|
|
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes wo 20 nov 2013 - 12:37 | |
| Bedankt, het is heel mooi ^^ |
|
| |
Amy But cal me AA 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes wo 20 nov 2013 - 14:26 | |
| - Shadekit. schreef:
- ik vind dat die Sheets verdacht veel op die van Isa lijken....
Ja, inderdaad... Je gebruik zowat exact dezelfde codes... Maar zolang Isa dat niet erg vind, kunnen wij daar ook niets op zeggen ;3 En mag ik je een tip geven? Als je zo'n kader maakt zoals die voor Eilsha of Goldenpaw, zorg dan dat de kat zelf niet onder die 3 balkjes komt te staan. Vind ik persoonlijk veel mooier en zo c; En ik vind persoonlijk toch nog steeds een avatar van 150x200 of van 150x150 mooier... |
|
| |
Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes wo 20 nov 2013 - 16:16 | |
|
Laatst aangepast door Loci op zo 24 nov 2013 - 14:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Denise 113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes wo 20 nov 2013 - 17:55 | |
| Ik wil een OS Naam Char: Aisha Long Plaatjes: nee, maar graag van een Jolteon, Magmenite en een Pidgey, in een icon vorm als dat lukt Eventuele naam: nope Eventuele andere tekst: nope Extra: het is voor een andere RGP site
Ik wil een Ava Naam Char: Aisha Long Plaatjes: nee, maar iets stoers en aan de donkere kant, als het lukt in anime Eventuele naam: nope Eventuele andere tekst: nope Extra: ook voor een andere site
|
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes wo 20 nov 2013 - 19:47 | |
| Heey sorry dat ik binnen kom vallen, maar ik zie dat je inderdaad mijn codes gebruikt zonder toestemming ;o Die van de normale postsheet vind ik nog niet zo heel erg, die van ATF kon je ook zelf hebben gevonden (maar ik vindt het wel een beetje jammer dat je die ook gebruikt ;o), maar die van hover wil ik liever niet dat je gebruikt. Ik heb daar zelf meer dan een dag aan zitten werken dus zou je die misschien niet meer willen gebruiken? Ik weet dat ik er geen copright op heb staan omdat ik dat gewoon niet mooi vindt, maar anders moet ik dat toch doen.
Sorry voor de overlast, maar ik moest het even zeggen. |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes wo 20 nov 2013 - 19:48 | |
| Zal ik dan die voor Eilsha niet meer gebruiken? Of jouw credits onder zetten? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes wo 20 nov 2013 - 19:52 | |
| Ik heb liever dat je hem gewoon niet meer gebruikt :3 |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes wo 20 nov 2013 - 19:53 | |
| |
|
| |
Jamie 231 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes wo 20 nov 2013 - 21:16 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes wo 20 nov 2013 - 22:18 | |
| /Jamie Nee ik bedoelde het ook niet gemeen ofzoiets, ik vond het alleen vervelend. Maar ik stop nu maar met spammen in jouw topic ;3
X |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes wo 20 nov 2013 - 23:06 | |
| |
|
| |
Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes do 21 nov 2013 - 16:45 | |
| Ze zijn super alleen moet bij diene met God of misschief loki als naam en niet loci de andere is super
|
|
| |
Jamie 231 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes vr 22 nov 2013 - 21:31 | |
| |
|
| |
Elvira 164
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes vr 22 nov 2013 - 22:22 | |
| |
|
| |
Jamie 231 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes za 23 nov 2013 - 13:20 | |
| Ik heb iemand van mijn klas gevraagd om me te helpen met een hovercode. Ze heeft naar me opgestuurd en zo heb ik dit dus (even zodat er geen misverstanden zijn) Mocht een miepje er nog wat tegen hebben stuur me een pm zodat dit topic niet onder gespamt word xD- //Rosemarykit:
Hier is het OSje: - Code:
-
[img]http://oi39.tinypic.com/wqwjk0.jpg[/img] Hier zijn de kaders: Bij de hover heb ik perongelijk Rosemaryheart in plaats van Rosemarykit. Zeg maar als ik het moet veranderen. - Code:
-
<center><style type="text/css">.daisy1 { opacity: 0.1;transition-duration: 0.9s;-moz-transition-duration: 0.6s;-webkit-transition-duration: 0.6s;-o-transition-duration: 0.6s; overflow: auto; width: 400px; height: 700px; padding: 0px;}.daisy1:hover { opacity: 0.9; } </div><p></style><div style="width:400px; padding: 0px; margin: 10px;">
<p><div style="width:400px; height:700px; background-image:url(http://oi43.tinypic.com/wldnq.jpg);border: 1px solid #000000; "><div class="daisy1"> [table align="center" cellpadding="0" cellspacing="0" width="400"][tr][td valign="top"]<div style='padding-left: 5px; margin-top: 200px; margin-left: 25px; margin-right: 0px; margin-bottom: 32px; width: 347px; height: 265px; overflow: auto; text-align: justify;'<span style="letter-spacing:0.02in"><font style="font-family:Georgia; font-size:11px; line-height: 14px;"><font color="#000000"> Tekst
</div></div></color></font></div>[/td][/tr][/table]</div></div></center><P><br> |
- Code:
-
<div align="center">
<div style="background-image: url(http://oi42.tinypic.com/12517bl.jpg);background-repeat: no-repeat;background-position: top center;background-color: #e3e8e3; width:300px; border: 1px solid #2d3430;">
<div align="justify" style="margin-top: 240px; margin-left: 5px; margin-right: 5px; margin-bottom: 10px;"<div align="justify" style="margin-top: 330px;<span style="letter-spacing:0.02in"><font style="font-family:Calibri; font-size:12px; line-height: 14px;"><font color="#2d3430"> Tekst
</div></color></font></div></div>
|
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes za 23 nov 2013 - 13:38 | |
| Ik vindt de laatste random ava heel mooi, maar kunnen die ogen ook veranderd naar goudkleurig? Zeg maar zoals in dit plaatje *klik* |
|
| |
Jamie 231 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes za 23 nov 2013 - 13:49 | |
| //Firework Dit kwam eruit xD - Code:
-
[img]http://oi42.tinypic.com/dmcoiw.jpg[/img] |
|
| |
Amy ♥ 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes za 23 nov 2013 - 14:23 | |
| Ik wil een meeneem: Setje Wat wil je:Alles Welk nummer heeft het setje:1 eventuele tekst: Fire is my everything...
Zou ik ook bij random het eerste ava mogen?
Ik wil een OS Naam Char:Cinderkit' Plaatjes: Eventuele naam:Cinderfell Eventuele andere tekst: Extra:~
Ik wil een Ava Naam Char:Cloudpelt Plaatjes: Eventuele naam:Cinderkit' Eventuele andere tekst:Live To Live Extra:~
Ik wil een Sheet Naam Char:Cloudpelt Plaatjes: Eventuele naam:Cinderfell Eventuele andere tekst:Who am I? Can anyone tell me that?(Vanboven) How To Save A Life...(vanonder) Soort sheet: Hover Extra:~
Zou jij eventueel plaatjes willen zoeken? Cinderkit' later Cinderfell is een grijze poesje, er mag best wat wit tussen zitten en ze mag best wat streepjes hebben maar ik wil haar zoveel mogelijk baseren op het boek. |
|
| |
Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes za 23 nov 2013 - 14:33 | |
| |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes za 23 nov 2013 - 14:48 | |
| Mwah, hij is heel mooi bewerkt, maar het is denk ik niet wat ik zoek Toech heel erg bedankt! ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes | |
| |
|
| |
|