Algemene Onzin Topic - Pagina 39

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende
Strawberry
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 39 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 18:52

http://www.deviantart.com/art/If-this-is-what-you-want-417358943
Heb nog wat zitten prutsen, final version (:

---

Ik woon in Gelderland, maar ik vind zowel Nederlanders als Belgjes leuk. Smile Ik maak er to be honest niet echt onderscheid in xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 18:54

Strawberry schreef:

---

Ik woon in Gelderland, maar ik vind zowel Nederlanders als Belgjes leuk. :)Ik maak er to be honest niet echt onderscheid in xD
ik ook niet, wel leuk met die accenten^^
Linesong
Member
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 18:55

Strawberry schreef:

---

Ik woon in Gelderland, maar ik vind zowel Nederlanders als Belgjes leuk. :)Ik maak er to be honest niet echt onderscheid in xD
Ik ook niet, want anders kom ik met het probleem, wat ben ik zelf xD
Hele famillie is Nederlands, ikzelf ben in Amersfoort geboren, maar woon sinds m'n 2de in België xD
Squirrelkit*
Member
Le AA(Amy)
109
Actief

CAT'S PROFILE
Squirrelkit*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 19:12

Fairfaith schreef:
*Gaat weer opzoek naar het belgjes topic* We gaan het weer in gang zetten hé Belgjes >D Haha xD
Nederlanders zijn eig ook wel awesome! cx
NOO, Belgen zijn veel cooler O-O
Die zijn super aardig! Ooit was er zo'n Belgische man in de bus die per ongeluk op het stop knopje drukte. Ging hij naar de bestuurder om te zeggen dat hij een foutje was.
Dat zouden mensen in NL niet doen.
Fairfaith
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 19:13

Wie oh wie wilt een topic met dit hyper poesje?? >D Ze moet dringend eens een topic doen, als ik haar mijn bekendste account wil maken x3 En ze is echt super leuk van karakter en zo! En super knap voor als je een kater hebt? =3 You just have to tell me! c':
Coppersong
Member
Daan
131

CAT'S PROFILE
Rank:
Coppersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 19:14

Squirrelkit* schreef:
Fairfaith schreef:
*Gaat weer opzoek naar het belgjes topic* We gaan het weer in gang zetten hé Belgjes >D Haha xD
Die zijn super aardig! Ooit was er zo'n Belgische man in de bus die per ongeluk op het stop knopje drukte. Ging hij naar de bestuurder om te zeggen dat hij een foutje was.
*kuch* toevallig ben ik een volbloed Nederlander .-. Wat maakt het nu uit, het had toch net zo goed een Nederlander kunnen zijn? Sorry maar ik snap je hele punt niet.
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 19:17

Ghehe, ik heb zelf een ietwat zachte G, dus mensen vragen me wel eens of ik Vlaams ben. Dat vind ik dan zo raar, want Vlaams is veel meer dan een zachte G :')

---

Ik heb soms echt zin om 1 acc aan te maken, daar me TOTAAL op te focussen voor de eerst komende tijd, zoals ik toen met Doggerd heb gedaan :/ Ik heb het plaatje, ik heb een naam, maar ik weet niet x.x

---

En komop mensen, laten we het een beetje gezellig houden. Squirrelkit, het is niet leuk om alle mensen zo over één kant te scheren. (: Iedereen erover ophouden bitte?
Squirrelkit*
Member
Le AA(Amy)
109
Actief

CAT'S PROFILE
Squirrelkit*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 19:18

Coppersong schreef:
Squirrelkit* schreef:
Fairfaith schreef:
*kuch* toevallig ben ik een volbloed Nederlander .-. Wat maakt het nu uit, het had toch net zo goed een Nederlander kunnen zijn? Sorry maar ik snap je hele punt niet.
Ik bedoel gewoon dat ik dat Nederlanders minder snel zie doen ben er zelf ook een hoor :3, ik vind dat Belgen over het algemeen wat spontaner zijn.
Ratbite
Member
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 19:19

-Geen ruzie maken over afkomst-

Ik ga een liedje van Steely Dan gebruiken bij een post
Coppersong
Member
Daan
131

CAT'S PROFILE
Rank:
Coppersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 19:20

@Babs, sorry maar kan er gewoon slecht tegen als mensen dat doen snap je ;D

En ik ben ook al zo iets van plan, me totaal focussen op 1 account, maar ben bang dat mijn andere accounts dan zoo inactief worden dat de inspiratie weg is..
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 19:21

Mja, wilde eerst dat met Ternkit doen, maar heb zo verdomd weinig met der te doen. Al der topics lopen dood en stuff

Kan ook me op Smoke gaan focussen x'D
Coppersong
Member
Daan
131

CAT'S PROFILE
Rank:
Coppersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 19:23

Ja doe dat Very Happy
Op welk account zal ik me focussen?
[0] Fawnpaw
[0] Frostlake
[0] Bravesoul
[0] Perishkit
[0] Stormpaw'
[0] Earthpaw'
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 19:23

Strawberry schreef:
Mja, wilde eerst dat met Ternkit doen, maar heb zo verdomd weinig met der te doen. Al der topics lopen dood en stuff

Kan ook me op Smoke gaan focussen x'D
YES. xD
Ratbite
Member
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 19:25

@Coppersong:

[0] Fawnpaw
[0] Frostlake
[1] Bravesoul
[0] Perishkit
[0] Stormpaw'
[0] Earthpaw

{Brother power!}

-Koppijn-
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 19:31

Hmm, als je hoofdpijn hebt, kun je het beste gaan liggen of eventjes een paracetamol nemen? ^^

---

SMOKES <3
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 19:41

[1] Fawnpaw
[1] Frostlake
[1] Bravesoul
[0] Perishkit
[0] Stormpaw'
[0] Earthpaw
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 19:52

https://www.warriorcatsnl.com/t13991-clan-event-enlightment
Shadowclanners?

[1] Fawnpaw
[1] Frostlake
[1] Bravesoul
[0] Perishkit
[1] Stormpaw'
[0] Earthpaw
Omdat je met Stormpaw nog niks gedaan hebt, is het miss leuk om die uit te gaan werken Smile
Stormpaw'
Member
23
Actief

CAT'S PROFILE
Stormpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 19:56

Ik denk dat ik Babs raad opvolg over Storm Very Happy Hij is gewoon wel awesome met zijn nieuwe setje Very Happy But, welke Clan die actief is en ik lekker veel met hem kan?
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 19:58

Ik vind Shadowclan heel erg actief zelf x'D Maar elke clan is wel actief.

Met Dog destijds ging ik naar de inactiefste clan om hem eigenhandig actief te maken xD
Ratbite
Member
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 20:01

Smokebreath schreef:
Hmm, als je hoofdpijn hebt, kun je het beste gaan liggen of eventjes een paracetamol nemen? ^^

---

SMOKES <3
Als ik ga liggen krijg ik nog meer koppijn...

Maar goed, lekker lange post kunnen maken... Hopelijk reageert er iemand.

Wilt iemand nog meedoen met Ratpaw's verhaallijn? Er is nog een rol vrij.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 39 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: