|
|
Esmee« 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 9:42 | |
| Hello everyone (: Ik heb nu echt een soort kerstgevoel xD Alleen ontbreken de kerst setjes hier |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 9:44 | |
| omnomnom chocolade (misschien is het iets te vroeg voor chocolade ) |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 9:44 | |
| |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 9:48 | |
| - Owlpaw. schreef:
- awesome cat!:
yep, indeed an awesome cat :33 |
|
| |
❄ Daan ❄ 96 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 9:49 | |
| |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 9:59 | |
| - Louise schreef:
- Hello everyone (:
Ik heb nu echt een soort kerstgevoel xD Alleen ontbreken de kerst setjes hier Eh Lol, maar ik heb mn kerstsetje nu al ongeveer een week x'D |
|
| |
Esmee« 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 10:08 | |
| - Lítill schreef:
- Louise schreef:
- Hello everyone (:
Ik heb nu echt een soort kerstgevoel xD Alleen ontbreken de kerst setjes hier Eh Lol, maar ik heb mn kerstsetje nu al ongeveer een week x'D Oooh sorry ik ben een blinde kip :') Eigenlijk heb ik ze zelf ook nog niet xD Laat ik maar eens iemand zoekend daarvoor |
|
| |
44 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Count the days since I'm born and you will knowGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 10:08 | |
| Someone topic with Shadowfall? ^-^ Het maakt niet uit welke clan (: |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 10:09 | |
| - Louise schreef:
- Lítill schreef:
- Louise schreef:
- Hello everyone (:
Ik heb nu echt een soort kerstgevoel xD Alleen ontbreken de kerst setjes hier Eh Lol, maar ik heb mn kerstsetje nu al ongeveer een week x'D Oooh sorry ik ben een blinde kip :') Eigenlijk heb ik ze zelf ook nog niet xD Laat ik maar eens iemand zoekend daarvoor Iro heeft de mijne gemaakt, en een tijdje geleden wou ze meer maken, Vraag t aan haar misschien? (: |
|
| |
Esmee« 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 10:16 | |
| - Raisingkit schreef:
- Louise schreef:
- Lítill schreef:
- Louise schreef:
- Hello everyone (:
Ik heb nu echt een soort kerstgevoel xD Alleen ontbreken de kerst setjes hier Eh Lol, maar ik heb mn kerstsetje nu al ongeveer een week x'D Oooh sorry ik ben een blinde kip :') Eigenlijk heb ik ze zelf ook nog niet xD Laat ik maar eens iemand zoekend daarvoor Iro heeft de mijne gemaakt, en een tijdje geleden wou ze meer maken, Vraag t aan haar misschien? (: Goed idee :3 Janmer dat Rhymekit nu apprentice is anders kon ik haar kerstsetje van vorig jaar gebruiken |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 10:58 | |
| La la la la la la (:
Ik moeeeet iig leeeeeeren |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 11:03 | |
| Ik heb honger, maar tegelijkertijd ook weer niet.. |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 11:10 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 11:13 | |
| |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 11:20 | |
| - Shadowfall schreef:
- Someone topic with Shadowfall? ^-^
Het maakt niet uit welke clan (: Ik wil wel met Icyrose (: Ben alleen wel lerende, dus ik reageer niet zo heel erg snel xD Zou jij kunnen maken? |
|
| |
44 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Count the days since I'm born and you will knowGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 11:22 | |
| |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 12:22 | |
| |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 12:23 | |
| - Schoolopracht:
RPG-Text based __________________________________________________________________ Informatie: Rpg Text Based bestaat uit verschillende sites met verschillende onderwerpen. De onderwerpen kunnen van dieren tot mensen gaan. In deze rpg is het de bedoeling dat je met je aangemaakte karakter een soort van verhaal typt. Dit verhaal is geschreven vanuit jouw karakter, dus je zegt wat hij of zij doet of denkt. Dit doe je in een plaats in de rpg zelf, daarna kan een ander lid met zijn karakter op reageren. Jij reageert er weer op met jouw karakter, zodoende krijg je een soort van verhaaltje. Een klein voorbeeldje: Lui strekte Ratpaw zich uit en schudde haar grijze vacht uit. Het was zonlaag, dus ze was op tijd. Met haar nog slaapdronken kop ging ze de Apprentice Den uit en keek wat rond. Enkele Warriors stonden met elkaar te praten. Ratpaw ging rustig zitten en besloot om zo dadelijk te vertrekken.
Honger! De kleine kitten sprintte langs iedereen heen en rende recht op de prooistapel af. Eten! Lizardkit stortte zich op de prooistapel af en nam een muis weg. Blij met zijn winst ging Lizardkit weer terug. Plots kwam hij langs een grijze poes, moest hij wat zeggen? ‘’Mmhui’’ mompelde hij met de muis is zijn bek.
Dit zijn twee posts, een van Ratpaw en een van Lizardkit. Als ik met Ratpaw verder typ en ook met Lizardkit, gaat het verder. Dit is de bedoeling van rpg. Benodigdheden: Computer, internet, Rpg-site en fantasie. Stap 1: Zoek op Internet naar een rpg text based site. Zet bij je zoekopdracht misschien wat jij leuk vindt, bv: paarden. Zo krijg je Rpg Text Based Paarden. Klik de eerste site aan en bekijk hem goed. Zijn er met verschillende aangemaakte paarden verhalen geschreven zoals in de Informatie staat? Zijn er plaatsen aangemaakt, maar is er ook een Algemeen/General gedeelte met Rules, Bulletin Board. (Dit kan van de rpg afliggen) enz. Dan zit je goed.
Stap 2: Lees daarna altijd eerst de informatie, zodat je weet waar de rpg overgaat. Lees ook de regels. De regels zijn erg belangrijk, zonder deze weet je niet wat je moet doen en kan je in de fout schieten. Als je zeker weet dat je alles hebt, kan je aan de volgende stap beginnen.
Stap 3: Maak je Account aan. Dit kan je doen bij Register, het gaat als volgt: . Geef je account een naam, deze naam is meteen de naam van je karakter, dus niet Piet090 maar bv: Piet gewoon. Soms kan het zijn dat je naam al bezet is, om dit na te kunnen gaan, kan je een nieuwe tab openen en de site heropenen. Elke site heeft een gebruikerslijst, hoewel die niet bij iedereen hetzelfde heet. Als je de gebruikerslijst heb gevonden, typ dan je gekozen naam in bij de zoeker. Indien hij echt bestaat, moet je een andere naam nemen, indien er niks komt, zet dan een puntje of streepje achter je gekozen naam. (Dit is verband met een soms optredende fout van Actieforum). Sommige sites hebben regels over de namen, zorg er voor dat je deze ook heb gelezen.
. Vervolgens vul je je e-mailadres in en je wachtwoord. Zorg ervoor dat je je wachtwoord kan onthouden.
. Daarna vul je je eigen geslacht in en die van je karakter. Als jij dus een vrouw bent, vul je bij eigen geslacht dat in en als je karakter een man is, vul je dat in. Bij de meeste sites staat dit wel goed aangegeven
We moeten een instructie schrijven en ik heb dus voor Rpg gekozen. |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 12:28 | |
| @Lítill; In mijn straat loopt een kat rond, die zowat een beetje op Lítill lijkt xD Was echt raar toen ik die de eerste keer zag lopen x3 |
|
| |
zoé |met een streepje op de e| 19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 12:36 | |
| Welke clan voor deze kleine meid?<3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |