|
|
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 nov 2013 - 17:08 | |
| Jow, guys. Gisteren niet online geweest, voelde me echt bagger. Still not better, tho ...
Net twee fcking tussenuren gewacht, om te horen te krijgen dat mn laatste uur uit valt //sigh. |
|
| |
5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 nov 2013 - 18:27 | |
| I think I have a problem. Er bestaan geen tortoiseshell katers. Mousedung it ;u; Of ze kunnen geen kits krijgen. |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 nov 2013 - 18:28 | |
| - Twilightmoon schreef:
- Bregje, Lolly McMuffin c: Kijk op de laatste pagina, dat zijn de recente dingen van de heropening c;
M'n leven is één grote -onbekende- ziekte D'=
EDIT; Bunny, Die niet denk ik c; [Mag ik er een setje van maken voor je? xD] Tuurlijk :3 (het is voor Islandkit ^^) |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 nov 2013 - 18:28 | |
| |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 nov 2013 - 18:29 | |
| - Foxkit. schreef:
- I think I have a problem.
Er bestaan geen tortoiseshell katers. Mousedung it ;u; Of ze kunnen geen kits krijgen. Spotlight van Sas is ook een kater en die heeft ook kits gekregen. Ik weet niet zeker of dit zo'n probleem is op WC (': |
|
| |
5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 nov 2013 - 18:31 | |
| - Quietkit schreef:
- Foxkit. schreef:
Er bestaan geen tortoiseshell katers. Mousedung it ;u; Of ze kunnen geen kits krijgen. Spotlight van Sas is ook een kater en die heeft ook kits gekregen. Ik weet niet zeker of dit zo'n probleem is op WC (': Omdat ze wat vachtkleur betreft bij nestjes ook zo precies zijn en afgaan op de officiële gegevens van de kleur van hun ouders. Ik dacht dus wel dat er een probleem ging zijn, naja, kind of... xD |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 nov 2013 - 19:07 | |
| Random meeneem setje! Wie wil hem? Dan verander ik de naam |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 nov 2013 - 19:42 | |
| meh ik heb dringend nood aan iets nieuws |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 nov 2013 - 20:04 | |
| Die vader van mij he.. Het ene moment mag ik photoshop, het andere moment weer niet +_+ |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 nov 2013 - 20:10 | |
| - Foxkit. schreef:
- Quietkit schreef:
- Foxkit. schreef:
Er bestaan geen tortoiseshell katers. Mousedung it ;u; Of ze kunnen geen kits krijgen. Spotlight van Sas is ook een kater en die heeft ook kits gekregen. Ik weet niet zeker of dit zo'n probleem is op WC (': Omdat ze wat vachtkleur betreft bij nestjes ook zo precies zijn en afgaan op de officiële gegevens van de kleur van hun ouders. Ik dacht dus wel dat er een probleem ging zijn, naja, kind of... xD
Officieel kunnen deze katers alleen ontstaan als er een genetische mutatie is opgetreden, hierdoor zijn ze ook onvruchtbaar. Het is eigenlijk dat de kater twee X'en en een Y heeft, dus niet de gebruikelijke XY maar XXY. Je hoeft je hier natuurlijk niet per se aan te houden, dat is volledig je eigen keuze. |
|
| |
Marieke 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 nov 2013 - 20:12 | |
| meep, ze zijn hier spijt aan het kijken, zielige film ;-; |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 nov 2013 - 20:13 | |
| Iemand een topicje met Night? |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 nov 2013 - 20:15 | |
| - Colorkit* schreef:
- meep, ze zijn hier spijt aan het kijken, zielige film ;-;
Ik heb het boek gelezen.. Heb me daarna zo rot gevoeld, kan daar echt niet tegen. ;w; |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 nov 2013 - 20:21 | |
| - Gloriouskit schreef:
- Colorkit* schreef:
Ik heb het boek gelezen.. Heb me daarna zo rot gevoeld, kan daar echt niet tegen. ;w; Wij zijn er vorig schooljaar met de mentorklas naar de Bios geweest. Echt zo zielig, zelfs de jongens die altijd zo stoer waren zaten te janken ;0 |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 nov 2013 - 20:33 | |
| Zo, Once upon a time begint.
Vaarwel mensen |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 nov 2013 - 20:45 | |
| - Arcanekit schreef:
- Gloriouskit schreef:
- Colorkit* schreef:
Ik heb het boek gelezen.. Heb me daarna zo rot gevoeld, kan daar echt niet tegen. ;w; Wij zijn er vorig schooljaar met de mentorklas naar de Bios geweest. Echt zo zielig, zelfs de jongens die altijd zo stoer waren zaten te janken ;0 Waarom is die film zo zielig? (nog nooit van gehoord xD) |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 nov 2013 - 20:48 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Arcanekit schreef:
- Gloriouskit schreef:
- Colorkit* schreef:
Ik heb het boek gelezen.. Heb me daarna zo rot gevoeld, kan daar echt niet tegen. ;w; Wij zijn er vorig schooljaar met de mentorklas naar de Bios geweest. Echt zo zielig, zelfs de jongens die altijd zo stoer waren zaten te janken ;0 Waarom is die film zo zielig? (nog nooit van gehoord xD) Gaat over een jongen die zó wordt gepest dat hij uiteindelijk zelfmoord pleegt. Echt een jankfilm/boek ;__; |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 nov 2013 - 20:50 | |
| |
|
| |
Marieke 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 nov 2013 - 20:55 | |
| |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 nov 2013 - 20:56 | |
| - Gloriouskit schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Arcanekit schreef:
- Gloriouskit schreef:
- Colorkit* schreef:
Ik heb het boek gelezen.. Heb me daarna zo rot gevoeld, kan daar echt niet tegen. ;w; Wij zijn er vorig schooljaar met de mentorklas naar de Bios geweest. Echt zo zielig, zelfs de jongens die altijd zo stoer waren zaten te janken ;0 Waarom is die film zo zielig? (nog nooit van gehoord xD) Gaat over een jongen die zó wordt gepest dat hij uiteindelijk zelfmoord pleegt. Echt een jankfilm/boek ;__; Klinkt inderdaad heel zielig .. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|