{GZ} brother/sister

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{GZ} brother/sister

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Owlflight
Member
{GZ} brother/sister DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 8:49

Hey Gast,
bedankt om dit topic aan te klikken,
zoals de titel misschien al zegd, ben ik op zoen naar een broer en zus voor Owl, het mogen nieuwe, of oudere acc's zijn,
Eisen;
-ze zitten in windclan
-ze zijn even oud als Owl
-Hun naam begind met een vogel (bv. Owlpaw, Hawkpaw, Dovepaw...)

Een erg gedetaillierde aanmelding hoeft niet, maar het liefst zou ik wel iets over het karakter willen weten :3
ze hebben ook nog een grote zus, Earthpatch

-Hanna^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrenpaw'
Member
Daan
12
Actief

CAT'S PROFILE
Wrenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 10:34

Ik heb Wrenpaw' Very Happy Zijn karakter zoek ik liever uit in de rpg :3 *Wren betekend winterkoning*
Willowpaw.
StarClan
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 12:15

kan Willowkit een jonger zusje zijn Smile
anders maak ik graag een ander acountje aan! Smile

Ik dacht aan misschien zoiets als : Eaglepaw? of zoiets.

Laatst aangepast door Willowkit op zo 8 dec 2013 - 12:19; in totaal 1 keer bewerkt
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 12:18

@Wrenpaw, ik zou toch liever een kleinde aanmelding hebben zodat ik het karakter op voorhand een beetje kent Wink 

@Willowkit, sorry, maar ik ben echt op zoek naar slibbings Smile

Laatst aangepast door Owlpaw. op zo 8 dec 2013 - 12:44; in totaal 1 keer bewerkt
Willowpaw.
StarClan
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 12:20

Dan maak ik zo sebiet een nieuw accountje aan. Naam weet ik nog niet. Ik zal ook uitleg geven over karakter, uiterlijk, etc. maar heb nu even geen tijd ^^ ik reageer sebiet wel.
Earthpatch
Member
Dani(beest)
112
Actief

CAT'S PROFILE
Earthpatch
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 12:33

Dit is Earthpatch. ^^
Ik dacht laat haar maar even zien.
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 12:35

oké :3
Wrenpaw'
Member
Daan
12
Actief

CAT'S PROFILE
Wrenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 12:38

@Hanna, nuja, ik heb nog geen karakter voor hem want dat wil ik in de rpg hebben ;D
Ospreywing
Member
Lisa
18
Actief

CAT'S PROFILE
Ospreywing
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 13:10

(ik ben Willowkit xD) Dit is mijn nieuw accountje.
Kan hij/zij (staat nog niet vast) een broetje of zusje zijn??
Haar naam betekend "visarend"

(verdere beschrijving komt nog!!)
(ook AVA en OS zijn opkomst [nog met bezig] :3 )
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 13:24

@Daan, no problem, ik vind wel iemand anders^^

@Ospreypaw, ik zal beslissen na de 'verdere beschrijving' :3
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitimema 9 dec 2013 - 12:43

Ik wil me aanmelden~
Wanneer is de deadline?
Shira
Member
Hanna
38
Actief
Shira
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitimema 9 dec 2013 - 13:11

het was mijn idee om in de kerstvakantie te kiezen :3 ik weet nog niet precies wanneer^^
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitimema 9 dec 2013 - 13:58

Ok ^^ de aanmelding komt zo snel mogelijk, waarschijnlijk op donderdag of vrijdag :3
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitimema 9 dec 2013 - 16:08

Ik heb een acc over genomen van inactieve lijst. Haar naam is ook Owlpaw,latere naam nog niet echt bekend. Ik flans wel een lijstje inelkaar. Ik weet niet wanneer die komt heb namelijk tentames.
Ospreywing
Member
Lisa
18
Actief

CAT'S PROFILE
Ospreywing
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitimema 9 dec 2013 - 16:13

sorry, heb pas vanavond tijd om een uitgebreid lijstje te maken :3

--studere
Shira
Member
Hanna
38
Actief
Shira
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitimema 9 dec 2013 - 16:14

wel, allemaal al bedankt voor de (toekomstige) aanmeldingen :3
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitimema 9 dec 2013 - 18:29

Kan ik me nog aanmelden? :3
Blossompaw'
Member
~*Laura*~
34
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw'
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitimema 9 dec 2013 - 19:15

{GZ} brother/sister 7diw

Naam: laura
leeftijd: 13jaar
rpg ervaring: 2.5 jaar

Basics

Naam kat: //Ospreypaw//
Geslacht: //jongen/meisje. Staat nog niet vast//
leeftijd: //7 moons//

Kwaliteiten
Snelheid: 9.5/10
zicht: 8.5 /10
sterkte:  7/10
lenigheid: 9 /10
slim: 7.5 /10
inzicht: 7 /10
jagen: 9 /10
meisjes/jongens: 7/10
moed: meestal: 7/10
                  bij water: 2/10 (of minder, hangt van de diepte af)

Outside

vacht: //gevlekt// een gevlekte bruinachtige vacht van de Bengaalse kat. (daar stamt Ospeypaw ook een beetje vanaf ;3 )
Ogen ://donkerbruin,amberkleurig// diepe ondoorgrondelijke aardige dappere amberkleurige ogen wanneer Osprey goedgezind is, ze lijken je altijd lichtelijk uit de dagen. Donkerbruine diepe snijdende blik die je aantoont dat hij/zij niet met zich laat sollen als Ospreypaw kwaad is.
Oren: //redenlijk puntig// redenlijk puntige bruine oortjes waar Ospreypaw perfect mee kan horen, Ospreypaw hoort het kleinste geluidje. Als een echte Visarend (Osprey)
Bouw : //middelmatig, lenig// Een stevig gebouwd katje van middelmatige grote, met een soepele rug waarmee Ospreypaw in het kleinste nisje en spleetje op de ondenkstbare plaatsjes geraakt..
Inside

Karakter: //aardig,
respectvol, l
acht graag,
avontuurlijk,
enorme watervrees,
dodenlijk venijnig,
supper jager,
sluip aanvaller,
valt graag vanaf de lucht aan.//
Een waar hart van donkergoud, maar dit laat hij/zij niet altijd zien. Ospreypaw is een venijnige aanvaller die altijd het onverwacht doet, je laatverschieten vanaf de lucht en zijn/haar prooi graag zonder lijden dood. Toch doet Ospreypaw in de eerste plaats wat het beste is voor zijn vrienden, familie en naastverwanden, en heeft Ospreypaw een groot respect voor de lijders. Hij/zij is van niets bang, wel is hij/zij voorzichtig en beheerst. Waardoor Ospreypaw zo goed als nooit haar/zijn doel mist. Ospraypaw zou een leven verspillen of in risico nemen, behalven wanneer een ander hem/haar bedrijgt of Ospraypaw gen andere mogenlijkheid heeft. Hij is erg aardig en respectvol voor de lijders, de rest moet wel wat voor hem oppassen.. Een enorme watervrees ontneemt vaak zijn/haar moed en doet zijn benen knikken. strijdlustig en geniepig katje waar niet mee te sollen valt, als een echte arend.
+-

Pluspunten:waar je kat goed in is. : beslissen, beheerst blijven, vechten, jagen, helpen, listen uithalen, kattenkwaad, verstoppen, vanaf de lucht aanvallen.

Minpunten:waar je kat niet zo goed in is. : water (watervrees) en zijn/haar grote mond houden tegenover oudsten, warriors en anderen boven hem behalven de lijders.

Motivatie: //veel//Ik wel erg graag een zus/broer zijn! Ik ben erg actief. (behalve de vorige weeken omdat ik effe totaal geen inspi had) verder lijkt het me leuk om eens een kat te spelen met  zusjes/broertjes , familie.. Who do not try, who do not know.

pootjes Ospraypaw

Laatst aangepast door Blossompaw' op ma 9 dec 2013 - 20:09; in totaal 2 keer bewerkt
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitimema 9 dec 2013 - 19:53

@Bregje, sure, je hebt nog tot de kerstvakantie^^
Brokentune
Member
{GZ} brother/sister Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitimema 9 dec 2013 - 21:06

{GZ} brother/sister 93hl

||General||
:;:Name:;:
Cranekit - paw - claw

:;:Gender:;:
Female

:;:Nickname:;:
Cc

[size=11]||Clan||

:;:Clan Name:;:
WindClan

:;:Rank:;:
Apprentice

:;:Future Ranks:;:
Warrior - Elder

:;:Mentor:;:
Unknow

:;:Leader:;:
Evertar

:;:Deputy:;:
Lionroar

||Outside||
:;:Fur:;:
Wit met donkergrijze strepen die ondersteund worden door een lichtgrijze achtergrond, die zich rond haar ogen en langs haar kop vormen. Haar zijn grotendeels wit, op elke poot reikt er een donkere streep naar haar klauwen, maar meestal eindigt deze tekening aan 5 centimeter.

:;:Eyes:;:
Ijsblauw

:;:Special:;:
Ze heeft een serieuze groeiachterstand en zal deze door de jaren heen ook niet meer inhalen, waardoor er meestal wel over haar word gekeken.

||Pictures||
:;:Ava:
:;:Os:

||Inside||
Cranepaw is een verlegen poes. Ze onderschat zichzelf heel erg snel en staat meestal niet te springen om iemand te helpen, meestal door haar faalangst. Haar faalangst is een souvenir van haar bewogen jeugd. Daar werd ze meestal door twee katers gepest, die haar niet waardig genoeg vonden om een Warrior te worden. Dit deden ze omdat ze haar kleine silhout erg amusant vonden. Ze zal vaak steun zoeken bij haar broers en zussen, want -zo denkt ze- zij zijn de enigen die haar wel accepteren.

||Skills||
:;:Speed:;:
★★★★☆
:;:Power:;:
★☆☆☆☆
:;:Stamina:;:
★★☆☆☆
:;:Agility:;:
★★★★☆
--------------------
:;:Knowledge:;:
★★★☆☆
:;:Hunting:;:
★★★★☆
:;:Fighting:;:
★★☆☆☆
--------------------
:;:View:;:
★★★☆☆
:;:Smell:;:
★★★★☆
:;:Hearing:;:
★★★★★

---

||About me||
:;:Name:;:
Bo

:;:Age:;:
15 jaar

:;:Accounts:;:
Snowdrop/Fileze/Brokenkit.

:;:RPG-ervaring:;:
5 - 6 jaar, waarvan 2 - 3 jaar intensieve/goede ervaring.

:;:Motivatie:;:
Woop, woop :3

Laatst aangepast door Brokenkit. op wo 18 dec 2013 - 20:37; in totaal 2 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} brother/sister   {GZ} brother/sister Icon_minitime

{GZ} brother/sister
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: