We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [gz | verhaallijntje] zo 1 dec 2013 - 11:14
Daar zaten ze. Vier kittens van amper een week oud. Wanhopig krabbelde ze met hun pootjes tegen de buik van hun moeder, op zoek naar warmte en melk. Melk kregen ze, maar daar zat geen voedingsstof meer in, het kon zelfs zijn dat er bacteriën in zaten. Hun moeder was immers dood, ze begon van binnen te rotten. Naast haar lag een stapeltje bessen, waar een kitten mee speelden. De vierde kitten lag stil op de grond. Uitgeput, misschien ook wel dood. Maar zijn vachtje bewoog, dus dat kon niet.
Ik heb een verhaallijntje verzonnen:
Het gaat over Melon en Lemon, twee kittens die midden in Shadowclan terretory ter aarde komen. Hun moeder blijft er een paar dagen om de vier te voeden, maar ze wist niet dat ze zwanger was, en ook niet van wie. Ze word depressief en is bang dat ze niet goed voor haar jongen kan zorgen. Ze eet doodsbessen en sterft.
Maar de kits zijn er nog. Ze zitten vier dagen en drie nachten, worden ondervoed en koud gevonden. En worden met spoed naar de nursery gebracht. Ze mogen drinken bij een moederkat die de vorige dag was bevallen van een dode kitten. Drie van de vier overleven het, de vierde zal naar Starclan gaan. De moederkat word verteld dat de moeder van de kittens is overleden, en dat de vader onbekend is. Meteen bied ze aan om hun als haar eigen kittens op te voeden. Ze geeft ze alle drie hun namen. Melonkit, Lemonkit en (Naam met fruit). De drie groeien op en hebben geen idee van hun verleden. Net na hun ceremonie krijgen ze te horen dat hun moeder was overleden. En derde van het nestje voelt zich verraden, in de steek gelaten. En loopt weg. Hij word na een week gevonden in een gat onder een boom diep in de pinewoods. Hij komt terug en durft zijn siblings dagenlang niet onder ogen te komen. En om het nog moeilijker te maken krijgt Melonpaw een crush op een poes. Hij gaat ineens veel minder om met zijn tweelingbroertje Lemon, die zich vervolgens verlaten voelt. Hij zoekt steun bij zijn andere broertje, die hem langzaam wat meer in vertrouwen neemt. Ze worden ouder en krijgen bijna hun warriornaam. als Lemonpaw en (Naam) langs de Marshlands lopen begint Lemon ineens weg te zakken. Hij word op het nippertje gered door zijn broertje. Maar net als ze op adem zijn gekomen worden ze aangevallen door een rogue. Ze worden gevonden door een patrouille en de rogue word verjaagd. Echter is (Naam) een stuk van zijn oor verloren en heeft Lemon een diepe snee in een van zijn achterpoten. Lemon zal genezen, af en toe kan hij nog een beetje stijf lopen. Maar (Naam) is er erger aan toe. De wond waar eerst een stuk van zijn oor zat begon te ontsteken. (Naam) zal aan dat oor slechthorend worden. Het geneest, maar het komt nooit meer helemaal goed. Melon laat direct zijn crush met rust en bied zijn excuses aan aan zijn siblings. Ze zullen een sterkere band krijgen als nooit tevoren.
Wat ik dus zoek: ~Kat(ten) die de kits vinden ~Pleeg moeder ~Lemonkit, de kit die sterft en de andere kit (er moet een vrucht in zijn naam voorkomen) ~De crush van Melonpaw ~Rogue die de verwondingen aanbrengt ~Evtw de dode moeder
Voor de informatie ~Melonkit en Lemonkit zijn tweeling ~De crush is ongeveer even oud als Melon ~De naam van de derde kit moet een vrucht zijn (bijvoorbeeld Grapekit, Applekit, Bramblekit) ~De vierde kitten word twee/drie weken oud ~Er zal geen geboortetopic komen als niemand zich voor de dode moeder aanmeld ~Melon en Lemon worden twee Chocolate point kittens ~Zelf zal ik Melonkit bespelen ~Het worden Shadowclanners
Laatst aangepast door Squirrelkit* op za 14 dec 2013 - 9:40; in totaal 2 keer bewerkt
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA 1106
CAT'S PROFILE Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] zo 1 dec 2013 - 11:32
Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] zo 1 dec 2013 - 13:06
De derde dus, ik kijk al uit naar je aamelding
Linx
Member
44 Actief
CAT'S PROFILE Age: What you call 18 Moons Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] zo 1 dec 2013 - 13:23
Heb wat inelkaar geflanst xd
Naam:Bramblekit Leeftijd:hoe oud moeten ze ongeveer zijn? Geslacht:She-cat Inside:Bramblekit is erg aardig en vrolijk. Ze is dol op haar broertjes? De kitten is ook erg lief en helpt graag. Ze heeft ook zo haar duistere kantjes zoals snel boos en eigenwijs. Als ze boos is negeert ze iedereen en doet wat ze zelf wilt. Verder is ze een echte volhouder en doet ze alles voorhaar familie en de clan. Ze vind dat ze later de beste warrior ooit word en dat ze de beste leerling gaat worden. Ook vindt ze dat zij later de clan moet leiden omdat ze het zogezegd beter kan. Verder is ze erg schattig en een klein pluizenbolletje. Outside:Een donker rode poesje met donkere strepen en grote oranje ogen die goed bij haar vacht passen. More:Beetje gebaseerd op Tijgerklauw van de boeken en Braamkit(ook van de boeken), wel met een draai van mijzelf xd.
Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] zo 1 dec 2013 - 14:56
Jeej Ik dacht dat het voor jullie misschien handig was als ik een lijstje van Melon maak
Dus hier is Melon dan:
Current name: Melonkit Past names: None Future names: Melonpaw, Melonbreath, Melonstar? Current age: One week Gender: Tom-Cat Clan: Shadowclan Current rank: Kitten
Inside: Soms kan Melon erg Achterdochtig overkomen, hij vertrouwt anderen niet snel en zal ook maar een paar vrienden hebben. Hij heeft het al snel door als iemand niet te vertrouwen is. Maar ondanks dat is het een erg Sociaal katertje. Zijn vrienden zijn zijn lust en zijn leven, en ook zijn tweelingbroertje Lemonkit verdient een ereplaatsje. Zijn andere sibling is ook een erg goede vriend, maar Lemon gaat altijd voor. Maar Melonkit is soms erg Bazig. Als hij iets wil maakt niemand hem wijs dat hij dat moet afhaken. Meestal is het zelfs zo dat hij anderen verbeterd, het is een echte Betweter. En aangezien hij altijd alles verbeterd, is het ook een Perfectionist.
Outside: Melonkit is een Chocolate pointed kater met opvallende blauwe oogjes en bruin neusje. Ook de puntjes zijn oren en pootjes zijn bruin.
Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] zo 1 dec 2013 - 20:04
Theme ∞ Naam: Lemonkit ~ Lemonbramble ∞ Rang: Kitten ∞ Geslacht: Kater ∞ Leeftijd: 0 Moons, ofcourse ∞ Inside: Lemonkit is een evil katje. Hij zou er alles aan doen om iemand te vermoorden om zijn broer te berschermen. Ook heeft hij een erge hekel aan de clan. Hij zal vaak weglopen en vechten. Het zit geen enkel goed kantje aan hem. Behalve als je zijn vertrouwen wint. Hij is ook moeilijk te bereiken en vaak depressief. ∞ Uiterlijk: In Lemonkit zit totaal niets elegant. Hij is plomt gebouwd. Zijn ogen zijn blauw en zijn neus en oren zijn donker. Ook het einde van zijn pootjes is donker gekleurd. Verder is hij creme-kleurig gebouwd. ∞ Motivatie: Ik vond de verhaallijn heel tof. <3 Ik wens de andere veel succes ∞
Onderwerp: Re: [gz | verhaallijntje] wo 4 dec 2013 - 20:10
Cherrykit
•General•
Name|| Cherrykit' - Cherrypaw - Cherry?? - Cherrystar Age|| Unborn Gender|| She-Cat Rank|| Kitten Clan|| ShadowClan Based on|| Een beetje op Alice uit Twiligth :3
•Outside• Eyes|| Blue Nose|| Black Face|| Cherry heeft een harig crèmekleurig gezichtje. Ze heeft een spits bruinig snuitje met een wit vlekje. Verder heeft ze redelijk grote fluffy oortjes. Paw pads|| Black Fur|| Langharig Fur pattern|| Crèmekleurig met bruinige pootjes. Breed|| Unknown Building|| Cherry is erg klein en dun gebouwd. Wel is ze er soepel. Photo's||
•Inside• Keywords|| • Smart • Curious • Friendly • Independent • Enthousiast • Perfectionist • Sweet • Inner|| Cherry is een nieuwsgierige en slimme kitten. Ze is altijd vrolijk, ondanks alles wat er met haar is gebeurd. Ze is erg lief en wil dat iedereen gelukkig is. Ze begrijpt al veel voor haar leeftijd. Z is erg gesteld op haar broertjes. Ze probeert het voorgeval met haar moeder en Sibling te vergeten. Eigenlijk is ze heel erg boos op haar moeder, voor wat die hun heeft aangedaan. Toch houdt ze zich groot voor haar broertjes. Doordat ze de oudste in het nest is voelt ze zich ook verantwoordelijk voor hen. Hierdoor gedraagt ze zich soms erg volwassen. Ook is ze erg zelfstandig en verstandig. Ze probeert de reputatie van een zorgzame en volwassen kitten neer te zetten, maar eigenlijk blijft ze gewoon een enthousiaste en lieve kitten die óók af en toe behoefte heeft aan de warmte vaan een moeder, maar die heeft ze niet. Ze heeft wel een pleegmoeder, maar accepteerde haar niet. Ze doet kil en afstandelijk tegen haar en weigert om haar te zien als echte moeder. Meestal voelt ze zich hierdoor erg eenzaam. Wel maakt ze snel vrienden en is ze best populair. Maar is eigenlijk niemand die haar eht goed kent...
•Skills• Social to Siblings|| ••••• Social to Fostermom|| • Social to Friends|| •••• Speed|| ••• Dexterity|| ••••• Visibility|| •••• Strength|| •• Perseverance|| •••• Patience|| ••• Hearing|| •••• Hunting|| •• Fighting|| ••• Smart|| •••••
•Le Moi• Name|| Dieuw Age|| 12 Years Old RPG Experience|| Zo'n 3 jaar Motivation|| Ik zit al heel lang te denken overeen nieuw acc. Toen ik deze verhaallijn las vond ik hem meteen super vet. En 1+1=2 :3 Toen ik begonnen met de aanmelding wist ik eigenlijk niet wat ik wilde. Uiteindelijk ben ik er super bij mee, en ik heb nu al inspi met Cherry. Ik vind haar echt super awesome, en ik denk dat ze ooit wel aangemaakt word :3 Ik hoop dat heg een goede aanmelding is. Succes iedereen!
Naam: Icicleshard Als: Pleegmoeder? Geslacht: Female Leeftijd: Uh.. 15 Moons. Vanbinnen: Icicleshard is een drukke maar lieve poes, die zichzelf niet snel in de nesten werkt. Ze houdt van haar broer Ashdrizzle en ziet hem niet alleen als broer, maar ook als beste vriend. Uiterlijk: Icicleshard is een zwartwitte tabby met grijze ogen. Motivatie: Ik vind het een hele leuke verhaallijn! Extra: Ze is natuurlijk wel jong, maar ze zou een prima moeder zijn. Misschien past dit net niet helemaal in de verhaallijn, aangezien ze geen partner heeft en dus geen dode kitten kan krijgen, en dus ook geen melk kan maken.
Naam: Sour Als: Rogue die de kittens (ook al zijn het geen kittens meer) aanvalt. Geslacht: Mannelijk Leeftijd: 24 Moons Vanbinnen: Sour is een haatdragende kater, en hij wil, sinds het verliezen van zijn vriend Hate, niets anders doen dan andere pijn doen. Uiterlijk: Sour is een bruine, langharige kater met gelige ogen. Motivatie: ^^
Laatst aangepast door Battleclaw op vr 6 dec 2013 - 14:52; in totaal 1 keer bewerkt
@Loïs Ik vind ze allebei prima! Anders kan je bij Icicleshard doen dat ze 'zwanger' was/is van een Npc, of dat ze niet weet van wie. Wat ik wel vind is dat 12 moons héél jong is, Icicle is nog maar net warrior, en dan zou ze al moeder worden.. Als ze wat ouder was (15 moons lijkt me een prima leeftijd) zou het wat realistischer zijn, want dan zou ze als apprentice al 'warrior dingen' moeten doen.
En ik zag trouwens dat Ashdrizzle 15 moons was.. Dan komt hij niet uit het zelfde nest?.. ____________ Ik denk dat ik de kittens op de 12e ga kiezen, of op de 19e
Ja klopt, hij is iets ouder maar wel een broer. Hij was altijd al ouder, ik weet ook niet waarom haha. Ik verander het naar 15 Moons . Ik weet niet, ik vind het op zich wel goed dat ze zwanger wordt van een Npc, maar ik wil later wel een echt nestje gaan krijgen met haar, met een échte kat zeg maar.