: 7 moons Current rank: Apprentice (zonder mentor) Current Clan: WindClan Lifestyle: Clancat Siblings: Owlpaw Outside________________________________________________________ Fur: Brown Pattern: Tabby, with a white spot on her chest Length fur: Mid-long Eyes: Green Nose: Brown Build: She’s rather small, but sturdy and well-muscled - Setje::
Inside______________________________________________________ Keywords: Competitive, forgiving, cheeky, sprawling, curious, charismatic, flirty Ze wil zo veel mogelijk dingen samen doen met haar zus, maar voelt zich vaak eenzaam. Robinpaw kan zelfstandig bezig zijn, hoewel ze niet houdt van alleen zijn. Ze is vaak nonchalant en ze krijgt er vaak kritiek op. Ze heeft niet veel doorzettingsvermogen en heeft soms geen zin om zich in te zetten. De poes geeft graag een bijdehand of brutaal antwoord, maar eigenlijk is het gewoon een verdedigingsmechanisme. Robinpaw flirt graag, en gooit daarbij al haar charme in de strijd. Ze is verschrikkelijk nieuwsgierig, wil van alles het fijne weten en houdt van dingen ontdekken. Ze vergeeft iedereen, wat die ook heeft fout gedaan, vooral als ze ruzie gehad heeft met iemand. Ook is Robinpaw heel erg competitief, bij een wedstrijdje jagen kan ze heel fanatiek uit de hoek komen. Likes: Slapen, familie, vrienden Dislikes: Alleen zijn, verliezen, kritiek krijgen About me_____________________________________________________ Name: Charlie Age: 15 RPG-experience: 1.5 years Gender: Girl
Laatst aangepast door Gingerpaw op do 12 dec 2013 - 21:00; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} brother/sister di 10 dec 2013 - 17:25 | |
| ~Kiwipaw~ ~Algemeen~Naam: Kiwipaw Vorige namen: Kiwikit Volgende namen: Kiwibird (Kiwistar?) (?) Leefwijze: Clankat Vorige Leefwijzen: / Toekomstige leefwijzen: ? Clan: Windclan Vorige clans: / Volgende clans: ? ~Karakter~Kiwikit is een hyperactieve, altijd vrolijke kitten. Ze kan niet wachten om apprentice te worden. Ze is erg vriendelijk, maar onaangepast waardoor ze soms dingen doet die iemand anders nooit zou overwegen. (bv: tijdens een gevecht aan een kat van een andere clan vragen wat die gegeten heeft, om een extreem voorbeeld te geven ) ~ Kiwipaw is nog steeds dezelfde hyperactieve poes. Nog steeds is ze erg vriendelijk, maar langzaamaan begint ze zich aan te passen aan verschillende omstandigheden. Verder is ze erg leergierig en heeft haar mentor haar handen vol aan haar. ~ Kiwibird is al wat gekalmeerd. Haar aanpassingsvermogen is niet veel meer verbeterd sinds haar apprentice-tijd. Sommige andere katten vinden haar daarom vreemd, wat ze niet erg fijn vind. Nog steeds is ze even vriendelijk, maar de katten die haar vreemd vinden mogen rekenen op een flink pak slaag. ~Uiterlijk~- Foto:
~Setje~Ava: Os: ~Over Mij~Naam: Bunny~ Bekendste account: Dyingpaw of Goldenpaw* Andere actieve accounts: Silent, Meadow, Sunday, Islandkit, Flowertime Motivatie: Ik vind dat Owlpaw een awesome karakter is en zou het heel leuk vinden om een Sibling van haar te kunnen spelen ^^ Verder heb ik erg veel inspiratie voor Kiwipaw.
Laatst aangepast door Goldenpaw* op ma 16 dec 2013 - 20:55; in totaal 5 keer bewerkt |
|
| |
26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} brother/sister di 10 dec 2013 - 17:30 | |
| - Goldenpaw* schreef:
~Kiwipaw~ ~Algemeen~ Naam: Kiwipaw Vorige namen: Kiwikit Volgende namen: Kiwibird (Kiwistar?) (?)
~Alvast een voorproefje :3~ alleen Kiwistar zal niet kunnen :3 tenzij dat hij/zij natuurlijk een leider van een clan word he ^^ |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} brother/sister di 10 dec 2013 - 17:33 | |
| [Als ik mag?] Die 'Kiwistar' staat tussenhaakjes aangezien het niet zeker is dat 'ie leider wordt. Dat staat zo in vrij veel aanmeldingen (voor andere dingen) c; |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {GZ} brother/sister di 10 dec 2013 - 17:38 | |
| Naam:Owlpaw Future Names:Owlclaw/Owlheart First Names:Owlkit Clan:Windclan Rang:Apprentice Inside:Een moedige leerling die goed luistert. Ze is ook erg slim en best aantrekkelijk. De leerling is ook erg koppig en dapper.De rest word nog uitgewerkt xd Outside:Grijze/Tijgerachtige kat. More:~
-Flut lijstje xd- |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} brother/sister di 10 dec 2013 - 20:15 | |
| - Roseheart schreef:
- [Als ik mag?]
Die 'Kiwistar' staat tussenhaakjes aangezien het niet zeker is dat 'ie leider wordt. Dat staat zo in vrij veel aanmeldingen (voor andere dingen) c; Inderdaad ^^ |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} brother/sister wo 11 dec 2013 - 12:54 | |
| bedankt voor de aanmeldingen al^^ jullie gaan het me echt moeilijk maken :'3 |
|
| |
Charlie 163
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} brother/sister do 12 dec 2013 - 21:01 | |
| Edit; Heb Robin's uiterlijk nog wat aangepast, nu is het waarschijnlijker dat ze zusjes zijn xD |
|
| |
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;) 474 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} brother/sister zo 15 dec 2013 - 13:13 | |
| |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} brother/sister zo 15 dec 2013 - 18:45 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} brother/sister ma 16 dec 2013 - 17:30 | |
| zijn er nog mensen die zich willen aanmelden? anders kan ik vanavond kiezen :3 |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} brother/sister ma 16 dec 2013 - 20:54 | |
| Ik heb wat spelfouten uit mijn aanmelding gehaald xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} brother/sister wo 18 dec 2013 - 17:00 | |
| |
|
| |
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;) 474 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} brother/sister wo 18 dec 2013 - 17:09 | |
| @Hanna; ik denk niet dat er nog veel mensen gaan komen... of wel... Ô.o x'D |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} brother/sister wo 18 dec 2013 - 17:29 | |
| EDIT: Okay hij staat er :3
Laatst aangepast door Brokenkit. op wo 18 dec 2013 - 20:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} brother/sister wo 18 dec 2013 - 17:31 | |
| |
|
| |
Esmee« 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} brother/sister wo 18 dec 2013 - 17:52 | |
| -Hier komt een aanmelding voor zusje, met de naam Puffinpaw~ |