|
|
Soof Bender <3 212 Actief
| |
| Onderwerp: [GZ] Alles! vr 22 nov 2013 - 16:43 | |
| Welkom in dit zoektopic! Bij een nieuw account zoek ik meestal niet zoveel dingetjes, maar deze poofball [aka kitten], moet wel van alles hebben, right? (: Siblings - Ik wil Birhckit graag een leuk nestje geven. Wat ik van zijn karakter weet is nog zeer weinig, maar ik wil heb een beetje een strebertje maken. Verder uitwerken doe ik wel in de RPG enzo. Maar goed, Birch zal zijn sib's een beetje plagen en wilt natuurlijk altijd de betere zijn in iets. Maar hij heeft een hechte band met ze. [Birch is ongeveer 4 Moons, ik wil ook niet te lang wachten voordat hij Apprentice wordt.] Topics - Ik wil 'm graag gelijk actief maken en daarom wil ik gelijk inspringen met wat topics. [atm is hij nog niet geaccepteerd, maar ik zal daarna meteen beginnen met wat topics.] Extra? - Als je nog een leuk ideetje hebt, zeg het me maar (: Vrienden en vijanden zoek ik liever uit in de RPG, dus die optie is er niet. Dat was het weer! Voor als je het niet gezien hebt, Birchkit komt in de WindClan terecht.
|
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles! za 23 nov 2013 - 17:24 | |
| ... Theme ∞ Naam: Wonderkit ~ Wonderrain ∞ Rang: Kitten ∞ Geslacht: Kater ∞ Leeftijd: 4 Moons ∞ Inside: Wonderkit is heel stoer. Hij probeerd iedereen te boven te kunnen. Alleen zijn broertje Birchkit kan hij niet aan. Dat maakt hem gepikeerd. Na een tijdje begint hij te beseffen dat het misschien beter zo is. Ook doet hij er alles aan om er mooi uit te zien. Wonderkit is dus een echt badassje ∞ Uiterlijk: Wonderkit is zilvergrijs. Zijn ogen zijn groen. Zijn neus is zwart/donkergijs. Verder is hij erg breed en gespierd gebouwd. Wat hem uit verhouding brengt is zijn lange poten. Zodat hij later boven iedereen uittorent. ∞ Motivatie: Wie gaat deze kans nu niet aan. Ik wil ook wel eens een actief accje in de WindClan. Een kitten is gepast en ik ben weg van deze kater <3 Ik wens de andere veel succes ∞
Laatst aangepast door Smellbelly op vr 29 nov 2013 - 17:42; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles! zo 24 nov 2013 - 13:14 | |
| Aangezien ik gewoon super snel wil RPGen, is Wonderkit geaccepteerd! C: |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles! zo 24 nov 2013 - 13:49 | |
| Topic Firework x Birchkit?
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles! zo 24 nov 2013 - 22:09 | |
| |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles! zo 24 nov 2013 - 22:11 | |
| Pearkit. & .Sweetkit mogen altijd voor topics :3 |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles! zo 24 nov 2013 - 22:22 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles! ma 25 nov 2013 - 8:26 | |
| @Daan;; Sure, zou je er alvast eentje willen? :3 |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles! ma 25 nov 2013 - 9:59 | |
| Bramble is ook open voor topic's |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles! ma 25 nov 2013 - 15:50 | |
| Aangezien het nog een kitten is, kan dit niet (': Maar wel als 'ie Apprentice wordt, dus dan zul je moeten wachten ^^" |
|
| |
Mara 63 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles! ma 25 nov 2013 - 19:45 | |
| Misschien een topic met Timepaw? ^^ |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles! ma 25 nov 2013 - 19:49 | |
| Topicje met Cinderkit? Ik heb nog niets met d'r gedaan namelijk .w. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles! ma 25 nov 2013 - 19:50 | |
| Sure (: Willen jullie aanmaken? :'D |
|
| |
95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles! ma 25 nov 2013 - 19:52 | |
| |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles! ma 25 nov 2013 - 20:32 | |
| Tnx. Ik maak Wonderkit morgen aan :] |
|
| |
Saar 82 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons I closed my eyes, wishing they'd never open againGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles! ma 25 nov 2013 - 20:32 | |
|
General Name:: Eveningkit//Eveningpaw//Eveningsong Gender:: Female Age:: 4 Moons Season Born:: Newleaf Lifestyle:: Clancat Clan:: WindClan Rank:: Kit
Outside Fur:: A white fur with a few small spots. Coat Length:: Short Eyes:: Light green Built:: Small for her age, quick and agile. Extra:: x
Inside Keywords:: Corious//Cheerful//Thinker//Intelligent//Eager to learn Personality:: Evening is een nieuwsgierig, ontdekkend poesje die graag nieuwe dingen leert. Ze pikt snel dingen op, en is intelligent. Ze denkt veel na, en zal in een groep niet snel opvallen. Over het algemeen denkt ze wel na voordat ze iets doet, behalve wanneer haar nieuwsgierigheid de overhand neemt en ze zomaar ergens op af rent. Ze is opgewekt en heeft voor iedereen wel een glimlach of vriendelijk woord klaar. Favorite season:: Newleaf Likes:: Learning new things//Hunting//Exploring//Sunset//Protecting friends//Running Dislikes:: Rain//Twolegs//Dogs//Injustice
Skills Sociaal Vriendelijk: ✦✦✦✦✧ Omgang met Siblings: ✦✦✦✦✧ Buiten de clan: ✦✦✧✧✧ Omgang met Elders: ✦✦✦✦✧
Zintuigen en algemeen Snelheid: ✦✦✦✦✧ Behendigheid: ✦✦✦✦✦ Zicht: ✦✦✦✦✧ Kracht: ✦✦✧✧✧ Doorzettingsvermogen: ✦✦✦✦✧ Geduld: ✦✦✦✦✧ Gehoor: ✦✦✦✧✧
Overig Jacht: ✦✦✦✦✧ Vechten: ✦✦✦✧✧ Bescherming: ✦✦✦✦✦ Sluipen: ✦✦✦✦✧ Kennis van kruiden: ✦✧✧✧✧ Kennis van natuur en andere dieren: ✦✦✦✧✧ Kennis van Twolegs: ✦✧✧✧✧
Laatst aangepast door Hiddentear op wo 27 nov 2013 - 20:39; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Mara 63 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles! di 26 nov 2013 - 15:35 | |
| |
|
| |
Amy ♥ 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles! wo 27 nov 2013 - 17:43 | |
| Cinderkit' kan als zusje,alleen moet ik haar wel aanmelden bij de windclan maar ze heeft dan wel ouders nodig die er ook zitten... |
|
| |
Charlie O.0 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles! wo 27 nov 2013 - 18:45 | |
| Topicje met Sootkit? He's just born xD |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles! wo 27 nov 2013 - 18:47 | |
| Sure wil jij aanmaken? (: |