|
|
Eµµ∂ 121 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons of misery yet, how many more to go?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 dec 2013 - 19:07 | |
| - Shrewstar schreef:
- Mr. Bond schreef:
- Nirwana schreef:
- Shrewstar schreef:
- Nirwana schreef:
- Shrewstar schreef:
- OH GAWD WHY? D:
Ik ben nu dus bekend met mn uitwisselingsmaatjeS! Het probleem staat er al; ik heb er twee. In zo'n klein huis? Ha! Ik kan er al nauwelijks eentje hier kwijt, laat staan twee. Wat dacht mijn moeder wel toen ze dat formulier invulde? (; Ik vind het heel stom om ze straks in een hotel te moeten laten slapen, actually :/ Well, nou maar hopen dat we ergens een bed neer kunnen zetten en dan slaap ik wel op de bank d: Sowieso ben ik al bang dat het niet gaat klikken ;_______; Wat ga je nu eigenlijk doen? Ergens anders 'wonen' ? Voor een week komen studenten van een Franse school hierheen en in de zomer ga ik een weekje naar hen toe, snap je? Ja, eigenlijk nu wel .. Da's toch raar, je kent hen niet ? Het zijn een soort penvrienden, tenminste, toen ik zoiets deed. Je kent ze van brieven, en nu krijg je dan de kans om ze in het echt te ontmoeten 'T wordt vast heel leuk Soof! ;D
Nee, wij sturen elkaar eigenlijk maar één brief voor zover ik weet, maar er is altijd nog wel iets genaamd fb x'D Maar ik ga zeker uit het groepje vallen, want die twee zijn beste vriendinnen en meestal gaat dat niet goed met de ander. Maar goed, ik wil niet heel vooroordelend overkomen, maar ik ben gewoon bang dat het gaat gebeuren D: Sowieso ben ik niet echt een meisjemeisje ^^" Oh zo ^^... Ik hoop voor je dat het toch een leuke tijd wordt, maar ik begrijp wat je bedoelt Over dat meisje meisje, daarin lijken we dan op elkaar x'D Ik heb nog nooit.. (Nooit) Nagellak op gehad, ik voetbal, ik ben goed in sport, en praat meer met de jongens dan met de meiden.. But hey, You're awesome!! Be proud of it! |
|
| |
Amyzing Spiderman 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 dec 2013 - 19:07 | |
| - Darkkit. schreef:
- iemand die hier een sheet mee wil maken? ik ben echt vreselijk met codes DX:
|
|
| |
Esmée 161 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 dec 2013 - 19:08 | |
| - Darkkit. schreef:
- Darkkit. schreef:
Ik ook, ik zie enkel dat het Owlpaw is |
|
| |
Amyzing Spiderman 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 dec 2013 - 19:13 | |
| - Nirwana schreef:
- Darkkit. schreef:
- Darkkit. schreef:
Ik ook, ik zie enkel dat het Owlpaw is ja, ik wou een sheet voor d'r maken, maar ik en codes gaan niet echt samen... |
|
| |
Esmée 161 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 dec 2013 - 19:14 | |
| - Darkkit. schreef:
- Nirwana schreef:
- Darkkit. schreef:
- Darkkit. schreef:
Ik ook, ik zie enkel dat het Owlpaw is ja, ik wou een sheet voor d'r maken, maar ik en codes gaan niet echt samen... Ik en en HTML valt mee, ik en Sheet codes sucks .. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 dec 2013 - 19:17 | |
| - Mr. Bond schreef:
- Shrewstar schreef:
- Mr. Bond schreef:
- Nirwana schreef:
- Shrewstar schreef:
- Nirwana schreef:
- Shrewstar schreef:
- OH GAWD WHY? D:
Ik ben nu dus bekend met mn uitwisselingsmaatjeS! Het probleem staat er al; ik heb er twee. In zo'n klein huis? Ha! Ik kan er al nauwelijks eentje hier kwijt, laat staan twee. Wat dacht mijn moeder wel toen ze dat formulier invulde? (; Ik vind het heel stom om ze straks in een hotel te moeten laten slapen, actually :/ Well, nou maar hopen dat we ergens een bed neer kunnen zetten en dan slaap ik wel op de bank d: Sowieso ben ik al bang dat het niet gaat klikken ;_______; Wat ga je nu eigenlijk doen? Ergens anders 'wonen' ? Voor een week komen studenten van een Franse school hierheen en in de zomer ga ik een weekje naar hen toe, snap je? Ja, eigenlijk nu wel .. Da's toch raar, je kent hen niet ? Het zijn een soort penvrienden, tenminste, toen ik zoiets deed. Je kent ze van brieven, en nu krijg je dan de kans om ze in het echt te ontmoeten 'T wordt vast heel leuk Soof! ;D
Nee, wij sturen elkaar eigenlijk maar één brief voor zover ik weet, maar er is altijd nog wel iets genaamd fb x'D Maar ik ga zeker uit het groepje vallen, want die twee zijn beste vriendinnen en meestal gaat dat niet goed met de ander. Maar goed, ik wil niet heel vooroordelend overkomen, maar ik ben gewoon bang dat het gaat gebeuren D: Sowieso ben ik niet echt een meisjemeisje ^^"
Oh zo ^^... Ik hoop voor je dat het toch een leuke tijd wordt, maar ik begrijp wat je bedoelt Over dat meisje meisje, daarin lijken we dan op elkaar x'D Ik heb nog nooit.. (Nooit) Nagellak op gehad, ik voetbal, ik ben goed in sport, en praat meer met de jongens dan met de meiden.. But hey, You're awesome!! Be proud of it! Ik doe niet eens aan shoppen [ik haat het al als mijn moeder me meesleurt door de stad :d] Hehe, ik hoop dat ze mij dan ook awesome vinden (': |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 dec 2013 - 19:24 | |
| Sooooof, je moet je pm op Quiet even checken D: I sended you a message. |
|
| |
That girl who thinks with Portals 107 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 dec 2013 - 19:46 | |
| - Geloof het of niet, maar ik heb dit getekend *proud*:
|
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| |
| |
Soof Bender <3 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 dec 2013 - 20:47 | |
| -facepalm- Als die mensen op mijn kamer moeten slapen.. dan.. hangen er héél veel posters op de muren. -kuch- Oeps x'D |
|
| |
120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 dec 2013 - 21:07 | |
| Ashiz :c Morgen Latijn proefwerk ;w; eeeeehn ik moet nog de nominativus- en accusativus uitgangen leren Dx
...dit gaat een lange, lange avond worden :c |
|
| |
Eµµ∂ 121 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons of misery yet, how many more to go?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 dec 2013 - 21:12 | |
| Terugkomend op Soof haar vraag laat
Of course they'll think your awesome!!! (Wie denk dat nou niet?!)
^^Hierboven, Veel geluk, I've been there...
Nu ga ik Top Gear kijken! ;D |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 dec 2013 - 21:17 | |
| - Platinumsoul schreef:
- Ashiz :c Morgen Latijn proefwerk ;w; eeeeehn ik moet nog de nominativus- en accusativus uitgangen leren Dx
...dit gaat een lange, lange avond worden :c Succes && het lukt je wel hoor! (: Sowieso is dat nog niet erg veel hoor, even een paar keer in je kop stampen en dan kan je het voor altijd opzeggen! :'D |
|
| |
120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 dec 2013 - 21:18 | |
| @Both:
Thanks... Het lukt nu gelukkig iets beter x"D |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 dec 2013 - 21:54 | |
| - Highfive schreef:
- BREAKING DAWN BOEK Y U SO THICK
I know what you mean, bro :') Ondanks de huge dikte kon ik echt niet stoppen met lezen, MOEST doorgaan xD |
|
| |
Butter(fly) 73 Actief Guess I better wash my mouth with soap
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 dec 2013 - 21:59 | |
| *Soort van dubbelpost, sawry* Nieuw setje gekregen voor Jewel van Thessa! It's so awesome <3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 dec 2013 - 23:00 | |
| I LAUGHED SO HARD XD |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 dec 2013 - 11:47 | |
| Hi ^-^
Heb eindelijk weer internet op computer en kan eindelijk weer posten ^-^
|
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 dec 2013 - 12:07 | |
| VAKANTIEEEEE =DD [Wel nog niet helemaal, maandag nog soort projectdag en vrijdag rapport ophalen, maar voor de rest n.n] |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 dec 2013 - 12:45 | |
| - Timefall schreef:
- VAKANTIEEEEE =DD
[Wel nog niet helemaal, maandag nog soort projectdag en vrijdag rapport ophalen, maar voor de rest n.n] Bofkont, ik heb nog een week les en volgende week vrijdag is er pas geen les mee |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|