|
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 dec 2013 - 19:14 | |
| - Lítill schreef:
- Shrewstar schreef:
- @Bo; This? x'D
En inderdaad we konden erger hebben (: Indd, met Brazilië in de poel bv O.o Of Dl D: Iemand op Tumblr noemde onze poule 'The of Poule of Death', wtf? D: Australië is toch niet zo heel erg goed? x'D En Chili.. uhm, die zijn wel goed, maar we zouden ze aan moeten kunnen ;__; |
|
| |
Chi 21 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 9 months, feeling and watching this stupid routine of moons passing byGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 dec 2013 - 19:19 | |
| Glowkit's os is mega mooi <3 |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 dec 2013 - 19:21 | |
| - Rattlepaw schreef:
- Glowkit's os is mega mooi <3
Hihi tell Babs |
|
| |
Chi 21 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 9 months, feeling and watching this stupid routine of moons passing byGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 dec 2013 - 19:24 | |
| Omg, his avatar.. ;o Glowkit is gewoon mega schattig haha<3 --- Ik ben sqùdfqsmgh happy. Dit is misschien de eerste anime waarin de twee personen die ik ship wss ook echt iets gaan krijgen. <333
Of ze moet met d'r oudere geadopteerde broer gaan ;A; |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 dec 2013 - 19:26 | |
| HE'S LIKE OEH SPOTLIGHTS LET'S SHINE |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 dec 2013 - 19:51 | |
| Hahaha ik ben blij dat je hem leuk vindt x'D |
|
| |
Chi 21 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 dec 2013 - 20:00 | |
| sqldjfgmA Dat doet die anime met opzet. Zo plots tijdens een school ball een über knappe jongen laten opdagen uit het niets. Ze is al uitgehuwelijkt! :C(In mijn verbeelding dan~xD) |
|
| |
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber) 259 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: ||8 pretty moons, but I will never age again||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 dec 2013 - 20:15 | |
| Heey everyone, ik heb een vraagje. Ik zoek dus nog een setje voor Willowkit. Ik heb enkele setjes (AVA+OS) gemaakt en vraag nu welke jullie het beste vinden pleas, help my. - setje 1:
- 2:
- 3:
- 4:
- 5:
Laatst aangepast door Willowkit op vr 6 dec 2013 - 20:21; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 dec 2013 - 20:19 | |
| |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: ||8 pretty moons, but I will never age again||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 dec 2013 - 20:22 | |
| wacht e. ik heb het nog een beetje veranderd. Oke zeg mar. ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 dec 2013 - 20:24 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 dec 2013 - 20:29 | |
| |
|
| |
Elfje 117 Actief Just because you don't say much doesn't mean people don't notice you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 dec 2013 - 20:31 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 dec 2013 - 20:34 | |
| ik maak graag en ook snel Setjes ^^ dus bedankt. Das echt supper leuk eenmaal je door hebt hoe het moet |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 dec 2013 - 20:41 | |
| Bo, Nee, Nee, Neee.... NEE. Geen nieuw account aanmaken Bo. Nee. Niet doen... Verleiding zo groot ;n; |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 dec 2013 - 20:50 | |
| AGAINST THE SYSTEM! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 dec 2013 - 21:44 | |
| |
|
| |
Babs 185
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 dec 2013 - 22:17 | |
| |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig