{Clan-Event} Enlightment

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{Clan-Event} Enlightment

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smokebreath
StarClan
{Clan-Event} Enlightment DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: {Clan-Event} Enlightment   {Clan-Event} Enlightment Icon_minitimevr 15 nov 2013 - 15:52

Steeds meer katten, zowel jong als oud, kwamen steeds vaker zijn den in. Met allerlei soorten verwondingen, soms omdat ze iets verkeerds gegeten hadden en soms omdat ze dachten iets gevonden te hebben wat belangrijk was, terwijl dat het niet was. Dus had Smokebreath met Shrewstar afgesproken dat hij een voorlichting zou geven over kruiden aan katten van de clan die bereid waren dit te horen. Hij pakte een stapeltje kruiden en ging voor zijn den zitten. Als het goed is was de clan op de hoogte dat hij een voorlichting ging geven. Dus hij hoefde alleen maar te wachten tot ze zouden komen. Het was natuurlijk niet de bedoeling dat ze zelf doktertje gingen spelen, maar het was natuurlijk al heel erg belangrijk dat katten geen doodsbessen ofzo zouden eten of iets dergelijks. Basiskennis was nodig op alle vlakken.

{Clan Event, open. In dit event gaat Smokebreath wat uitleg geven over kruiden, verwondingen en wat basis heel dingetjes. Natuurlijk niet advanced medicine cat stuff, maar gewoon wat dingen voor zelfbescherming. Dit is dus een mooie kans als je wil dat je kat wat kleine kennis zal hebben van kruiden.}
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: {Clan-Event} Enlightment   {Clan-Event} Enlightment Icon_minitimevr 15 nov 2013 - 16:13

Met een kikker in haar mond kwam ze het kamp binnen en zag dat de meeste Warriors wel bezig waren met haar taken en dat een paar kitten buiten de Nursery aan het spelen waren. Ze kon zich nog goed herinneren hoe haar kittens daar speelden, terwijl zij daar doodop in haar nest lag. Glimlachend liet ze haar prooi vangen op de stapel en zag een beweging vanuit haar ooghoek. Smokebreath zat voor zijn Den, een stapeltje kruiden naast zich en meteen herinnerde ze zich dat hij katten die geïnteresseerd erin waren een lesje kruiden zou gaan geven. Toch wel gewekt door interesse liep ze op hem af. Als Clanleader wilde ze natuurlijk geen levens kwijt raken aan iets sufs, vooral niet nu de Clan nog zo'n rommeltje was. Blijkbaar was ze de eerste die zich kwam melden. "Goedendag Smokebreath," Ze gaf een klein knikje met haar kop en ging voor hem zitten. "Het blijkt dat ik je eerste leerling ben." Grijnsde ze vervolgens en liet haar blik weer over het kamp gaan.
Snowdot
Member
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: {Clan-Event} Enlightment   {Clan-Event} Enlightment Icon_minitimevr 15 nov 2013 - 18:52

Gapend trippelde Snowdot de den uit. Het was gisteren laat geworden, de maan was al halverwegen de lucht geweest toen ze in slaap was gevallen. Nu was het volop dag. Iedereen was actief bezig, zelfs de luie katten lagen buiten in het zonnetje te soezen. Ze liep naar de prooistapel om een rat te pakken, toen ze Shrewstar naar Smokebreat zag lopen. Die had een hoopje kruiden voor zich.
Ze bedacht zich dat de medicine cat hun zou leren hoe ze zichzelf moesten beschermen tegen gevaarlijke kruiden. Eigenlijk was ze wel nieuwschierig. Ze at snel de rat op en schuifelde er heen. "Het blijkt dat ik je eerste leerling ben." Grijnsde Shrew. "En ik je tweede.." Zei Snowdot zachtjes. Een beetje besluiteloos stapte ze van haar ene poot op de andere.
Icicleshard
Member
Butter<3
304
Actief

CAT'S PROFILE
Icicleshard
BerichtOnderwerp: Re: {Clan-Event} Enlightment   {Clan-Event} Enlightment Icon_minitimevr 15 nov 2013 - 19:22

Wat was er aan de hand? Shrewstar ging naar Smokebreath, met een kikker in haar mond. Zou die kikker giftig zijn? Na een tijdje te aarzelen, liep Iciclepaw er ook op af. Ook Snowdot liep op het duo af; iets waardoor Iciclepaw iets meer zelfvertrouwen had. "En ik je tweede.." zei Snowdot en Icicle keek verbaasd op. Wat was er met de tweede? "Ik je derde... Denk ik" zei ze daarom ook en ze keek wat vragend. Maar het maakte haar niet uit want ze was bij de Medicine cat! Dat was toch stoer?
~Flut sorry haha
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: {Clan-Event} Enlightment   {Clan-Event} Enlightment Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 22:39

{Smokebreath gaat nu langzaam beginnen met z'n les, je mag natuurlijk nog steeds er gewoon bij in springen. Kittens, elders, apprentices, warriors, maakt niet uit, allemaal welkom. (: }

Zowaar kwamen er katten naar hem toe, hij trok eventjes zijn wenkbrauw rustig op. Hij moest toegeven dat de omgang met Littlepaw en Shrewstar hem toch wel iets ontdooid hadden. Tot zoverre de chagrijnige kater ontdooit kon raken natuurlijk, maar iets socialer werd hij zeker. Natuurlijk moest dat 'iets' niet te erg overschat worden, het bleef immers altijd Smokebreath. Hij knikte Shrewstar eventjes kort toe. "Zowaar." Miauwde hij droogjes als reactie op haar opmerking over dat ze de eerste was. Hierna knikte hij kort naar de nadere katten die begonnen op te tellen met de hoeveelste ze waren. De kater haalde even diep adem en keek nog een keer rond. "Laten we maar beginnen dan." Bromde hij terwijl hij opstond en met soepele bewegingen zijn van de slaap nog ietwat stijve schouders losmaakte. Hij rolde met zijn nagels voorzichtig en secuur de helderrode doodsbessen naar voren, zodat ze goed zichtbaar waren in het zonlicht.
Fawnstep
Member
{Clan-Event} Enlightment UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: {Clan-Event} Enlightment   {Clan-Event} Enlightment Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 22:49

Met kleine pasjes was de zwarte kattin een paar minuten geleden het kamp binnengekomen. Ze had voor dag en dauw al een wandeling gemaakt door het ShadowClan territorium, en ze droeg een dikke raaf met zich mee. Deze had ze al snel op de prooistapel gedropt en nu keek ze rond in het kamp, misschien was er ergens nog een groepje katten bij wie ze plaats kon nemen, de nieuwste roddels en nieuwtjes horen. Ze zag hoe een aantal katten - waaronder ook Shrewstar - in de richting van de Medicine Cat Den gingen. Met kleine stapjes trippelde ze er ook maar heen, licht nieuwsgierig wat er aan de hand was. Ze nam stilletjes plaats bij de andere en hoopte dat ze hier wel zou mogen zijn. "Laten we maar beginnen dan." Bromde Smokebreath en de kater duwde een paar helderrode bessen naar voren. Wacht, waren dat geen doodsbessen, moesten ze die gaan eten van de kater? Wou hij een leven afnemen van Shrewstar? Fawnpaw schudde haar kop, waarschijnlijk was dit weer een of andere voorlichting over het basisgebruik van kruiden. Nieuwsgierig keek ze verder toe.
Flamesoul
Member
Denise
105
Actief

CAT'S PROFILE
Flamesoul
BerichtOnderwerp: Re: {Clan-Event} Enlightment   {Clan-Event} Enlightment Icon_minitimewo 20 nov 2013 - 9:21

Flamesoul kwam net terug het kamp in van een goede jacht, twee muizen en een kikker terwijl hij naar de prooistapel liep om daar zijn prooi neer te leggen zag hij een aantal katten bij de medicine den liggen met Smokebreath die een aantal helder rode bessen naar voren rolde, nieuwschierig kwam hij erbij zitten
Demonpaw.
Member
Maaike
8
Afwezig

CAT'S PROFILE
Demonpaw.
BerichtOnderwerp: Re: {Clan-Event} Enlightment   {Clan-Event} Enlightment Icon_minitimewo 20 nov 2013 - 13:24

Vanuit zijn ooghoeken zag hij het groepje katten bij de medicine den verzamelen. Nieuwsgierig tilde Demonpaw zijn kop op, waar ging dat over? Hij verveelde zich, Snowflurry had tot dusver nog geen moeite genomen om met hem te trainen, dus besloot hij dat hij beter maar iets kon gaan doen en een kijkje kon nemen. De jonge kater kwam overeind en sjokte naar de medicine cat toe, waar hij vanaf een afstandje bleef staan en met zijn lichtblauwe ogen onopvallend naar de bessen loerde die Smokebreath naar voren schoof. Dus het was een les over kruiden? Demonpaw besloot te blijven kijken. Niet dat het medicine cat gedoe hem echt interesseerde, maar wie weet kwam het ooit nog van pas. Hij had op dit moment toch niet echt wat beters te doen.
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: {Clan-Event} Enlightment   {Clan-Event} Enlightment Icon_minitimeza 23 nov 2013 - 12:58

Hij zag de wantrouwige blikken van sommige katten om hem heen, maar hij liet zich er niet door afleiden. Het zou vanzelf allemaal wel duidelijk worden. Diep van binnen was hij wel geamuseerd door de angst die de katten voor hem hadden, alsof hij hen allemaal doodsbessen ging voeden. Starclan, alsjeblieft. Dus, om de verwarring maar te stoppen, liet hij zijn stem rustig luiden. "Dit zijn de befaamde doodsbessen." Miauwde hij op zijn gebruikelijke brommerige toon. "Eén bes is voldoende om een volwassen kat te doden. Ondanks dat ze er smakelijk uitzien, wil ik níet dat ik ook maar iemand ze zie meenemen, aanroeren of opeten. Ik bewaar ze dan ook niet tussen mijn kruiden en deze zal ik na deze les weggooien in de stroom. Helderrode bessen zijn dus fout." Hij had al wel eens patiénten gehad die ze perongeluk hadden gegeten omdat ze er wel smakelijk uitzien. "Mocht iemand ze toch gegeten hebben, haal dan mij of Littlepaw er zo snel mogelijk bij, want snel handelen is dan essentieel." Hij keek even rond, "Duidelijk?"
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: {Clan-Event} Enlightment   {Clan-Event} Enlightment Icon_minitimeza 23 nov 2013 - 13:06

Twee andere katten voegden zich nog bij de les die Smokebreath aan het geven was. "Laten we maar beginnen dan." Shrewstar gaf de twee een vriendelijk knikje en zag hoe Smokebreath een paar helderrode bessen naar voren duwde. Drie anderen voegden zich nog bij de Medicine cat, dus katten hadden wel interesse in een klein lesje? Shrewstar glimlachte zachtjes. "Dit zijn de befaamde doodsbessen." Daar had ze die kleur van herkend! De poes spitste haar oren wat. "Eén bes is voldoende om een volwassen kat te doden. Ondanks dat ze er smakelijk uitzien, wil ik níet dat ik ook maar iemand ze zie meenemen, aanroeren of opeten. Ik bewaar ze dan ook niet tussen mijn kruiden en deze zal ik na deze les weggooien in de stroom. Helderrode bessen zijn dus fout." Ze trok wat met haar oren. Dat klonk.. niet echt aantrekkelijk. Ze schudde haar kop en richtte haar blik weer op Smokebreath. Hij stelde een vraag en Shrewstar knikte. Ja, het was wel meer dan duidelijk.
Wolfsong
Member
13
Actief

CAT'S PROFILE
Wolfsong
BerichtOnderwerp: Re: {Clan-Event} Enlightment   {Clan-Event} Enlightment Icon_minitimedo 28 nov 2013 - 12:20

Snel liep Wolfsong naar het groepje katten dat om Smokebreath stond. Hij was blijkbaar net optijd gekomen, want net toen hij aangekomen was hoorde hij de medicine cat zijn les openen. Wolfsong was net nog uit jagen geweest, maar zonder veel succes dit keer. Hij was nog maar een klein tijdje weg, toen hij zich de les herinnerde. Zelf vond hij het wel interessant wat Smokebreath te zeggen had, en luisterde hij aandachtig. "Laten we maar beginnen dan." bromde de medicine cat. Hij schoof een paar bessen naar voren. Die Wolfsong meteen herkende als de giftige doodsbessen. Met afschuw keek hij er naar. Ze zagen er erg lekker uit, door hun helderrode kleur. Maar toch kon het je leven kosten. Hij wist dat die bessen het leven van verschillende kittens had gekost, omdat die in de val trapte. Blijkbaar hadden andere katten het idee dat zij de doodsbessen moesten eten, maar Wolfsong vertrouwde Smokebreath erop dat dat niet het geval was. "Dit zijn de befaamde doodsbessen." Wolfsong knikte, hij wist dat het doodsbessen waren. Maar dat was ook bijna het enige wat hij wist over kruiden en bessen. Ook wist Wolfsong dat Nachtschade giftig was, maar hij had geen idee hoe dat eruit zag. "Eén bes is voldoende om een volwassen kat te doden. Ondanks dat ze er smakelijk uitzien, wil ik níet dat ik ook maar iemand ze zie meenemen, aanroeren of opeten. Ik bewaar ze dan ook niet tussen mijn kruiden en deze zal ik na deze les weggooien in de stroom. Helderrode bessen zijn dus fout." Weer knikte Wolfsong. "Mocht iemand ze toch gegeten hebben, haal dan mij of Littlepaw er zo snel mogelijk bij, want snel handelen is dan essentieel." Wolfsong had nog nooit iemand tegen gekomen die een doodsbes op had, maar hij onthield alles goed. "Duidelijk?" Ja. Duidelijk dat was het wel. Nogmaals knikte Wolfsong. Zijn oranje ogen flitsten de groep even rond, en hij zag dat Shrewstar het ook begrepen had.
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: {Clan-Event} Enlightment   {Clan-Event} Enlightment Icon_minitimedo 28 nov 2013 - 19:06

Smokebreath keek nog een laatste keer rond en verpulverde daarna de doodsbessen onder zijn massieve poot. Nu zagen ze er in ieder geval niet meer zo smakelijk uit en hoefde hij er niet zo heel erg strikt op de letten. Hij zou ze weggooien als hij eenmaal klaar was met zijn les. Hierna schudde hij wat zaadjes van een blad en daarna bijna identieke zaadjes van een ander blad. "Eén van deze twee stapeltjes," Begon de kater, "Zijn papaverzaadjes. Deze herkennen jullie vast wel als de pijnstillers. Het andere stapeltje zijn vingerhoedskruid zaadjes. Deze zijn dodelijk." Miauwde de kater simpelweg. "Dit is dan ook de reden dat ik niet wil dat katten zelf voor medicine cat gaan spelen. Vingerhoedskruid zaadjes kunnen gebruikt worden voor hartproblemen, maar alleen als laatste redmiddel. Vingerhoedskruid zaadjes komen uit roze bloemen, waar papaver eerder een gele kleur heeft." Miauwde de kater, hij moest er niet aan denken dat iemand zelf voor medicine cat ging spelen in het territorium en dus eventjes snel wat van deze zaadjes oppeuzelde.
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: {Clan-Event} Enlightment   {Clan-Event} Enlightment Icon_minitimema 2 dec 2013 - 20:20

Hiddendance wandelde rustig rond in het ShadowClan camp. Zijn gedachten zaten vol gestampt met de gebeurtenissen tussen Shrew's Clan, en die van de egoïstische Everstar. De kater had iets nodig om zijn gedachten te verzetten, en zelfs naar kattinnen stond zijn hoofd momenteel niet. Wat was er toch mis met hem? Was hij ongerust? Verschillende katten leken te verzamelen bij Smokebreath, en de warrior besloot dan toch maar even een kijkje te gaan nemen. Misschien kalmeerde hij dan wel wat? "Hallo! Wat doen jullie als ik vragen mag?", vroeg de kater, starend naar de twee pakjes kruiden waar de Medicine Cat uitleg over leek te geven. Hidden hoopte dat hij hen niet zou verstoren, want dan was zijn dag nog slechter dan 'ie al was...
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Clan-Event} Enlightment   {Clan-Event} Enlightment Icon_minitime

{Clan-Event} Enlightment
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: