|
|
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] vr 6 dec 2013 - 17:51 | |
| Dat vind ik wel goed hoor, ze is immers nog jong (ook nu ze 15 moons is XD) |
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] ma 9 dec 2013 - 19:25 | |
| |
|
| |
115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] ma 9 dec 2013 - 20:30 | |
| ik ga me nog aanmelden met Mangokit |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] ma 9 dec 2013 - 21:27 | |
| Ik heb anders wel interesse om de dode moeder te spelen~ mag het een nieuw accountje zijn? |
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] di 10 dec 2013 - 15:04 | |
| @Bunny, shure ^^ Maak je even een lijstje? Hoeft niet lang te zijn hoor, ik ben gewoon benieuwd naar haar karakter |
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] do 12 dec 2013 - 8:59 | |
| *dp* De aanmeldingen die nog niet af/ niet gemaakt zijn hebben nog tot Zaterdag! Als ze dan nog niet af zijn worden ze zeker niet gekozen |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] do 12 dec 2013 - 9:03 | |
| Welke rollen zijn nog beschikbaar? |
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] do 12 dec 2013 - 9:25 | |
| De rollen waar (in de beginpost) nog geen streep door staat XD Voor de dode moeder zou ik me niet aanmelden, want dat is bijna zeker Bunny |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] do 12 dec 2013 - 9:26 | |
| Oki dan ben ik bezig met de aanmelding |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] do 12 dec 2013 - 13:02 | |
| De aanmelding komt vanavond, moet studereh voor aarderijkskunde xD |
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] vr 13 dec 2013 - 13:53 | |
| |
|
| |
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;) 474 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] vr 13 dec 2013 - 14:01 | |
| *Wrijft in hander* Joepie <3 |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] vr 13 dec 2013 - 17:12 | |
| ~Flowertime~ Karakter: Een vriendelijke, praatgrage poes. Echter is ze bij tegenslagen meteen ontmoedigd en zal ze daar niet altijd snel vanaf komen. Verder word ze erg snel boos en is ze erg op haar familie gericht. Setje: Even een kort lijstje, als je meer info wilt, zeg dat dan maar ^^ (sorry dat het wat later kwam dan verwacht) |
|
| |
63 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] vr 13 dec 2013 - 17:55 | |
| Zijn er bepaalde vachtkleuren die niet kunnen? Of is alles mogelijk? |
|
| |
115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] vr 13 dec 2013 - 19:25 | |
| ¿ General ¿
Name: Mangokit Age: Still Unborn Gender: Tom Rank: Kitten Future Names: ||Mangopaw||Mangojuice????||(Mangostar?)|| Future Ranks: ||Apprentice||Warrior||Elder||(Deputy?)||(Leader?)|| Parrents: Flowertime (dies)× Unknown Siblings: Mangokit & Lemonkit & ......? (dies)
¿ Outside ¿
Fur: White with a few Orange-Gold spots Eyes: Blue Nose: Pink Pawpads: Pink with Grey
- Dit word hem dan ongeveer, maar ik weet megod niet wat het met mango's te maken heeft :
¿ Inside ¿
||Intelligent||Friendly||Independent||Allmost Hyper||A Little Cheekey||Mostly Helpful||Careful||
¿ Skils ¿
Social Skils: Social with his Sib's: ¤¤¤¤ Social with his Fostermom: ¤¤ Social with other cats: ¤¤¤
Main Skils: Hunting: ¤¤¤¤ Running: ¤¤¤ Fighting: ¤¤¤ Sneaking: ¤¤¤¤ Climbing: ¤¤¤ Swimming: ¤¤
Other skils: Eyes: ¤¤¤¤ Left ear: ¤ ?(Dit word het oor waar een stuk uit is) Right ear: ¤¤¤¤ Nose: ¤¤¤ Vraagje: Krijgt hij dan een speciale training of niet?
Me me mememememe!
My name: Elvira My Age: Twelve years My Gender; Female My Motivation: De Storyline spreekt me heel heel heel heel heel heel erg aan!!!!
|
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] vr 13 dec 2013 - 19:37 | |
| - Risekit schreef:
- Zijn er bepaalde vachtkleuren die niet kunnen? Of is alles mogelijk?
Alles kan wel, aangezien de vader unknown is en blijft Oehw, en Bunny. Ze is een perfect karakter om de depressieve moeder die niet denkt dat ze voor kittens kan zorgen of wahtever te spelen. En dat ze dan een paar dagen buiten het kamp blijft om na te denken.. En uiteindelijk haar besluit neemt. Ik zie het al helemaal voor me! Haha, dat idee van dat besluit nemen komt van een Japans bos XDMaar we hebben geen aanmelding voor deathkit.. Misschien dat ik die dan wel speel.. Maar dat is dan ook weer zo raar om twee kittens van het zelfde nestje te spelen.. Chrystalpaw, ik heb net je lijstje gezien. Maar de kitten zal maar een stuk van het oor verliezen, hij/zij zal nog prima kunnen horen. Wel ietsje slechter dan normaal, maar hij kan er nog prima mee leven ^^ |
|
| |
Jamie 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] vr 13 dec 2013 - 20:08 | |
| - Choppedpaw schreef:
- Risekit schreef:
- Zijn er bepaalde vachtkleuren die niet kunnen? Of is alles mogelijk?
Alles kan wel, aangezien de vader unknown is en blijft
Oehw, en Bunny. Ze is een perfect karakter om de depressieve moeder die niet denkt dat ze voor kittens kan zorgen of wahtever te spelen. En dat ze dan een paar dagen buiten het kamp blijft om na te denken.. En uiteindelijk haar besluit neemt. Ik zie het al helemaal voor me!
Haha, dat idee van dat besluit nemen komt van een Japans bos XD
Maar we hebben geen aanmelding voor deathkit.. Misschien dat ik die dan wel speel.. Maar dat is dan ook weer zo raar om twee kittens van het zelfde nestje te spelen..
Chrystalpaw, ik heb net je lijstje gezien. Maar de kitten zal maar een stuk van het oor verliezen, hij/zij zal nog prima kunnen horen. Wel ietsje slechter dan normaal, maar hij kan er nog prima mee leven ^^ Dat dacht ik ook al ^^ Denk je dat ik haar al kan aanmaken? |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] vr 13 dec 2013 - 20:45 | |
| Shure Waarschijnlijk zal het beginnen na dat de kittens zijn gekozen. Het enige wat we dan nog nodig hebben is iemand die de arme beestjes vind ;( Anders schakel ik Snowdot wel in |
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] za 14 dec 2013 - 9:31 | |
| De aanmeldingen zijn gesloten!___________ Voor Lemonkit heb ik niet zo lang moeten nadenken - Want dat is...:
Echter was de andere kit wat lastiger. Het waren allebei erg goede aanmeldingen en in vond ze allebei heel leuk. - Maar het is toch:
Dieuw met Cherrykit geworden! Ik heb haar gekozen omdat het karakter net wat uitgebreider was uitgeschreven, maar ik vond Mangokit ook heel erg leuk.
Elvira, als je zin hebt om de vierde kitten (die dood gaat) te spelen, roep je maar ^^Ik heb Bramblekit niet gekozen omdat het toch wel een klein lijstje was, er stond niet zo veel informatie in als bij de rest. En het liefste heb ik zo veel mogelijk info
Ook bij jou, als je zin hebt om de dode kitten te spelen roep je maar
Ik hoop dat jullie het er mee eens zijn ^^" Als jullie het account hebben aangemaakt mogen jullie je hier melden en meteen bij SC aanmelden. |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] za 14 dec 2013 - 10:03 | |
| JEEJJEEEJJEEJJEEJJEEJ
DANKJEWEL!
Ik heb haar meteen aangemaakt, setje komt ;3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] | |
| |