We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 nov 2013 - 20:24
Strawberry schreef:
Ghehe awesome <3
Pretty kitty:
Wauw ;3;
Mijn reactie was net hetzelfde toen ik de spoiler opende, en ik had die 'wauw' nog niet eens gelezen! x'D
Esmée, Waarom ook niet? ;p Aimée, Zo om de 2-3 keer van het afspelen van je os zie ik er een wit geflikker tussen... Ligt dat aan mijn pc of zijn er nog mensen die dit zijn?
Tot morgen peepz! Wil op tijd naar m'n bed, en heb nog hongeeeur! xD -Auw mijn nek- Bye! <'333
EDIT; FAIRY IS ACCEPTED! *vreugdedansje* Als iemand al een topic wilt, stuur me dan een PM (naar Fairfaith) en morgen heb je vast een reactie! c: <3333
Laatst aangepast door Fairfaith op do 28 nov 2013 - 20:26; in totaal 1 keer bewerkt
Silhouette
Member
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 nov 2013 - 20:30
Morgen met een longontsteking naar school gaan :/ Ik mocht thuis blijven als 'k wou, maar dan mis ik weer zoveel leerstof en shizz >> En dan nog 1 uur langer op school blijven dan normaal wegens omstandigheden, tomorrow's gonna be a hell
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 nov 2013 - 20:56
Heathertail schreef:
Morgen met een longontsteking naar school gaan :/ Ik mocht thuis blijven als 'k wou, maar dan mis ik weer zoveel leerstof en shizz >> En dan nog 1 uur langer op school blijven dan normaal wegens omstandigheden, tomorrow's gonna be a hell
Misschien is het toch beter om een dagje thuis te blijven en je rust te pakken? Voordat je weken thuis zit?:c
Glowstick
Member
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 nov 2013 - 20:56
Heathertail schreef:
Succes! You'll survive
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 nov 2013 - 21:01
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 nov 2013 - 21:05
Bramblepaw schreef:
Iemand van jullie die de serie: The Originals volgt?
Lijkt me wel leuk, maar ik doe het niet XD Ik ben nu ook al weer bijna met Teen wolf gestopt, ik heb Vampire diaries even gevolgd. Alleen Once upon a time hou ik vol..
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 nov 2013 - 21:18
Strawberry schreef:
Zou iemand geïnteresseerd zijn als ik mijn kleine doodles tijdens de les zou uploaden?xD
Oeh, leuk! Ik ben benieuwd wat onze grote kunstenaar tijdens de les maaktik verwacht er maar niet té veel van. Maar het is altijd leuk om doodles te zien XD